1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Maak je ook de overstap van Xbox naar PS4?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Woutjuh88, 6 jan 2014.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nah als je er zo voor kan sparen met je bijbaantje vind ik wel goed van je, eerlijk
     
  2. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    *)
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Overstappen naar een Playstation.

    Dat nooit.
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Is de perfecte keuze eigenlijk.

    Tijdje terug ook gedaan. Van 360 naar ps3. Bijna alle ps3 exclusives gekocht voor 5-10 euro ps en speel de ene na de andere top game die ik nog niet gespeeld had.

    Ps4 is nu nog veel te weinig voor te krijgen. Koop cheap een ps3 met de Uncharted delen, Killzone, ratchet, Beyond 2 souls, heavy rain, god of war, Heavenly Sword, Infamous, metal gear solid 4, resistance, the last of Us etc etc. Games die je niet mag missen en cheap nu kan kopen. Aanbod van top games op de ps3 is 100x beter dan wat de ps4 nu heeft. Wat logisch is omdat de ps4 er net is.

    Dus wil je nu meteen vette games spelen. Koop cheap een ps3.

    En zodra de ps4 op gang komt dan overstappen.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    :emo:
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach joh ;) lees wie het zegt.. laat het gaan
     
  7. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Uncharted delen, god of war, killzone en vooral de TLOU dat waren de toppers ( in mijn ogen ) om een ps3 te kopen.
    En een ps3 is gewoon fijner..
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha ja okay, daar heb je gelijk in.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Van de PS1 naar de Xbox 360 overgestapt. Jaren lang veel plezier gehad van dit Microsoft product maar nu weer overgestapt naar Sony met de Playstation 4. Ik heb er ook echt geen spijt van. Controller is heerlijk, interface is oké, games zijn tof, online werkt prima, PS + is dope, en mijn vrienden hebben ook de overstap gemaakt. Plus die 100,- minder scheelde ook wel.

    Ik zie mezelf in de toekomst zeker niet op een Xbox One spelen.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    One zonder Kinect is ook 100 minder, sterker nog er zijn zelfs prijzen van 349 opgedoken.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nu ja, bij de release van de Playstation 4 was dit niet het geval toch?
     
  12. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Van X360 naar PS4 gegaan, binnekort ook de X1 erbij halen, en dan ben ik weer klaar voor de komende 7 jaar!
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Na de originele Xbox direct voor de Xbox 360 gegaan. Ondertussen nog wel een GameCube en PS2 gehad voor exclusives maar de 360 was de main concsole. Tot hij kapot ging en ik via een leuke aanbieding een PS3 kon kopen. Man, wat ging er een wereld voor me open! Heb niks met sport/race games en shooters, dus al die heerlijke vage exclusives op de PS3 maakten me ontzettend gelukkig. Denk Heavy Rain, Demon's Souls, Folklore, God of War 3, ICO & Shadow of the Colossus, Infamous 1+2, Little Big Planet, The Last of US, Ratchet and Clank serie, Uncharted serie, Valyria Chronicles, Flower, Tales of Xillia, Disgaea 3: Absence of Justice, Journey en dan vergeet ik er vast nog wat :+

    Enige jammere is de controller van de PS3 maar die is met de PS4 dus blijkbaar sterk verbeterd. Heb ook een VITA gekocht met toppers zoals Guacamelee, Persona 4, Steamworld Dig, Thomas was Alone, Child of Ligth, Tearaway etc. De games op Sony's consoles liggen me gewoonweg een stuk beter. Zeker in combinatie met de PS VITA gaat er op zeker een PS4 komen. Het is dat ik nog zoveel games heb liggen voor de VITA en de PS3 die ik echt uit moet spelen voordat er een nieuwe console komt, maar de PS4 komt er. Weet dat als ik nu een PS4 koop ik die games nooit meer aanraak dus bedwing mezelf totdat ik de echte mustplays allemaal gespeeld heb ;)
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, knap dat je dat kunt.:9

    Wat moet je nog?
     

Deel Deze Pagina