Mgp 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door HugHes, 4 aug 2003.

1. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ha jongens en dames wat vinden jullie dat THQ moet veranderen in Moto Gp 3 (als deze uitkomt) behalve dan nieuwe banen en motoren. Bijv. meer minigames meer game modes etc.

2. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag op een honda SS, C90, of CD, een ZB, 80cc crosser (mini) en op een aprillia 125 cc nepbak :). Daarnaast mini tocht op een monkey :)

--> allemaal gehad, behalve de aprillia

Geintje, nee ik wil dat MS juist heel veel veranderd bij het online gebeuren. Ik denk dat mgp2 nu namelijk juist door xbl verkocht wordt, dus daar moet men net zo goed een hoop verbeteren om van de game weer een klapper te maken. Betere rankings, een MS site met teams, clans :), en waar je wedstrijden kunt inboeken die weer meetellen etcetc..

We zien het wel..

mX

3. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    Jah das eigenlijk wel een goeie niet over naged8|:-

4. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou leuk als je ook met officiele teams de career mode kan rijden...

5. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meer pit opties misschien zoals fuel enzo

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    thread gemoved ... Moto GP 3 (heeft nog niets met bestaande live gaming te maken)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In de MotoGP pit men alleen als er 'problemen' zijn, of een veranderende weersituatie. Hoewel online pitstop strategien uitwerken wél cool zou zijn :)

8. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat ze niet pitten maar voor de race bepalen ze toch wel een fuel strategie enzo? Dat je misschien wat meer risico neemt of wat minder... Verder zou het ook leuk zijn als idd het weer veranderd en dat je dan verplicht bent je banden te veranderen ofzo

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat je dus zelf bepaald of je met genoeg brandstof vertrekt of dat je zeker weten leeg komt te staan? *)

10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha neej dat zou mooi zijn, laatste ronde en je rijdt voorop maar ja je wou niet aankomen dus dat gebeurd dan ook niet. Maar ik bedoel meer het idee dat je bijvoorbeeld 20 laps moet rijden en dat je dan kan kiezen om voor 25 mee te nemen of voor 20 maar dat er dan niets fout mag gaan want dan kom je inderdaad stil te staan. En dan moet er ook de optie komen dat je nog verder mag lopen met je motor 8)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    1 woord deze titel moet een XSN sports titel worden (voorlopig is XSN alleen beschikbaar voor microsoft titels though)

12. Ik hoop dat bij deel 3 de kappen van je motor afspatten als je op je bakkes gaat:D

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me beetje onnodig gepruts :)

Wel had ik graag wat meer vrijheid gehad in de kleuren indeling van de motoren, in MGP1 had je meerdere mogelijkheden, terwijl je nu gebonden was aan de gekozen motor.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Andere zin :): Ik vind XSN een vreemd systeem, althans, dat systeem zou aanwezig moeten zijn voor elk spel, waarom alleen voor die paar sportstitels?

15. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    schade zou inderdaad leuk zijn maar wel dat je het uit kan zetten... Zeker online anders dan wordt het al gauw van moto gp een soort andere versie van road rash waarbij iedereen elkaar wil slopen

16. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    je moet elkaar van de motro af kunnen duwen net als bij ssx tricky:p

17. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je beter een arcade spel gaan kopen, dit is meer een simulatie

18. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    Das erg klote dan kan niet meer normaal rijden omdat je elke keer van je bike afgestampt wordt. |:-
    Dan wordt je volgens mij vet snel agresief.

en we willen geen Agresie :9

Laatst bewerkt: 6 aug 2003
  19. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee we willen fairplay O-)

20. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    Jah Fairplay dat is wat de maatschappij tegen woordig wil Fairplay :9 :cool:

Deel Deze Pagina