Ik zoek nog wat nieuwe xbox live vrienden voor op mijn Xbox One ik speel op dit moment Forza 5, Fifa 15 en Destiny Add me: PeakSine
X1 is binnen met AC Unity en Black Flag. Uiteraard komt GTA5 volgende week nog. Ook hoort een spel als Horizon 2 nog tot mijn collectie, dus die zal ook niet over al te lange tijd volgen. GT: Froggle
Ik zoek spelers tussen de 12 en 15 iets ouder of jonger mag ook wel. Vooral voor Destiny, GTA V en far cry 4. Ben zelf 14 Ben je ongeveer tussen de 12 en 15 en heb je destiny, gta v of far cry 4 of krijg je die. Voeg me toe. Gamertag: SpiniestBadge
T lijkt net zo'n advertentie; 'Ben je tussen de 12 en 15 en heb je Destiny, GTA V of Far Cry 4 meld je dan aan voor Young Gamers Unite.' Overigens zijn al die spellen 16 of 18+. Dus die mag jij nog helemaal niet spelen!
Nu in een paar weken al aardig wat games verzamelt voor de X1. AC:Unity en Black Flag, GTA V, Forza 5 en Horizon 2 en alles wat je met EA Access krijgt. GT: Froggle
Eerste keer hier op het forum, Ben Bart 34 jaar en speel voornamelijk NFS Rivals / Minecraft / Plants VS Zombies / AC unity / BF 4 en wellicht nog wel eentje of 2 in the near future. GT : VasiliBRT add me
Heb een paar gamertags toegevoegd. Game on!. ik speel nu vooral forza 5 en titanfall. add mevensson888
Voeg mij toe, GameOverJordi. Waarom? Omdat het tijd is om die Xbox One vriendenlijst van je uit te breiden! Op mijn paspoort staat dat ik 20 jaar ben. Zelfde regel als in de kroeg; NIKS ONDER DE 18!
Heb sinds 2 weken ook een one thuis en in de truck. Heb alleen nog GTA 5 maar komt van de week verandering in met BF 4. Gamertag: De Neus NL
Sja, ik heb de wet ook niet bedacht. Ik moet wel zeggen dat ik de jeugd niet snap hoor met al hun 'fake ID's'. Volgens je profiel ben je 26, ik snap nu wel al die gefrustreerde uitsmijters die hun baan verliezen omdat ze iemand van 26, ik bedoel van 17 binnen laten!
Vond je mijn tekst zo serieus dan? Ik dacht dat je het wel door zou hebben dat ik begrijp dat jouw tekst sarcastisch is evenals dat mijn tekst niet serieus is.