Bizar
Ik zat vanavond in de lobby met Surrealistic, Etro en Lawaai een beetje te zeuren dat die RUF wat lastig door bocht 20 te loodsen was (én heerlijk door alle andere ging!) Hij is er vaak onvoorspelbaar, het ene rondje is de andere niet. Besloot daarom eens in een replay terug te kijken hoe de auto ligt in die bocht... en dat is op z'n zachtst gezegd niet best haha
Komt er kort gezegd op neer dat je voor een bizar lange tijd op 2 wielen, of maximaal 3 wielen rijdt (de achterwielen).
Het is een bocht naar rechts dus dat het binnenwiel een beetje omhoogkomt is te verwachten, maar de g-krachten, de rol, de snelheid, maken dat ook het buitenwiel op momenten het asfalt verlaat. En dan niet voor héél eventjes, maar best lang
Ik voelde me dus al niet heel lekker in die ene bocht, maar dat laatste vertrouwen is nu ook weg haha! Maar goed, is verder geen enkel probleem hoor, de RUF gaat lekker op de baan en ik heb er zin in, maar ik wilde het gewoon eventjes kwijt, vond het wel bijzonder
Daar past wel een bierflesje onder! (edit: op zn kant)
EDIT: FIilmpje
http://xboxclips.com/video.php?uid=...nder&vid=8f208ed4-7e4d-4f2c-bd56-1b35fb97a725
Laatst bewerkt: 17 okt 2014