1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb Schurrle gehad liep bijna 1 op 1 zijn schot is natuurlijk geweldig helemaal als je er een sniperkaartje opgooit.Vond wel dat die iets minder diepgang had dan bv Walcott maar als je veel bij de tegenstander zn goal komt dan maak je veel goals met hem.
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik raad iedereen aan om Uche te proberen. Heeft bij mij 20 goals gemaakt in 10 wedstrijden in een 4222 formatie.
     
  3. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Prima team, al zou ik eerder voor Giovanni dos Santos gaan naast Benzema. Ik ben niet zo'n fan van Hernandez en GDS is fenomenaal.
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel altijd met een standaard tactiek, als je dingen wil aanpassen moet je dat zeker voor iedere wedstrijd doen of kan je dat ook opslaan?

    Hoe neem je trouwens een fatsoenlijke penalty?
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nice! Hoe speelt mertesacker?

    Niet zo moeilijk toch? :p Ik heb er dit jaar volgens mij geen eentje gemist

    Wat ik altijd doe is:

    1. Zorgen dat ik een goeie penalty nemer in me team heb ( 80 is meer dan genoeg )
    2. Groene balkje te pakken krijgen:+
    3. 2,5 a 3 balkjes aan shotpower zodat de keeper van je tegenstander niet laat kan duiken en hem alsnog pakken
    4. De bal goed in een van de boven of onderhoeken mikken (je linker stick dus 1-2 sec die richting op houden)
    5. Goal! ;)

    Tip 1: Nooit door het midden schieten op spannende momenten. Gek genoeg denkt iedereen dat je dat op zo'n moment nooit zou doen en om juist op het onverwachtse in te spelen blijven ze vaak met hun keepertje in het midden staan in de hoop dat jij daar toch schiet, of erger nog; niet goed in een hoek schiet waardoor zijn keeper hem alsnog wegtikt.
    Tip 2: Als je hem op een of andere manier niet in het groene balkje krijgt zal de bal vaak (hoog) over gaan, dit kun je alsnog voorkomen door hem dan goed naar onder te mikken, op deze manier scoor ik ook altijd als ik hem per ongeluk in het oranje balkje krijg.
    Tip 3: Maak er geen show van; dus geen panenka's en ook geen halve stop tijdens je aanloop.

    Succes ermee!;)
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2014
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Prima tips inderdaad Niema!

    Ik heb een paar dagen rust genomen en heb mij formatie radicaal omgegooid, speel nu 4222:

    Casillas
    Carnaval-Pepe-Ramos-Marcelo
    Khedira-Kroos
    James----------Cerci
    Benzema-Dos Santos

    Wat is die dos Santos toch een lekkere speler zeg, enige minpunt is alleen zijn strenght!
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Aguëro IF komende woensdag? Na een half uur al twee goals tegen Tottenham. Wat zou die geniaal zijn..
     
  9. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat voor team heb je?

    De IF's zijn dit jaar niet echt sterk verbeterd ten opzichte van de NIF, vandaar dat meesten ook spotgoedkoop zijn!
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2014
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nu helemaal wel zeker met zijn hattrick
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    4 goals zelfs!
     
  12. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu een Nederlands team al 2 dagen.

    Vorm
    Van der wiel - van dijk - DE BOER - Buttner
    IF afallay - sneijder - strootman
    Narsingh - Van persie - Depay

    Heb natuurlijk ook nog genoeg wissels maar heb nog maar 50k en weet niet wie nog een versterking is behalve Robben en andere Legends.
    Ik ga denk ik van aanholt erbij halen maar dan, wat zal ik doen gewoon maar pakjes halen ?
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Pakjes halen kan maar dat zou ik nooit met coins doen maar met fifa points...
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hoop echt op een Pelle IF :)
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik denk alleen dat Aguero de voorkeur krijgt, Pelle heeft er ook eentje te weinig gescoord om in aanmerking te komen.
     
  16. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wordt dit een Eredivisie-TOTW komende week? ;)

    Willems met 2 assists en MOTM
    Maher met 2 goals (twijfel)
    Pelle met 3 goals
    Tadic met 1 goal en 4 assists

    :megusta:
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Eindelijk word mn lef beloond had nog 30k dacht haal 2packs en toen kreeg ik Di Maria nu leuk team maken van 225k ofzo twijfel alleen over de competitie wil Benzema wel proberen maar Serie A team met Vidal Pogba en Tevez lijkt me ook wel iets
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor 225k kan je het beste Serie A team maken wat er is. Belachelijk eigenlijk hoe laag de prijzen daar liggen, terwijl de competitie helemaal niet zoveel minder is.
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een Russisch team met Bystrov als RW, ik heb genoeg coins om Hulk aan te schaffen, is hij zijn geld waard in Fut 15?
     

Deel Deze Pagina