1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k15

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2014.

  1. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je niet heel veel verstand hebt van basketbal ials dit dan te doen? Of zijn de regels en taktiek lastig? Iedereen is zo positief over dit spel. En grafisch is het volgens mij ook super mooi.
     
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Wederom: zie mijn posts op de vorige pagina
     
  3. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik zou het maar in de startpost zetten Garrett ;)
     
  4. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er veel gameplay verbeteringen ten opzichte van nba 2k14 op de xbox one? Ben aan het twijfelen om deze ook weer te halen, maar mij is niet duidelijk wat er verbeterd is aan de gameplay. Heb wel gelezen dat passen verbeterd is, ervaren jullie dit ook zo? Ben benieud naar jullie ervaringen.
     
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Zijn wel wat kleine aanpassingen/verbeteringen ja. Blokken lijkt wat beter te gaan, illegal screens worden aangepakt, kleine puntjes dus. Maar het speelt voor 99% nog gewoon hetzelfde, ik merk geen veranderingen in de passing. Mogelijk zijn alle aanpassingen ook niet positief, ik zie/hoor veel gezeur over de AI van teamgenoten in de mycareer modus.
     
  6. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt voor je antwoord, dan sla ik hem denk ik een jaartje over
     
  7. AlcoV

    AlcoV Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel hem ook op de ps4. Vorig jaar was ik FIFA een beetje zat en heb ik deze game gehaald, geen dag spijt van gehad! Zoals ik al meer heb gelezen hier ben ik sinds dien ook zwaar NBA fan ben geworden, volg zo'n beetje alles en speel ik zelfs met vrienden af en toe een potje op een straat pleintje.

    In het begin vond ik het nog erg lastig om het spel te begrijpen, omdat ik ook nooit basketbal keek ofzo, tegenwoordig speel ik toch best een aardig potje basketbal :)

    wat mij in het begin erg heeft geholpen zijn youtube filmpjes, en dan vooral van uc704 (http://www.youtube.com/user/unknowncontact704) hij maakt duidelijke filmpjes waardoor ik het spel beter ben gaan begrijpen, aanrader voor beginners (en ook voor de gevorderde trouwens)
     
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Haha dit is ook mijn ervaring. Al ben ik wel te oud om nog met basketbal te beginnen. Ook zijn de filmpjes van Chris Smoove natuurlijk erg vermakelijk, al is het na een paar jaar wel veel van hetzelfde.

    EDIT: Weet trouwens ook weer waarom ik dit spel bijna nooit online speel... Begin een Online quick ranked match, en ik kies de Suns. Tegenstander bekijkt allerlei teams en neemt uiteindelijk... juist ja, toch de Cavs. Hij kan er werkelijk waar geen aap van, sprint maar in het rond, reach in fouls, terwijl ik probeer om 'gewoon' te basketballen. Hij probeert overal op het veld charges te ehm taken en elke bal gaat naar Lebron of Kyrie. En hij neemt met allebei constant 3punters. Nu het ergste, of je nu double teamed of niet, springt, wat dan ook, ze vliegen er nog bijna altijd in ook. Zo kom ik nog achter tegen 1 of andere mafkees. Uiteindelijk heb ik hem een beetje door en kan ik alsnog gemakkelijk winnen maar, manmanmanmanman....

    EDIT:
    LOL :lol:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2014
    Tyrant vindt dit leuk.
  9. AlcoV

    AlcoV Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel ook dat ik tegenwoordig een aardig potje nba 2k15 speel :p in het echt bak ik er geen zak van, ben ook al bijna 30 :p


    Online ben ik dit jaar begonnen met myteam, dat is wel een aanrader! Heeft een leuke offline modus met domination, en ook online ga je steeds een divisie hoger waardoor de tegenstand steeds serieuzer wordt.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2014
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik bied € 35! :lol:
     
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Zo slecht ben ik nu ook weer niet :D.

    Ga jij hem trouwens nog halen? Anderen kunnen mij uiteraard toevoegen op PS4 voor een potje: Billy2139
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Poeh ja, momenteel game ik gewoon te weinig om uberhaupt een nieuwe game te kopen...
     
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Tja, ik herken 't
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb hem ook gekocht voor de PS4. Nog niet heel veel kunnen spelen, maar speelt weer lekker weg.

    Hoe zijn de online servers eigenlijk? Werken die een beetje fatsoenlijk?
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren eerste potjes online gespeeld. Eerste pot stond ik aan het eind van het eerste kwart 10 punten voor, gaat ie gelijk alweer quitten. Tweede potje met een buzzer beater gewonnen.

    Wat me trouwens opvalt is dat ik bijna nooit een excellent release kan krijgen, ook al is m'n shotmeter precies bij dat witte streepje. Meer mensen last van?
     
  16. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11

    daar heb ik zelf ook last van , offline werkt dit beter maar online is dit ook te doen alleen moet je even het juiste team online zoeken of bouwen in ultimate team .. wat er ook mee te maken heeft is de lag ! de ene match heeft er meer last van dan de andere .


    als er nog mensen zijn die op de ps4 spelen , voeg me dan toe en we doen een potje :) psn : taker-mart
     
  17. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Wauw wat is dit een toffe game zeg. Mijn eerste NBA 2K game, vind het super. Volg de NBA altijd maar speelde de games nooit. Speel nu op ps4 vooral mycareer. Bijna bij allstarweekend 2e seizoen en ben pg bij de Pacers. Wil ook aan de slag met myteam, maar zag dt die contracten vrij duur waren, weet niet of dat leuk gaat blijven als het nauwelijks uit kan je team te onderhouden.
     

Deel Deze Pagina