1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Spark

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 13 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De game net gedownload en je kunt nog best veel beginnen zonder die starter pack waar je voor moet betalen. Ik merk dat het maken van dingen best leuk is, maar het dan spelen ervan vind ik niet zo boeiend. Heb wat creaties van andere mensen gespeeld en echt heel erg bijzonder vind ik dat allemaal niet. Maar je kunt wel leuke dingen bouwen en het is flink gebruiksvriendelijk ook.
     
  2. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    WTF :')
    Ben ik sinds 2uur bezig om een wereld te creëren (wou een soort RPG gaan maken), komt er te staan:
    Je hebt de maximale hoeveelheid terrein of attributen toegevoegd aan deze wereld, maar je kunt het pakket Grote wereldbouwer ontgrendelen om de hoeveelheid terrein te verdubbelen en nog 500 attributen toe te voegen!

    500 Spark-tokens kost €4,99
    Ik wil best 10 tot 20euro uitgeven voor dit spel. Maar als ik €20 uitgeef aan dit spel kom ik volgens mij ook niet ver.|:-
    Echt balen want ik keek al heel erg lang uit naar dit spel en ik snap nu ook eindelijk hoe alles werkt (bijna dan)
    Nu heb ik dus in principe al die tijd voor niks in Spark gestoken.
     
  3. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    je kan toch ook met ingame credits dingen kopen? Anders kan je altijd kijken naar de retail versie. Daar zit geloof ik een hoop content in
     
  4. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar als ik voor 500 attributen €4,99 moet betalen ga ik dat dus niet doen, dat vind ik wel heel erg veel geld dan. Vooral als je ziet hoever ik nu pas ben.
    Maar als ik het spel koop voor €40 dan zit dus wel alles in het spel mag ik toch aannemen? Ik ga dan niet nog eens los voor extra ruimte of objecten betalen, want dan begint het wel erg prijzig te worden natuurlijk:)
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Het is een geinig concept maar alleen echt leuk voor mensen die heel erg creatief zijn. Ik heb de free to play en het is erg leuk maar wel heel veel werk. Maar goed dat is ook prettig. Heb je in ieder geval niet dat je het binnen 6 uur uitspeelt.
    Het lastigste, denk ik, is het verzinnen van een wereld en wat je in die wereld wilt gaan doen. Ieder zijn vak denk ik dan maar...
     

Deel Deze Pagina