1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hier geen problemen.....
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoeveel zitten er bij de Semi/AM rijders te racen?
    7 inclusief Menno is toch wel erg weinig voor de Pro's.
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    :thumbs:Pole met 2:06.363
     
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Pffffrttt .... Gestuntel met lobbyinstellingen....
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    We gaan zo starten hoor :x
     
    Divimus vindt dit leuk.
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nog niet gestart? :p Ik ben er helaas niet bij, morgen presentatie en moet nog veel doen.
     
  8. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    2:08.281 in de race!
     
  9. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Wel dirty lawaai ;) slipstreampie hahaha
     
  10. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Nee geen idee waarom Dirty was rondje toen jij in de pits was geweest.
     
  11. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Mijn speakers vielen ineens uit daarna een hoop gekraak.. ff geswitched naar spotify geen issue.. terug naar forza weer tzelfde.. game uit aan.. geluid weer perfect.. ik weet niet waar forza allemaal last van heeft???
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Bwaaaaaaaaah..... heb de replay nog niet gezien, ben m ook vergeten op te slaan ivm maken van foto's.... maar sorry aan Aragnite. Als ik m zelf terughaal in mn geheugen zag ik het gaatje, wil er in duiken en jij stuurt gewoon tijdig in. Gadverdamme..... mijn fout. Was zelf degene met de meeste schade, dat dan weer wel. Ik was simpelweg te gretig.
     
  14. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Zo die Flavour heeft skillz man... achteruit over Denvan heen, diep respect :D

    Kwalificatie... het lukte niet 2e met en 2:11.1 (schandelijk slecht)
    Heat 1 Nova vond het niet fijn dat ik hem onder druk zetten, 2 momentjes gehad, ik hem voorbij hij mij voorbij... iets later stond ik voor en was ik beduidend sneller (2:08.2) .. 7e ronde wilde ik de pits in, maar aan het einde van de bochten serie kwam ik achterblijver demon tegen... tsja wist niet zo goed wat ik daarmee aan moest... ook hij kon niet zoveel natuurlijk op dat smalle stukkie. Dus tijd verloren en net achter Nova uitgekomen... Nova maakte de laatste 2 rondjes geen foutjes meer dus 2e. (Demon sorry dat ik even geiiriteerd was)

    Heat 2 was een zooitje... ronde 4 schade, toen naar pits gegaan (pit entry gemist, oops) en daardoor plekkie aan Pim moeten afstaan, later terug gepakt, weer teruggegeven(foutje) en in de enalaatste ronde maakte hij foutje door wat druk van mijn kant en kon ik in de laatste ronde Ron nog passeren... (gelukkig, want dat is nog lastig op dit circuit) 1e.
    Geluk vanwege dat nova ook ergens schade had opgelopen..

    Het was wel rustig, maar zou liever 10 a 12 auto's zien.
    Oh filmpjes:
    Nova voorbij en in eerste bocht gelijk foutje dus hij mij weer voorbij:
    http://www.xboxclips.com/video.php?...waai&vid=9ab5b23c-566d-4e1f-80ae-95da1bbd4b8c
    Nova voorbij:
    http://www.xboxclips.com/video.php?...waai&vid=0beceed4-71ec-4e0d-9bcb-300dd8a603ad

    Pim zijn foutje:
    http://www.xboxclips.com/video.php?...waai&vid=aa82c629-eb70-4d19-8d73-4289a73bdb44

    Ook bij ons zijn er skillz :Aragnite doet een halve flip en salto.
    http://www.xboxclips.com/video.php?...waai&vid=6f539d6d-1204-4349-b7fe-da8bca1b4536
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
    B Tender vindt dit leuk.
  15. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Tweede race veel foutjes gemaakt, helaas. Nummers 2, 3 en 4 finishte wel lekker close.
    Volgende keer mag er wel gewoon gestart worden hoor. In heat twee na de herstart dacht ik serieus dat we met een snelle opwarmronde bezig waren... Anders was ik Iced wel voorbij gegaan na zijn fout.
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heat 2 was een rommeltje om te starten. Pas bij de 3e keer ging het goed. We liepen ook al flink achter op schema. Correct me if im wrong, maar volgens mij had niemand nadeel door na de pitstand gelijk weg te rijden.
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Een zéér succesvolle en plezierige avond achter de rug. Pole gereden met een (ruim) persoonlijk record. De puzzelstukjes, de losse sectoren, die er soms wel uitkwamen bij het oefenen vielen in de kwali eindelijk mooi samen :) Race 1 vooraan gestart, en we hadden één herstart nodig ivm Flavour's springcapriolen ;) Na de herstart miste ik een beetje focus de eerste rondes. Pas nadat ik een foutje maakte en de jagende Coldzero ervoorbij kwam was ik bij de les. In de volgende ronden het gat dicht proberen te rijden, en met een vroege pitstop en een goede outlap uiteindelijk voor Cold beland en die plek vastgehouden :)

    Race 2 van achteren aangevangen, en tot ik Coldzero voor m'n neus had eigenlijk alleen maar inhaalacties gemaakt naar aanleiding van foutjes of pech van voorliggers. Ten koste van Coldzero de bekende pitstopstrategie weer uitgerold en op die manier op 1 beland :) In de slotronde nog een leuke ronde 2:06.2xx clean gereden.

    Van de week had ik die ietwat bedaagde ronde 2:11.xx gepost hier, dus ga ik voor de volledigheid ook maar dat rondje 2:06.2xx laten zien! Ziet er toch iets anders uit he ;)

    2:06.2xx clean @ Bathurst Ben niet vaak zo blij met een rondje als met deze :)

    Het was jammer dat we Loyall moesten missen in onze lobby, en ook Flavour kon niet op volle kracht meeracen had ik de indruk, die zag ons allemaal op en neer gaan en bleef een beetje uit de buurt voor zover mogelijk op Bathurst.
     
  18. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Was leuk om weer mee te doen. Snelheid moet nog komen, maar kon leuk meedoen. P3 en P4 op Bathurst is een leuk begin zonder een meter te rijden met de Viper.
     
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Gemengde gevoelens aan gisteravond, het was heerlijk rustig ( mss wel te rustig :x ), maar liever zie ik als ik eerlijk ben 10-12 man in de lobby.
    Na wat opstart problemen konden we eindelijk van start en zoals wel vaker bij mij het geval is, geen geweldige kwali, P6.
    Heat 1 heeft iedereen behoudend gereden en heeft alleen Surreal met Iced(?) stuivertje gewisseld, P6 geëindigd dus.
    Heat 2 liep beter, profiterend van een foutje voor me de hele race op P1 gereden tot de laatste ronde waar ik in Lawaai toch m'n meerdere moest bekennen en als Pim geen foutje had gemaakt had ik die ook nog voorbij zien komen, gelukkig heb ik hem tot aan de finish nog achter met weten te houden (scheelde op de lijn niet meer als een auto lengte volgens mij). P2 geëindigd, een goed resultaat dus.
    Mijn mening over de 2 lobby's nu is, hoewel het minder intens/spannend/leuk is, is dit voor de AM coureurs denk ik wel een betere oplossing. Voor mijn gevoel zeg ik dat dit het nivo op zal schroeven en dat er door de AM's wat meer risico genomen durft te worden mbt inhalen alleen al omdat je niet bang hoeft te zijn dat je de PRO's zal hinderen, vooral in heat 2 rijd dit wat meer ontspannen. Ik weet niet of de andere AM's deze mening delen?
     
  20. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    mijn ervaringen.

    ivm omstandigheden niet kunnen testen deze week. qualli was niet top (meestal ben ik wel wat rapper)

    race 1 teveel foutjes gemaakt niemand meer gezien de hele race. monsterlijk eenzaam.

    race 2 vanaf plek 2, even een monster lag spike waarbij ik demon ineens stil voor mijn deur had staan... zie backflip filmpje Lawaai (en volgens mij had Ron ook nog een dichterbij filmpje) pit gepakt en herstart gedaan. die verliep wat onduidelijk, maar uiteindelijk hadden we wel snel de auto's op de grid staan en konden we los. incidentje met surreal, shit happens, baalde natuurlijk enorm want was lekker met ron aan de slag. snellere mannen doen hun werk goed en uiteindelijk ergens in de middenmoot terechtgekomen.

    split lobby gevoel:
    de (chat) rust was zaaaaalig, de baan is echter erg leeg met 7 of 8 auto's. heb in heat 1 niemand gezien na de start, voor de kopgroep was 't wel leuk geloof ik die zaten lekker bij elkaar. teamgevoel is echter weg op deze manier. hadden toch nog kleine lag spikes (en ipv slomo's hadden we individuele sprongen leek 't wel)
    Nu P.cars langer gaat duren moeten we toch wat doen, voor deze cup heeft elke keuze voor- en tegenstanders. ik ben voorstander om weer in 1 lobby te racen met de spikes voor lief. Lobby niet opvullen met gastrijders als er reguliere rijders uitvallen (tis nog maar 4 races).
     

Deel Deze Pagina