[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kunt dus nooit het Fighters Guild en het Thieves Guild in 1 karakter uitspelen? En ik heb een erg groot probleem. Ik heb alle opdrachten gedaan voor de thieves guild die ik kon. Alleen nou moet ik voor de volgende opdracht van Gentleman Jim Mastermind zijn. Ik heb nog maar 1 andere opdrachtgever (Aengoth) en die vraagt mij of ik hem de Darts of Judgement wil brengen. Alleen nou heb ik die darts volgens mij al eens eerder gejat en ergens verkocht. Weet iemand waar ze liggen zodat ik dat kan controleren?

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Secrets of Dwemer Animunculi, dit boek moet je volgens mij een keer halen voor Telvanni om je stronghold te halen. Het zit ergens in een dwemer ruin in de buurt van je die stronghold dacht ik. Weet alleen niet meer in welke.

Je kunt wel bij de Fighters en Thieves gaan, maar dan moet je steeds opletten welke opdrachten je doet. Dus eerst allebij joinen, dan kun je de fighters spelen tot aan het code book. Dan verder met de Thieves tot je de Fighters moet vermoorden en dan de Fighters helemaal doen (daarvoor moet je al je guild stewarts vermoorden, dus hetzelfde als de thiefsguild)

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben effe 2 weken weg, zijn er weer 10 bladzijden toegevoegd.

Die dwemer ruine heet Galom Deus, en is ook het hoofdkwartier van de Berne Vampireclan.

4. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een karakter in Morrwind te vinden die mijn skill Marksman heel goed kan trainen?
    En is er ook een bijzonder kruisboog?

5. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    De mastertrainer voor marksman is Missun Akin en die is te vinden in haar huisje bovenop Falasmaryon.
    Heb zelf niet met kruisbogen gespeeld, maar ik neem aan dat daar net zoals van alle andere wapens een deadric, ebony, dwemer etc versie van is. Ik ben nog nooit een enchanted kruisboog tegengekomen (heeft ook weinig zin om cast when strike erop te stoppen, de kruisboog doet zelf niks)

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn maar 2 krijsbogen, Steel en dwemer. Zo ver ik weet heb je ook alleen maar iron, steel en silver bolts. Maar laat je niet van de weer brengen, het is nog altijd het beste marksman wapen.

7. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en onnauwkeurig op afstand. Nee geef mij maar m'n langboog. Je kunt wel een boog enchanten met cast when used, maar nee cast when strikes kan niet. Weet iemand al waar de Darts of Judgement liggen?

8. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt Domination en Telekinesis? Ik doe bijvoorbeeld een potion of een amulet en dan kan ik nog niks.

9. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    Vampier

Ik ben vampier geworden en het is echt KUT om te zijn. Maar je kan wel hele steden uitmoorden ik zelf heb half gnisis uitgemoord:D
    maar dat is ook het enige leuke eraan

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Met telekinesis kun je voorwerpen van ver af pakken. Hoe sterker de telekinisis, hoe verder je kunt rijken.
    Domination ken ik net.

11. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hoe dan? Als ik op een voorwerp richt gebeurt er niks.

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien nog ff op A drukken? T zou wat zijn als alle voorwerpen opeens op je af vliegen omdat je er op richt 8)

13. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een kruisboog, een Devils Bow ( daarbij gaat de Marksmanskill 10 oomhoog ) en die boog die je moet ophalen in die quest dat je die Neverine test moet doen.
    Weet iemand op welk level je moet zitten om de Main Quest makkelijk te doen, ik bne level 26 met strength 120 en Health 189 weet ik nog uit mijn hoofd.

14. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen lvl 20 kun je met gemak de mainquest doen. Vooral de eerste opdrachten zijn nog niet echt moeilijk.

15. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK, dan ga ik zo eens verder met die missie dat je iemand moet helpen lui van een Sixth House Camp koud moet maken (ofzo)
    Ik had missies voor die Fighter Guild gast in Vivec gedaan, niet voor Hard-Heart maar voor die Orc, maar toen moest ik lui afmaken, maar andere Fighter Guilds uit Ald'ruhn ofzow die zijn daar nie blij mee, dat ik Tonge Toed bv. dood heb gemaakt, is die Orc dan van de Commana Tong?

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hij hoefde niet dood gemaakt te worden. Die Orc moest alleen denken dat jij die persoon gedood had. De leiders van de fightersguild in Vivec, staan namelijk achter de comanna tong. Je had eigenlijk de leider van de fighters guild in Ald Runh moeten benaderen, hij had je dan geholpen.
    Pas vooral op met de opdracht van Sjoring Hard Heart. Zijn twee opdrachten zijn om alle thievesguild bazen te mollen. Dus na die opdracht kun je niet meer de thievesguild opdrachten doen. Deze opdracht moet je dus laten.

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net die opdracht voor Larrius Varro gedaan en ik heb een geschenk van de emeror gekregen, een soort ring. Ring of Surroundings geloof ik. Maar wat kan je er meedoen? Je wordt precies een klein beetje onzichtbaar maar de mensen zien je wel nog steeds...

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je wordt een beetje onzichtbaar. Je kunt beter de amulet of shadows gebruiken. Dan ziet bijna niemand je.

19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok die ring is wel 16.000ofzo waard... Dus ZO goed is hij niet?

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, helemaal niet. Ik zou hem gewoon verkopen, zodra je de amulet of shadows hebt gevonden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina