weet iemand misschien wanneer Far Cry uit komt. ik zit er al een paar jaar op te wachten. dan hoor je weer een tijd niets en dan wordt je weer overspoeld met filmpjes, screenshots e.d. komt de Xbox-versie op de zelfde datum uit als de pc-versie??? check deze site ff: http://www.crytek.com/games/index.php?s=xisle
komt er een xbox versie dan, ikdacht dat hij enkel op de pc kwam edit: idd op de site staat xbox, afwachten dan maar. Ik las dat hij voor de pc eind dit jaar kwam
als ik die previeuw in de PU lees en de screenshots zie, lijkt hem me een leuke game. Weet iemand mssn of hij ook live gaat??
ik denk dat hij toch later komt als de pc versie. Overigens vind ik het wel vreemd dat op de officieele site niet vernoemd staat dat er een xbox versie komt.
Far Cry komt waarschijnlijk wel op Xbox, maar is volgens mij nog niet officieel aangekondigd - Dus zal je nog wel hele tijd op moeten wachten.
Uhhmmm... komt niet? Ik zie toch echt dit staan op de site: GAME PLATFORM PC CD-ROM, Microsoft X-BOX Nouja ik hoop het iig lijkt me wel een vette game.
kijk ff of hij in deze lijst staat: tothegame.com (xbox upcoming-lijst) daar staat een hele lijst met spellen die nog gaan uitkomen voor de xbox
De Xbox versie komt (voorlopig) nog niet uit. Reken op een late 2004 release. Tothegame is geen goede releaselijst.
net effe een nieuw filmpie gedownload van www.gametrailers.com ziet er echt vet uit. hopen dat ie op de xbox komt, maar dan wel goed dus niet zoals sof2 op ubi.com hebben ze het alleen over een pc-versie, release is volgens die site winter 2003