Hoi. Ik zit een beetje met een probleem. Ik heb een al wat oudere samsung full hd tv 40 inch. Deze kan 100 hz aan. Nou heb ik bij bijna alle spellen het probleem met het beeld. Als ik in bijvoorbeeld Destiny heeeel rustig rond draai ziet het er allemaal perfect uit, maar zodra ik sneller om me heen wil kijken gaat het een soort van haperen. Beetje schokkend beeld. Zou dit te maken kunnen hebben met een wat oudere tv, en zo ja, wat raden jullie me dan aan voor soort tv? Heeft iemand van jullie ook dit probleem? Graag hoor ik van jullie Groeten, Michael
Nee helaas, heeft ie niet. Heb werkelijk alle opties geprobeerd. Heel vreemd want naar mijn idee had ik er met de 360 geen last van.
Ook bij de xbox one alle settings geprobeerd maar helaas ook hier niets mee te doen. Heb andere hdmi kabels aangesloten, ook dit werkt niet.
Ok. Da's bagger . Maar met een andere TV, die we toch al binnenkort aan wilden schaffen is dat ook niet op te lossen? En heeft iedereen hier dan last van?
Let goed op de input lag, onder de 50ms is okee, onder de 40ms is prima. Oude tv's hebben soms gewoon 70ms of meer.
Ja dat zal het inderdaad zijn. Ik ga in november een nieuwe kopen, waarschijnlijk een wat nieuwer model van samsung. Of raden jullie voor gamen een ander merk aan? Ben zelf altijd wel tevreden geweest met samsung