1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Destiny Matchmaking Topic

Discussie in 'Games' gestart door Eetstokje, 19 sep 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eentje extra dacht ik. Die van Dust tower ofzo?
     
  2. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Weeet je dat zeker ? Hoeveeel strikes hebbe jullie per planeet dan?? Ik dacht dat ps4 extra content heeft dat wij pas volgend jaar krijgen ... Wij hebbe op elke planeet 1 strike behalve venus die heeft er 2 ...
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Oh is dat zo? Wij hebben er op mars ook 2 ja. Die met die tank en die met de Psion flayers

    damn , dat is wel karig dan

    6 is al te weinig, 5 is nog net even een tandje erger :+
     
  4. redostrike

    redostrike Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik zoek mensen om de Normal Raid te doen dit weekend op de x1. Ik kan zelf best op zaterdag avond. Vanaf 19 uur ben ik beschikbaar. maar eventueel op zondag in de dag/namiddag kan ook wel. (En kan tot redelijk laat spelen, 2-3 uur in de nacht is geen probleem als dat nodig is). Vrijdag kan ook maar dan eerder later op de avond.

    Ik ben zelf Warlock level 28.

    Is void damage echt een must? En moeten men wapens echt volledig uitgebreid zijn? Ik heb de suros van Xur maar die is nog niet volledig geupgrade :p Ik heb ook de Truth Rocket launcher maar men primary weapon is dan wel maar een simpele rare auto rifle (heb nog wel hand canon's legendary, niet volledig mijn speelstijl maar ik kan er wel mee overweg. Ik ga er ook bijzeggen dat ik zeker geen super speler ben maar redelijk)

    Ook is skype (eventueel) geen probleem, al is het maar voor een korte uitleg te geven en Links Sniper te roepen. Alleen moet je dan wel tegen mijn Belgische stem kunnen ;).

    Ik ga ook horen of men broer mee kan doen/meedoet hij is ook Warlock Level 27. Dus nog 4 man met dan liefst toch 1-2 mensen die hem al gedaan hebben (en de kisten weet liggen) zou tof zijn.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2014
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Op Normal is void geen must als je 28 bent. Gewoon een lekkere primary meenemen (volledig ge-upgrade assault rifle is altijd goed, Shadow Price kopen als je de marks er voor hebt. Of anders je Suros upgraden en Truth thuis laten en een andere legendary rocket mee nemen)
     
    redostrike vindt dit leuk.
  6. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Hehe vind t eigenlijk 1 grote naaiactie van bungie want hun Halo was xbox only en dan t nieuwe spel van ze extra content geven op ps4 .. Maargoed ben al blij dat de dlc niet een jaar exclusief is op ps4 zoals dat met die extra strike is en bepaalde story missies ook...
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niks met Bungie te maken. En waarom moeten ze voor altijd bij Xbox blijven?
    Is een nieuwe IP en een nieuwe tijd. Dus ook nieuwe deals. Activision heeft gewoon gezegd. Dit is de deal en zoveel gaat het kosten. En Sony heeft besloten dat te betalen.
     
  8. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Omdat ze denk meeste te danken hebbe aan de trouwe fans op de xbox .. Als hun allemaal halo niet gekocht en gespeeld hadde had bungie een stuk minder geld gehad enzo mja Tis gewoon een naai streek aan de oude fans van halo die op de xbox one zitte.. En mij maakt t niet uit vind alleen bizar dat t een jaar exclusief moet blijven met cod was t altijd een maandje .. Maargoed waarom niks met bungie te maken dan? Bungie heeft er vast ook wat op intebrengen niet alleen activision..
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat Activision over de deals gaat. Daarnaast gaat het bij COD over dlc dus daarom is het een maand ipv een jaar. Hier over wat wapens en een strike. Not a big deal.
     
  10. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Wapens boeien me niet zo had graag die ene strike gehad voor iets meer afwisseling :p mja alsk die strikeplaylist doet krijg ik helaas ook soms 3 tot 4 x dezelfde strike achterelkaar :/ maargoed tis niet anders .. Laat t maar snel december worden
     
    miss_rockstar vindt dit leuk.
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Vanavond gaan we weer de raid op normal starten.

    Nog plek voor 2 man, wie wil er meedoen?
     
  12. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Hoelaat?
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Rond een uurtje of 7
     
  14. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Mooie tijd.. Ben met samen met een ander allebij lv29 warlock.. Xbox was t tog..
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Correct
     
  16. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Als er twee plekke over zijn dan doe ik graag mee .. :)
     
  17. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok, is prima. :)
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Is er nog plek?
     
  19. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Zitten nu vol, mocht dit uiteindelijk niet zo zijn laat ik het je weten.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mocht er nog iemand een 29 Titan of een 28 Warlock nodig hebben voor de raid, ik ben beschikbaar! Xbox One, IceDFire (graag een verse raid :+).
     

Deel Deze Pagina