1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb alles wel nu gebruikt in de Raid. Suros volledige geupgrade, Atheon volledige en nog wat andere legendary auto rifles. Maar ben het meest effectief met de handcannon. Zeker bij Templar als je in het midden staat. Alles in one shot behalve die Praetorians.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Op de PS4 is de patch live inmiddels. Atheon is gefixt.
     
  3. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Summary
    This update makes Destiny a more stable experience for all players. We’re also changing the player experience in the Raid to ensure that the activity provides an endgame challenge that meets project goals for the intended level of difficulty.

    General
    • Fixed an issue in which multiple errors reported with Zebra error codes
    • Errors previously reporting as Zebra will now display as their own separate codes
    • Fixed a rare issue related to being Kicked To Login repeatedly
    • Fixed a rare issue that resulted in a Kick To Orbit reported with the Cockatoo error code

    Servers
    • Fixed an issue where some players would occasionally be erroneously kicked at the beginning of an activity due to a server error
    • Increased protection against account corruption

    Raid
    • Fixed an issue where Atheon was not choosing random targets for teleport through the timestream during the final encounter on the Vault of Glass
    • Fixed an exploit where Atheon could be forced off his platform

    More updates are to follow as we continue to support Destiny. Future enhancements being worked on include Exotic Weapon tuning, new features for voice communication between matchmade teammates, and the ability to hold more Bounties in your pocket at any time.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej weer geen buff..
     
  5. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    helaas niet
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat een update. En dat heeft dan 3 weken geduurd...
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol de postmaster heeft een Halloween helmet.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Thats it? Jezus... De productiviteit bij Bungie is echt zeer zeer zeeer laag en ondermaats!
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Issue? Welke issue?! Dat de juiste tactiek moet worden afgestraft? Dat Bungie niet in staat is om een fatsoenlijke raid te creëren en daar zo'n achterlijke patch voor nodig heeft?

    Zak lekker met dat hele bedrijf de afgrond in en zie dat dan maar eens te patchen.
     
    Rampage en Rickk vinden dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij hadden ze niet verwacht dat zoveel groepen de raid zouden halen :p door het te randomizen hopen ze dit te verminderen geloof ik. Die bugs zullen ook wel net voor de release zijn toegevoegd :p
     
  11. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Hehe wat is dat halloween pompoen consumable?? Die je van die postboer krijgt..??
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Er zijn (geloof ik?) meer dingen die voorrang zouden moeten krijgen die gefixt moeten worden.

    De Exotics, die irritante disconnects die je krijgt. Echte WERKENDE, uitdagende events. De rewards die je krijgt na een Nightfall (5 Strange Coins :mad:) of een Strike. Doe dat dan eerst. Wat zal het je als bedrijf aan je reet roesten hoe mensen de Raid verslaan.

    Slechte zet van Bungie, hele slechte. 3 weken over zon miserabele patch. Hoop wel dat de PS4 heren onder ons nu minder vaak last hebben van het PSN vs Bungie/Activision Servers.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa rewards hoeven niet gepatcht. de game is nou eenmaal een en al RNG.
     
  14. Flayner

    Flayner Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    86
    Volgensmij kan je die op je kop zetten :+
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Word echt continu eruit gegooid :mad:
     
  16. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Servers zijn nog lekker van slag, worden tijdens de raid een voor een naar de orbit teruggezet... servers unavailable :mad:
     
  17. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat een gezeik met die servers, raid komt morgen wel weer.

    Ook een vage bug zojuist tijdens de daily nadat ik er voor de 10de keer werd uitgegooid: o_O


    Wel even doorspoelen.. iets met server problemen. :+
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice, net de Weekly Strike en Nightfall gedaan, kreeg de Thunderlord exotic machine gun en een legendary shotgun Hide And Seek-42, alleen gebruik ik nooit shotties.

    En wtf @NeonovA, handig die onzichtbare vijand. :+
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Thunderlord was mijn eerste exotic, vind het maar een matig ding. Vind hem de exotic slot zeker niet waard met alternatieven als suros en icebreaker
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, voor nu is het oké om te hebben als Exotic machine gun maar als ik een andere Exotic krijg op één van die slots dan is die al gauw weg denk ik.
     

Deel Deze Pagina