[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja die is erg goed, een van de smaakmakers in de Premier League, kom er net trouwens achter dat die kerel 2 dagen ouder dan mij is, alleen waarschijnlijk wel een paar miljoen rijker:+

Laatst bewerkt: 28 okt 2014
  2. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Sterling kan je ook een paar wedstrijden huren toch? Dan kan je hem even proberen voor gratis

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
  4. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Want wil waarschijnlijk in plaats van Duits. .een team maken met spelers uit Premier League.
    kan iemand mij op weg helpen.
    Heb zo'n 150 a 200k

5. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    http://www.futhead.com/15/squads/6352423/

Zou overigens echt gaan voor Diego Costa. Die gast is echt ongelooflijk baas!

6. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Is die beter dan Remy?
    Ik heb al Tevez, en wil een 2 spitsen formatie gaan spelen met Tevez en een spits uit de BPL, en kreeg gister toevallig Remy in een pakje..
    Maar twijfel nu tussen Remy en Diego Costa

7. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    haha nee ;) heb hen nog wel .. maar denk dat mijn huidige team genoeg zegt

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nope, foto nodig.

9. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik snap dus echt niet dat het grootste gedeelte van de posts in dit topic vragen en suggesties voor squads zijn. Alsof je zelf niet even vijf minuten de tijd kan nemen om een teampje te maken en uit kan zoeken wie redelijke spelers uit verschillende competities zijn zego_O. Is toch ook juist een leuk aspect van deze game mode... Al hoewel dat laatste natuurlijk ieders persoonlijke voorkeur is, zijn de meest hier gewoon te beroerd om zelf even wat uit te zoeken. Als ik hierboven ook zie dat iemand Sterling en Sturridge Struding en Streling oid noemt, manmanmanman.

Niema94 vindt dit leuk.
  10. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja Diego Costa vind ik persoonlijk veel fijner dan Remy. Heb Remy ook gehad maar scoorde niet zo heel vaak. Diego costa heeft nu bij mij 12 wedstrijden en 22 goals.

Man lekker boeiend. Daar is dit forum toch ook gewoon voor. Mensen die bepaalde ervaringen hebben met spelers en daardoor een advies kunnen geven zodat iemand anders beter wordt. Anders lees je dit topic toch lekker niet. Heb je ook nergens last van.. Man man man waar mensen zich wel niet druk over kunnen maken....

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hoe is Cavani? Zie dat zijn prijs gedropt is. Ik heb een Serie A squad. Zou Cavani daar gewoon in kunnen spelen denk je? Dat ik iets minder Chemestry heb is niet zo'n probleem imo. Hij zou dan in de plaats van Higuain komen.

12. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Haha, dat grootste gedeelte van die posts zijn in ieder geval al een stuk beter geweest dan deze post jongeman.. Ikzelf heb al best wel wat tijd gestoken om een team te maken, maar ik ben niet altijd tevreden, dus vraag dan graag de meningen van de mensen hier, om dan samen het beste team te bouwen.. Dus beroerd om zelf wat te doen? Nee hoor

TobiasBB vindt dit leuk.
  13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hij is opzich wel goed, maar hoe wil je hem erin zetten dan, is een Uruguayaan van de Ligue 1 he, zie niet zo snel hoe je die in een Serie A squad kan gooien, en bovendien zo goed is ie ook weer niet, heb hem en Higuain beide gehad en vind ze allebei een 7.

Hij heeft ergens toch een punt vind ik, sommige mensen hier komen dingen roepen als:

Heb nu 500k wie maakt een team voor me.

Ja hallooo, als je wilt dat we een team voor je maken, noem dan op ze minst nog welke formatie je wil, wat je speelstijl is, welke spelers je er in wil etc. etc.

Ik bedoel, er zijn meer dan 20 formaties en ruim 10000 spelers in het spel, hoe moeten wij nou weer weten wat voor team meneer henkie wil hebben? Als je niet specifiek kan zijn over iets wat je wilt, heb ik ook zo iets van, hoepel lekker een eind op:+

Laatst bewerkt: 28 okt 2014
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo moeilijk is het toch niet om de foto te posten? Desnoods PM je hem. ;)

Ben gewoon geïnteresseerd of het nou echt waar is of niet. Ik bedoel, geld uitgeven aan FIFA is geen schande, dus zou je gewoon kunnen toegeven als dat het geval zou zijn. :)

15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Haha laat hem nou maar, je hoeft niet persee de waarheid eruit te persen ;)

Hij zal zo vast wel z'n redenen hebben, let it be.

16. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Oke, dat is wel erg makkelijk inderdaad, maar dat is absoluut niet het meerendeel in dit topic..

17. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  18. Makkieg

Makkieg New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist IF AGUERO uit een pakje gekregen!! Nou vraag ik mij af, (voor de pro traders hier, wat ik dus niet ben), meteen verkopen of wachten tot volgende TOTW want dan is hij niet meer te krijgen toch? hopelijk kan iemand mij goed advies geven!

19. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Lastig, ik zie op Futhead dat ie nu voor 850k gaat.

Als je hem het begin van de week had gepacked tijdens de hype dan zou ik zeggen gelijk verkopen, maar nu kan je hem misschien beter effe houden, kans dat ie rond het weekend weer gaat stijgen. Zieke speler iniedergeval, zou lekker een teampje om hem heen bouwen en elke dag z'n prijs in de gaten houden.

1 ding is in iedergeval zeker: Je bent kwa coins binnen voor de rest van het jaar:thumbs:

20. Makkieg

Makkieg New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja zeg dat wel Niema! Erg zieke speler! Maar ik ben nogal fan van ibra en neymar dus ga ik voor een teampje met die twee er in! Bedankt voor de tip! Ik ga het in de gaten houden :)

Het team wat ik nu op het oog heb ziet er ong zo uit:

4-3-2-1:
    Neymar - Zlatan - Lucas
    Iniesta - fernandinho - toure
    marcelo - ramos - kompany - walker
    courtois

Hopelijk speelt dat lekker :p

Deel Deze Pagina