1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    er staat zelfs nog niets op... moet ik die externe gewoon erop aansluiten en dan kan ik ermee werken of op een bepaalde manier aansluiten/formateren? kan ik er dan (nog) films opzetten en die afspelen op mijn xbox?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  2. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Zodra je hem eraan koppelt zal ie geformatteerd worden.
    Je zal hem dan alleen voor je Xbox kunnen gebruiken vermoed ik,

    Helpie, rtfm,
    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/system/manage-storage
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Effe wat vraagjes over dat Offgamers

    Ik wil voor een game dezen week 60 dollar hebben...dus ik ga hierheen:

    http://www.offgamers.com/xbox-live/xbox-us/xbox-live-us-gift-card-c-3455-3466-3467.ogm

    Ik haal dan eentje van 50 dollar en eentje van 10 dollar zodat ik een volledige game kan kopen.

    - Als ik nou kies om met Ideal te betalen, komen er dan nog extra kosten bij zoals wel het geval is bij Paypal of dat niet?

    - Er staat 360 live, maar dit werkt gewoon voor X1 toch?

    - Er staat dat alleen US currency werkt, maar als ik die twee gewoon koop via ideal of paypal en die code dan invoer op de Xbox One, dan moet het gewoon al klaar zijn toch?

    Eerste keer voor mij via deze site en sowieso dat ik zelf iets koop digitaal voor de X1 en 60 dollar is niet niets. :)
     
  4. indocolin

    indocolin Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    A
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2014
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    De Xbox One krijgt in de Verenigde Staten een tijdelijke prijsdaling van 50 dollar, waardoor de console daar vanaf 2 november 349 dollar kost.

    Mooie actie van MS.
    Ben benieuwd of dit ook in de EU gaat gebeuren.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope.
    En alleen voor de 4 bundels btw.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 28 okt 2014
  8. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik heb van de week de bovenste bundel gekocht. Betaald met iDEAL, er kwam €0,45 bij. Daarna de codes op de X1 gebruikt, niks aan de hand.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga ook via Ideal doen, scheelt weer met Paypal die 1,33 is voor extra kosten. Bij billing info kun je gewoon een NL adres invoeren he?
     
  10. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Ja, wat je op je offgamers account invult doet er niet zoveel toe, meen ik
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh nu zie ik dat ik op X1 toch billing info moet invoeren nog. Had juist gehoord dat dat schijnbaar niet hoefde. Effe zien.
     
  12. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Klopt, daar moet je een Amerikaanse staat doen, maar er mogen er maar een paar geloof ik (Alaska was er 1 van).. Weet ff niet meer waarom
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb een hotel in Delaware gedaan en download nu Lords of the Fallen, geslaagd dus.:) Volgende zal DAI worden.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  14. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Je mag elke staat nemen, maar (onder andere) Alaska is er één zonder tax. Dus nog een stukje goedkoper.
     
  15. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Klopt dit?
    Zijn er hier ook al mensen die problemen ondervinden met buitenlandse stores?

    http://forums.xbox.com/xbox_forums/...ral_discussion/f/3817/t/1854584.aspx?pi7406=1

    Since a few days ago is impossible to buy in the market of Hong Kong, and recently the same in the Indian market. I do not agree with this policy. I'm from Spain and the prices here are very expensive compared to other markets. I am very clear about one thing, if I can not buy a game in any foreign market I will not buy any game in my market. Spanish salaries are very low and the price of video games in our market are very expensive compared to our salaries. So I can not buy anything at 70 Euros. I hope MS rectify because many people in Spain have got the same opinion.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan wel nog steeds. Maar sommige games zijn duurder geworden in Hong Kong. Zal wel met koers te maken hebben etc.
    @Nightbringer had het daar ook al over.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb gisteren nog de MCC gekocht en de destiny seasonpass beide via de HK marketplace, ik kon ze prima downloaden, dus voor zover ik weet werkt het nog.

    Al zijn er enkele games ''belachelijk'' duur geworden in de HK marketplace, zo waren games rond de $ 360,- (omgerekend € 36,-) en inmiddels kosten de meeste games al $ 560,- (wat omgerekend € 56,- is) kortom, de US marketplace begint weer interessanter te worden :)
     
  18. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Mkay, dan maar hopen dat het blijft werken.... Of iig dat de gekochte games en content blijven werken. Ik meen namelijk ergens gelezen te hebben dat mensen hun games niet meer kunnen spelen en dat ze de melding krijgen om het spel te kopen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel aan de uitgever liggen denk ik ook.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen last van, het zou ook vreemd zijn dat ze dit invoeren zonder hier verder iets over te melden.

    @Hybrid

    Dat zal er vast ook wel iets mee te maken hebben, de prijzen variëren ook van $ 360,- tot wel $ 560,- per game.
     

Deel Deze Pagina