[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. djtcc

djtcc Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een dreamteam.......wel duur teampje...als ik de coins had zou ik ook voor dit team gaan.

2. Makkieg

Makkieg New Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Waarom is assaidi zo duur

4. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Zilver + 5* skill moves.

5. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Om even te laten zien wat voor een baas Diego Costa is:

Laatste 3 wedstrijden 11 goals! :)

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    http://www.futhead.com/15/squads/6317467/

Kon het gister niet laten om wat Jumbo Packs te halen van Fifa Points. Hoogste erin was Hamsik en die heb ik IF dus eigenlijk vrijwel alles verkocht of gequickselled.

Heb nu bijna 30K. Wat zal ik nog veranderen aan mijn team? Ik zal zelf te denken om Candreva of Gervinho te vervangen voor IF Insigne
    of Jose Callejon IF

Ze zijn wel wat lager qua rating maar stats zijn beter / net zo goed. Wat zouden jullie doen?

7. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    :p

Jose Callejon IF Kopen is echt een beest man maat van me heeft hem 7 wedstrijden mee gespeeld 10 keer gescoord

Hahah dacht dat je het druk had deze week toch maar even Jumbo packs gekocht :p

Toch maar goed dat ik gewacht heb met Suarez kopen hij kost nu nog maar 750K

Laatst bewerkt: 29 okt 2014
  8. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Wat ik raar vind hier jullie kopen spelers en scoren er een hoop mee. Maar dat ligt toch echt aan jezelf lijkt mij toch niet aan dat ene kaartje. :D Elf sterspelers geeft toch geen garantie voor een winnend elftal. Hoe zit het met de handicap als je een team rating van 182 heb en de ander 175 bijv

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wel is hij zo goed? Wel 90 Pace, 84 dribbel en 82 shooting. Waar Candreva maar 85, 82 en 78 heeft. Maar is ook stuk duurder.
    En ja was er gister ongeveer 20 minuten haha.
    En inderdaad da's een flinke drop in prijs.

Edit: Heb hem gewoon gekocht. Zag er 1 opstaan minimale prijs 24.500 rest allemaal 27, 28000.
    Team: http://www.futhead.com/15/squads/6464347/

Is er niet imo. Als je naab bent met een goed team ben je nog altijd een naab. Online zoeken ze ongeveer zelfde rating, tegen vrienden als je een klote team hebt kun je zwaar hard afgeslacht worden haha.

10. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Higuain IF komt er vandaag bij iets voor jou Dagger ??

11. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik wil je niet teleurstellen, maar ik heb Ibra 1 dag echt uitgebreid uitgetest en was niet bepaald tevreden overhem, hij had weliswaar 17 goals in 12 wedstrijden maar ik had echt veeeeel meer verwacht. Overigens had ik een PSG team om hem heen dus aan de Chem kon het ook niet liggen.

Op het EA forum las ik later ook al dat veel mensen hem niet zo goed vonden, veel minder dan vorig jaar is ie. Alleen als je een echte skiller ben je kan je misschien het maximale uit hem halen, maar dan alsnog speel ik veel liever met bijvoorbeeld Benzema.

Nice man! Op Fifa is ie zo te zien net zo'n monster als in het echt :D
    Vind t op z'n minst wel opmerkelijk dat ik hem als Die hard Chelsea fan nog niet heb uitgetest, maar dat komt nog wel ;)

Daar heb je wel een punt, maar bij sommige spitsen is er gewoon echt niet veel skill nodig hoor :p

Ik zelf had 26 goals in 11 wedstrijden met Sturridge en dat was gewoon de sprint knop ingedrukt houden en schieten op het juiste moment, niet veel moeilijks aan;)

12. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
  13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja zeker. Maar ben bang voor de prijs. Tevez IF is ook 200K. Maar komt hij vandaag uit? Anders gaat IF Callejon er gewoon weer uit haha.

Weet je hoelaat hij er is?

14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zou Higuain IF sowieso niet vandaag kopen, eerste dag kosten ze altijd absurd veel.

Sick!

Je middenveld is een tikkeltje te aanvallend, maar dat compenseer je weer perfect door met de CDM variant te spelen waardoor ze dus wat dichter tegen je verdedigers staan :thumbs:

Zou hem zeker bouwen, en wanneer je geld heb misschien Costa voor Remy? Alhoewel Remy ook erg goed is.

15. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48

Ja zeker maar wacht daar een week mee dan is de prijs een stuk gezakt :thumbs:

Vanavond komen de nieuwe IF'S

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha ja is ook zo. Alleen is Tevez IF ook nog niet echt gezakt. IF Tevez is meer coins waart als heel mijn team:p Maar mocht bij een wonder Higuain IF rond de 50K gaan zitten dan gaat Callejon die ik net heb gekocht eruit haha. Voor nu blijft hij erin, stats zijn echt geweldig. Boeid me niet dat hij iets lager gerate is.

17. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Kijk, zo een reactie heb ik nodig om zeker te weten dat ik een goed team ga bouwen:D

Ja, ik wil eigenlijk Diego Costa ook wel.. dus die komt er ook wel, en dan wissel ik ze allebei af..

Weet jij nog een goede LM die met 10 chem als wissel in dit team kan spelen?

18. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ergens inloggen om bij mijn FIFA15 FUT team te kopen op de PS4? Ik zie jullie allemaal jullie teams showen, maar hoe doe je dat?

19. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
  20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik zou gewoon naar futhead.com gaan. Daar je team ff inkloppen.

Deel Deze Pagina