1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    1 nieuwe raid
    1 nieuwe strike (2 voor playstation eigenaren)
    3 nieuwe maps

    En nog wat nieuwe gear... dat is wel erg mager voor een DLC waar je € 20,- voor moet neerleggen!

    Via de HK marketplace is de pass € 20,- voor de X1 eigenaars.
     
  2. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Wtf, hoezo krijgen ps4 spelen een strike meer?
    Benieuwd hoe de nieuwe raid gaat worden en het lvlen.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Sony heeft een deal met activision ;) volgens mij hebben ze momenteel ook al een strike extra, wat extra wapens & een mp map.

    Uitgebreide lijst met mogelijke content:

    [​IMG]
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    @GForce kom jij van een andere planeet vandaan?
    Wat kun jij nagatief zijn.

    Ik kijk er iig zeer na uit wat betreft het PvE gedeelte.
    Maar weer 1 strike minder dan dan de Ps4 :mad:
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog een paar.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Pff had wel wat meer verwacht.. 1 strike maar heus tog.. En dan moet ik daar weer 2 of 3 maanden mee bezig blijven.. Snappe ze t zelf nog wel daar...
    En dan hoelang moete we weer wachten tot die volgende raid online gaat..
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kijk naar de gear en wapens die je er bij krijgt. Is aardig wat... Moet het allemaal nog zien :)

    Overigens twee Exotic Bounties vandaag. Pocket Infinity en de Invective. Nu nog 5 Rare Fusion ergens vandaan toveren :+
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    soms verkoopt die vendor ze ;)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    PS4 krijgt er twee strikes bij toch
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Bah! Zo weinig content in je main game aanbieden en dan ook nog eens dingen(tijdelijk) exclusief maken voor een ander platform. Als de game iets nodig heeft zijn het wel meer strikes. Te belachelijk voor woorden.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Had dit niet beter in een nieuwe thread gekund? Anyway ik vind dit echt een zeer matige update voor 20 euro....... 10 was ook een bedrag geweest. Voor 20 verwacht ik minstens een nieuwe planeet. Daarnaast had ik sowieso meer pvp content verwacht.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jij met je nieuwe threads de hele tijd. Het is geen Neogaf. :p
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja leuk wapens en gear maar wil meer activities. Ze komen ondertussen mijn strot uit.
    20 euro voor 3 single player missies, een raid , een strike en wat wapens en gear, daar moeten we dan weer een aantal weken / maanden mee zoet zijn waarna we weer opnieuw kunnen gaan lappen voor extra content.

    Uiteindelijk zal het er wel weer op neer komen dat ik het ga halen aangezien de rest het ook allemaal doet, maar vind het bedrag voor zo weinig extra's gewoon schandalig.
     
    Stingray vindt dit leuk.
  14. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29

    Hehe... iemand die er net zo over denkt als mij! snap ook niet waarom mensen hier helemaal lyrisch van zijn en maanden dezelfde figuren in de zelfde omgevingen kunnen lopen afknallen en het nog super vinden ook. In sommige party chats praten gasten er over net of het dagelijks werk aan het worden is.. bounty hier.. rommel halen daar.. en nergens hoor je enthousiasme alleen maar verveling
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Snap niet dat mensen zeiken op die DLC. Het is veel meer dan de gemiddelde DLC die je krijgt met COD en daar betaal je ook de hoofdprijs voor. Eerst zien/spelen, dan oordelen.

    20 euro, kom op :+ Nu kan ik niet bij iedereen in z'n porto kijken.

    Sommige kopen 4 games per maand (ninja-edit) ... en klagen over die 20 euro.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2014
    Rienbu vindt dit leuk.
  16. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Kijk eens.. 20 pond.. voor de sla op de hamburger... en de daarop volgende update is voor 20 ballen de uitjes en de saus... als we u knip uiteindelijk leeg gezogen hebben dan hebt u een complete hamburger!

    Is dit nou de nieuwe weg die we in gaan slaan... halve games op de markt brengen en wil je hem helemaal dan is de seasonpass de oplossing?
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Klinkt wel erg karig voor 20 euro. Naja tegen die tijd ben ik waarschijnlijk toch wel uit ge Destinied. Steeds weer dezelfde strikes komen me nu eigenlijk al de neus uit.

    @Stingray Awsome avatar pic. Die serie was vroeger epic! Helaas kan ik er nergens een redelijke torrent van vinden.
     
    Stingray vindt dit leuk.
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Volledig mee eens! 20 euro.. Dat is een kratje bier en een klein pakje peuken die ik minder haal. Whooptiefuckingdoo
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Realistisch zijn heet dat. Of wil je zeggen dat je geen enkel probleem in de game hebt en dan Bungie in jouw game wel de prioriteit legt om die problemen te fixen ipv random crap aan te passen? Volgens mij spelen we dan een verschillende game ja.

    Voorheen werd ik 1x per week gekicked uit een server. Vervolgens komen er patches en zegt Bungie dat het probleem minder wordt. Echter word ik nu 1x per uur gekicked. En dat geldt voor bijna mijn hele vriendenlijst. Sowieso voor de mensen waar ik vaak mee speel.

    Maar in jouw ogen mag je daar niks over zeggen want dan ben je negatief? Grapjas...en ben eens niet zo negatief over het feit dat je maar 1 strike krijgt. Had je maar een PS4 moeten halen!
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Twee makkelijke bounty's vandaag. 10 fallen leaders en 200 resources op Venus.
    Gewoon de Nightfall doen. Eerst stukje met Servitors. Binnen een minuut die twee binnen.
     

Deel Deze Pagina