1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik wil er helemaal niet voor betalen... die mensen moet geen top game presenteren op een E3 en hem overal gaan hypen en dan met dit halve product de markt op gaan en dan nog eens verwachten dat mensen de portemonnee gaan trekken.

    En ja HighwayMan... heb maar een versie hier gehad en dat was een VHS rip en die was op een 80cm LCD net te kijken. Hoop dat deze ooit nog eens op dvd of bluray komt
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wauw. Ik had minstens 6-7 story missions en 2 strikes verwacht. Minstens, want dit is gewoon te weinig. Ik hoop echt dat destiny 2 veel beter gaat worden. Nu moet ik mij afvragen of ik hier 20 euro voor wil neerleggen. (Trouwens ook gaar dat we nog moeten wachten op de raid ook)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    op de PS4 krijgen we wel 2 strikes, dat is wel zuur want de season pass is vast niet goedkoper op de 1?

    ik heb de season pass al dus kijk wel uit naar de DLC, vooral meer strikes en een raid erbij

    qua wapens enzo ben ik nog lang en lang niet uitverzameld. Heb nog maar een handjevol goeie
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zat er niet ook een bounty voor nightfall/weekly bij?

    Enige wat me kan boeie is de nieuwe raid. Strikes zal ik 1x doen omdat ze nieuw zijn. Vooralsnog krijg je er niks voor wat ik nodig zou kunnen hebben. Jammer dat ze deze opzet ervoor gebruiken, want de meeste die 24 worden hebben eigenlijk al niks meer aan strikes.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, Gforce zeikt....maar wel terecht imo, er is gewoon veel fout met deze game.

    Maar ondanks dat............blijf ik de game toch steeds weer spelen.
    Bounties, strikes, alles is saai en zéér repetitief maar toch trouw elke dag effe spelen....al is het alleen maar voor de raid dat gewoon nog steeds dikke lol is met buddies.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Net de raid weer gedaan op mijn Warlock (Atheon nog niet down, mensen moesten eten :mad:). De 2e raid en mijn Warlock en kan nu naar level 30, niet gezond hoe lucky ik ben op de lock!

    Overigens ging het random teleporten wel redelijk, paar mensen die geen idee hadden hoe het werkte, daarom hebben we hem nog niet gehaald (falen met oracles terwijl atheon 2 raketten verwijderd was van dood).
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Snelste manier om marks te verdienen toch? Of is er een betere?
     
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Marks heb ik het snelst met Skirmish
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snelle raid net. Onder het uur.
    Nog even void machine gun gekregen die ik nog moest hebben.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Krijg ik net eindelijk weer s een rare fusion rifle voor de bounty, dismantle ik m op het verkeerde character :+ booooh
     
    Daz vindt dit leuk.
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kreeg een legendary cape en een legendary schip toen we Atheon dood hadden 8)
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gadverdamme,

    En de rest?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik kreeg eerder ook nog boots en een shotgun, niet echt wat ik zocht. (boots had ik al)
    Mocro kreeg volgens mij op het eind een Exotic iets, en voor de rest kreeg vrijwel iedereen shards/energy.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hele fucking Raid alleen maar shards en op het einde een exotic scout rifle. Nog steeds geen gear :mad:



    Volgende keer gaan we em sneller klaren!
     
    Daz vindt dit leuk.
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat zeker!
    En waarom heb ik nu al 2x die boots :mad:
     
  16. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    WTF! Sta ik in een lege tower zegt die robot waar je de map kan viewen "bad adress, this tower is empty" :confused:
     
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Vanavond ook raid gedaan en eindelijk mijn raid boots gekregen. Nu nog wat levelen en dan ook level 30. Het liefst ook nog een keer de raid chest armor krijgen zodat ik lekker kan afwisselen maar voor nu is het prima.

    Verder waren de rewards echt ruk, machine gun die ik al had, chatterwhite en energy/shards.

    Thorn bounty nu ook bij het laatste deel aanbeland en al op de helft met de nightfall kills voor pocket infinity.
    Iemand nog tips om snel 25 strikes te doen voor bad juju bounty?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pogoth of Nexus strike doen. Die zijn kort.
    Daarnaast proberen de Nightfall en Weekly te doen. Die tellen dan gelijk voor 3 volgens mij
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die robot wist al dat deze game overhyped is! :p
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    welke wapens kan je het beste gebruiken voor die Nexus op weekly ? Void/Arc of vuur ?
     

Deel Deze Pagina