"Halo, het praaltje van de Xbox(ers)", dit kunnen we nog maar anderhalf maandje zeggen (bron) Maar op het mooie doosje van onze Halo staat: Xbox Exclusive. Waah, ik vind het echt shit dat Halo naar de PC gaat. Nu hebben we niet veel meer om mee te pronken. Kijk Nintendo met haar Zelda en Mario, kijk Sony met haar Final Fanatsy en GTA, kijk straks Xbox met haar.... met haar.... met.....NIKS! En dan zul je zien dat kort na de release van Halo2 op de xbox, de pc-versie uitkomt. Misschien is het dikke stierestront die ik hier uitkraam, misschien niet. Maar dit is het gevoel dat diep in mij leeft. Geef jullie mening eens edit: kijk nou eens wat slaaptekort met je doet...
Ja normaal doet het mij ook niks, dat een xbox exclusife toch gepoort word naar een ander console / pc gaat .Immers waarom zouden anderen niet van een game mogen genieten,des te meer zielen des te meer vreugd. Maar bij halo ligt dat vind ik toch anders. Als de zoveelste cube fan weer is aan het zeiken over zijn Perfect Dark / Zelda ,of de Playstation 2 fan over GTA of GT, dan hadden wij XBOXERS altijd iets waar die andere meteen stil, mee waren, en nu is dat niet meer.......althans totdat HALO 2 uit is.
Het is leuk voor de boekhouding enzo.. Maar ut kan mij geen ene reet schelen of ie nou wel permanent exclusive is of voor een paar maanden, zolang ik em op mn Xbox kan spelen ben ik happy
Op de Xbox blijft ie toch het beste denk ik. En we hebben niks nu? We hebben nog steeds Project Gotham Racing, Knights of the Old Republic, de beste Splinter Cell, Midtown Madness 3, Brute Force en we krijgen PGR2, Amped2 Halo 2, Rallisport 2, Sudeki, Fable, BC, Psychonauts, Voodoo Vince en alle Rare games.. Niks om je zorgen over te maken dus.
Helaas, maar waar, EXCLUSIVE op welke console dan ook geeft GEEN garantie dat ie niet op een ander platform uitkomt. Exclusive betekent in de softwarewereld: voor tenminste 3 maanden...dat weten velen niet.... Bij deze... Dus genaaid...nee...jij hebt het eerst mogen spelen...
ik vind het niet zo erg neen..bijna niemand van mijn (persoonlijke) vrienden hebben een xbox dus dan kan ik nooit met die spellen erover praten...maar als zij dat spel dan op een andere console of pc hebben dan kan ik er met hun over praten en al... Ik ben toch nog het blijst met m'n xbox hoor...gaat niet in snakjes (als je hem toch in hoge resolutie wilt spele op een 'normale' computer (lijk de mijne dus ))...heeft mindere en kortere laadtijden en heb je geen foking memoriekaarten voor nodig I love my Xdoos
wtf man....ik heb wel iets beters te doen dan me zorgen maken of games wel alleen op de xbox verschijnen....ben blij dat de games komen en of ze ook op de ps2 verschijnen zal me echt dikke bratwurst wezen. het gaat erom dat IK het spel kan spelen
KotOR is maar een maandje of 2 exclusief, Splinter Cell op de PC is even goed, en BF, ben je daar trots op, dan om een lijstje op te gaan noemen van wat er nog komt is laf, daar heb je nu niks aan.
ik voel me niet genaaid hoe meer mensen er kunnen meegenieten van goeie games hoe beter. ik voel me eerder genaaid door mensen die zo kinderachtig reageren dat ze al het goeie voor zich zelf willen houden
het is wel zo dat veel mensen, als ze een console willen gaan aanschaffen naar de echte goede "console exclusive" games. Op deze manier worden dat er toch al een stuk minder , halo, SplinterCell enz.
De PC release van Halo kan alleen maar positief uitpakken, heb er dan dus ook niet zo'n probleem mee. Ander probleem met de Xbox is wel dat het de grote titels niet vast kan houden. Een titel als Kotor (ook PC release), Splinter Cell (overal) bijvoorbeeld. Dát zijn in principe titels die je voor jezelf exclusief moet houden, om de Xbox een console te maken om te kopen - Ipv te haten omdat daardoor Splinter Cell 6 maanden later pas op jouw NGC/PS2 uit komt
In het aller-aller-allerdiepste kuiltje in m'n hart, vind ik het ook best wel een naaistreek. Wat zou het dat we hem als eerste mochten spelen, Halo had een huis bij ons..(). Het zou helemaal over-the-top-genaait zijn als ze Halo 2 na een maandje of 3-4 ook weer porten naar de PC..
Ik vind het niet zo'n slimme zet van Microsoft. De XBOX mist nog echt de "characters" die de xbox profileren. Zoals Mario, Zelda, Metroid etc. Nintendo toch een bepaald image geven zou xbox dit ook moeten hebben. Masterchief was hiervoor perfect. Nou brengen ze HALO uit op de PC en is het HALO=XBOX gevoel toch een beetje weg.
Ik vind het ook een naaistreek, maar de ps2 heeft buiten de ff-reeks ook niet zo veel om mee te pronken hoor. Dat Halo meer dan een jaar later komt op PC dan op Xbox stoort me niet zo erg, laat het dan ook zo zijn met Halo2.
Compleet mee eens, Misschien als Fable uitkomt ( als ze die dan wel xbox only houden) kan dat misschien het nieuwe gezicht v/d Xbox worden. Bij voorkeur die ene evil gast met z'n kale kop, witte gezicht, zwarte strepen in 't gezicht.. You know what i'm talkin about. Of sudeki misschien..?
bij fable is het gezichtje bij ieder gamer weer anders (niet als je begint misschien) dus er is volgens mij geen vast fable-face
Echt een naaistreek vind ik het niet.. Wil je Halo en heb je geen pc moet je nog altijd een xbox kopen.. Zou ie ook op de andere console uitkomen dan zou ik het minder vinden. Aan de andere kant hoelang lopen xboxers al niet te roepen wij willen vice city. Het gaat dus 2 kanten op... Waar ik het wel mee eens ben is dat splintercell exclusief had moeten blijven. Dat zou gewoon een super xbox only spel geweest zijn. Maar ja we hebben ook nog PDO, Steel Battalion, Brute Force o.a. momenteel als redelijke tot zeer goede exclusive titels.. En dan met o.a. Fable en Sudeki in het verschiet als exclusive titels.. ach echt klagen kunnen we niet denk ik.. Zoveel exclusive titels hebben de PS2 en Cube ook niet. Het is een beetje het probleem wat elke console momenteel heeft, het is heel lastig om titels exclusief te houden tenzij ze inhouse gemaakt zijn..
Ja, dat weet ik, maar je kent die slechte kale, witte gast met zwart armor aan toch wel..? En dan zo'n zinnetje eronder: ''Live your legacy, live your own life..'' Beetje ruim denken