Iemand nog een code over voor de one of ps4 ik zou dit spel zo graag eens willen spelen maar was te laat voor een code :-( please pm de code dan en zal je hartelijk bedanken!!!
Ook een key gekregen voor de PS4 . Dit staat er bij mij: Big Alpha begins Friday, October 31st at 9AM PDT and ends on all platforms Sunday, November 2nd at 8PM PST. Alpha begint een dag vroeger op de X1?
Jah Big Alpha begins Thursday, October 30th at 9AM PDT exclusively on Xbox One and ends Sunday, November 2nd at 8PM PST. 17:00 voor ons http://www.timeanddate.com/worldclock/converted.html?iso=20141030T09&p1=137&p2=1292
Zag zojuist ook dat ik een code voor de Big Alpha heb gekregen. Installing as we speak, ben wel benieuwd naar deze game.
Ik kon net na 17:00 een potje spelen. Te weinig om echt te oordelen erover, maar ben nog altijd niet omver geblazen erdoor. Ook grafisch vind ik dit maar matigjes voor een 2015 game. Ik weet dat hij nog niet uit is, maar zo heel veel zal dat echt niet meer gaan veranderen denk ik. Maar goed...hopelijk straks wat potjes.
Deze game is na 5 potjes eigenlijk wel saai om eerlijk te zeggen.. er zit eigenlijk niet zoveel variatie in... Elke keer gaat het monster dood. Einde game.