1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox one 2e hands digital downloads

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Twostroke, 1 nov 2014.

  1. Twostroke

    Twostroke New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.

    Ik ga een tweedehands xboxone kopen met forza en fifa als digital download (is een bundle)

    Wat zijn de opties om die games te kunnen blijven spelen?
    Moet de huidige eigenaar iets doen? Of vooral niet doen?

    Groeten en alvast bedankt.

    Benny
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als de huidige eigenaar de games en zijn gamertag op de Xbox One laat staan, kun jij ze spelen.
    Maar op het moment dat hij zijn gamertag elders download, op een andere One, ben jij de games kwijt.

    Persoonlijk zou ik bij aanschaf van een tweedehands One niet betalen voor digitale games, tenzij je zelf 100% eigenaar word van zijn/haar Gamertag.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee hoor je bent de games niet kwijt. Je moet alleen telkens inloggen op zijn account of dat account het master account maken :p
     
  4. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Als diegene jou het wachtwoord niet laat veranderen kan hij te allen tijde op een andere xbox die gamertag instellen als homeconsole waardoor alles bij jou niet meer speelbaar wordt. Dus of kopen met nog niet geactiveerde codes op kaartje of zeker weten dat je het wachtwoord verandert en ook het recovery account dat eraan zit veranderen, anders kan diegene alsnog bij z'n account.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja oke, maar ik bedoelde dat de game niet verdwijnt :p het is alleen niet meer speelbaar mocht het veranderd worden
     
  6. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    nvm
     

Deel Deze Pagina