1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat is volgens jullie de sterkste achterhoede en middenveld in spanje voor 433-4, Ik zat zelf hier aan te denken:

    Carvajal - Ramos - Pique - Alba

    Khedira - James - If Rakitic

    twijfel nog over carvajal(dani alves), pique (pepe), alba (marcelo), khedira (busquets) en If rakitic (modric)

    Op doel wil ik casillas zetten en voorhoede bale - benzema/suarez - neymar
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Carvajal of De Marcos > Dani Alves
    Pepe > Piqué
    Alba > Marcelo
    Khedira > Busquets
    Modric > IF Rakitic (véél fijner aan de bal en beter verdedigend, maar Rakitic heeft iets betere pass + schot)
     
    mutantemile vindt dit leuk.
  3. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind Marcelo echt een beest, Alba lijkt mij te zwak. Carvajal met schaduw kaartje is verschrikkelijk goed en sterk. Khedira heeft de draaicrikel van een tank. Maar met driemans middenveld is hij wel noodzakelijk. Of je moet Kroos daar neerzetten. Goede workrates en redelijke strenght.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Met James, Kroos en Rakitic/Modric word je overlopen tegen goede tegenstanders (met hoge druk). Khedira is een must.
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    En kroos dan ipv madric/rakitic of is modric dan de beste optie? of eventueel: kroos - modric - khedira en dan james laten voor wat het is

    Verder lees ik nu ook overal dat de keepers van de liga best tegenvallen, heeft iemand ervaring met casillas/bravo/terstegen
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    James is aanvallend de sterkste speler van dat rijtje. Khedira verdedigend de sterkste. Als je dan nog moet kiezen tussen IF Rakitic / Modric / Kroos zou ik kiezen voor Modric. Speelt IMO veel lekkerder aan de bal, vanwege z'n fysieke stats (beweeglijkheid en snelheid) en dribbel.
     
  7. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb hier eerder mijn Bundesliga team neergezet en door tips van jullie verlies ik er bijna nooit meer mee :D

    Ben benieuwd wat jullie van mijn Italiaanse ploeg vinden http://www.futhead.com/15/squads/7068691/
    Eerst won ik er vaak mee, terwijl ik toen nog geen Chielinien Rossi had, maar veel slechtere spelers.

    Iemand tips? Ik heb zowat de beste Italiaanse spelers in de game al in het team :p
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je alleen voor Italiaans gaat wordt het lastig. Maar je kan wel wat spelers vervangen voor Serie A spelers. Pirlo, Montolivo, Rossi en Candreva zijn wel te vervangen met betere spelers. Op het middenveld kan wat meer snelheid en klasse handig zijn: Pogba, Vidal, Hernanes, Pjanic, Nainggolan, etc. Als spits kan je gaan voor Tevez of Higuain. Op de rechterflank zonder twijfel Cuadrado, al helemaal als je houdt van skills en dan met name de scoop turn (schijnschot met een 5*-skill speler leidt tot een sleep beweging oftewel scoop turn) en de McGeady spin.
     
  9. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar het team is nu zo leuk. met veel coole spelers zoals Pirlo
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat begrijp ik. Pirlo hoef je er ook niet uit te halen als je het een baas vindt. Ik heb namelijk vaak dat ik beter speel met spelers die ik leuk vind, omdat ik graag met die speler extra mooie passes geef of acties maak. ;) Ik zou wel Montolivo eruithalen. Je middenveld is nu veel te traag en slap (op De Rossi na). ;)
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Beetje jammer dat er geen position change LM > CAM is. Ik wil Eriksen als cam..
     
  12. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Yea kampioen 4e divisie, op naar top 3 :D
     
  13. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    ik ben van plan om een team te maken met deze spelers:
    http://www.futhead.com/15/squads/7110553/

    maar wie kan ik het best op de lege plekken zetten?
    ik heb iets meer dan 100k te besteden. ik speel op de PS4.
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Besef wel dat als dat mogelijk er ook Wingers naar Spits omgezet kunnen worden, en ik wil niet eens denken aan wat voor nasty mogelijkheden er dan zijn.

    Eerst wat in me opkomt: Theo Walcott in de spits, liever niet dus ;)
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Diego Costa, Pique, Xabi ALonso, Isco/Mata/Rodrigo
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Lukt dat op de console met 100k?

    Op de PC heb daar met wat geluk alleen Diego Costa voor|:-
     
  17. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja moet ongeveer wel lukken.
    heb ik dan met deze spelers erbij een team dat divisie 3/4 waardig is?
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Pricefixen wil niet lukken met Campbell toch nog lichte winst behaald en nu van1tje alles opgekocht maar niks verkocht vanmiddag en nu zie ik al 2paginas met goedkopere prijzen.
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Je hebt in ieder geval een topspits. Heb wel twijfels verder over je team, je maakt het jezelf moeilijk door alleen maar Spanjaarden te nemen. Wat is je totale budget? Heb je al spelers gekocht? Kan misschien wel wat beters maken dan.

    Welke console zit je op?
     
  20. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb in totaal ongeveer 220k te besteden als ik al mijn spelers die ik al heb verkoop.
    ik heb al: pique, pepe, marcelo, casillas, carvajal, godin, xavi
     

Deel Deze Pagina