1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hmm... Welke speler?
     
  2. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niks nieuws, ik speelde vorig jaar seasons met een team met veel silvers en een paar golds en ik won divisie 1 bij de eerste poging. En ik vond sommige silvers beter spelen dan golds op dezelfde positie.
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Koybasi en speel op ps3.Misschien niet echt goeie keuze maar zag dat er vanmiddag maar 40van tekoop stonden.Dacht dat er best veel Turken fida doen en dit is silver turkse linksback met 80pace
     
  4. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Eindelijk eens een seizoen echt plezier gehad in UT. Speelde 2 seizoenen 4-3-2-1 met Neymar-Benzema-Bale voorin maar het is zo'n chaos pacefest met die tactiek dat er totaal geen voetbal mogelijk is en ik niet zo goed kan spelen als ik kan. Besloten om 4-2-3-1 te doen waarin ik 3 heerlijke voetballers op de CAM plekken kwijt kan (James, Modric, Iniesta) om rustig tika-taka voetbal te spelen. Daarnaast van mijn fobie voor spelers met minder dan 9CHEM afgestapt door de verhalen op de EA forums en Bale als RF in de spits gezet. Team ziet er zo uit:

    -----------------------Sirigu----------------------
    Aurier----------Silva-------Kompany-----Clichy
    --------Busquets-------------Fernandinho------
    --Iniesta----------Modric-----------------James
    ---------------------Bale---------------------------

    Gelijk in het eerste potje merkte ik het al, eindelijk een tactiek waar spelers bewegen zoals ik wil! Tegenstander na tegenstander mijn wil opgelegd resulterend in een feilloos seizoen in divisie1, mijn eerste titel dit jaar na drie pogingen. Verdedigend klopte het allemaal en geen 1 potje meer dan 1 tegengoal gehad. Zwakte van het team ligt duidelijk op de backposities maar aangezien niemand meer op voorzetten speelt is dit niet echt een probleem.

    En echt waar, als je geobsedeerd bent door 9CHEM/10CHEM stap daarvan af want Bale scoorde maar liefst 24 goals in 8 wedstrijden en gaf ook nog eens 8 assists. Van de drie aanvallende middenvelders beviel Modric me het best, hij heeft een geweldig afstandschot, kan afmaken met beide benen (wat Iniesta mist) en kan heerlijk dribbelen in de kleine ruimte. Maakte 6 goals en gaf 10 assist in de 8 wedstrijden.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Geweldig team is dat ook zeg, pfff.

    Ik ga zelf dit team make komende week:

    [​IMG]

    Ik wilde per se een 5* skiller en Cuadrado is heerlijk. Hopelijk ook als RF op ST. :) De rest ziet er ook wel lekker uit.

    Twijfels:
    Wellicht Modric & Marcelo i.p.v. Iniesta en Alba nog.
    Wellicht Borja Valero i.p.v. Guarin en dan gewoon een Liga BBVA verdediging i.p.v. Serie A. Alhoewel die verdedigers in Spanje ook niet geweldig zijn, op de dure Ramos na. :p
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wat was het weer een hel zaterdag met EA. Geen coins, geen transfermarkt bahbah. En vandaag niks in mijn free pack :mad:
     
  7. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Hahah rustig blijven :+

    En heb je nog iets aan je team veranderd ??
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2014
  8. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ga me team toch weer aanpassen Ibra is niet echt snel en bij FIFA 15 gaat het toch echt om PACE jammer genoeg

    Zit nu te denken om van Basten te kopen voor in de SP

    En anders keer Bale of Robben in de spits proberen kijken of dat wat is
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Heb het afgelopen weekend gewoon geen een wedstrijd FUT gespeeld. Reden hiervoor was dat ik gewoon geen wedstrijd kon vinden. Elke keer kreeg ik dat mn tegenstander was geleaved of dat de tegenstander was gedisconnect... Anderen hier ook last van?
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee nog niet haha durf het niet aan. Zo lang gespaard voor Tevez en mijn 2 Informs dat ik het gewoon zonde vind om weg te doen haha.

    Jap, ik speelde vrijwel alleen tegen Kevacez. In de avond kreeg ik ook de hele tijd disconnects etc. Toen ben ik maar buiten FUT wat gaan doen.
     
  11. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hmm..

    Turkse League, non rare, inderdaad niet de beste keus maar wel een goeie speler.

    Ik weet niet voor hoeveel je ze hebt ingekocht maar ik zou hem op 1,5-2k zetten en dan gewoon veel geduld hebben.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Aaait, zojuist op m'n tweede account de beste speler tot nu toe gehad in m'n pakjes. In zo'n gratis pakje dus.

    [​IMG]

    Top! ;)
     
  13. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat is toch weer 60K :thumbs:
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nice Siemenn :)
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Knoop toch maar door gehakt. Mijn hoofd team staat nu net in de verkoop. sowieso al 3 spelers van ieder 30k.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies. Twijfel alleen aan het team wat ik wil maken. Als ik alles verkoop kom ik rond de 320.000 coins.

    - Ik wil weer terug naar 4-1-2-1-2(2).
    - Ik wil weg van de BPL, dat weet ik wel.
    - Middenvelders van Juventus (Vidal en Pogba) en Real (Kroos, Modric, James en Khedira) zijn baas.
    - Twijfel over de spitsen. Ik denk dat ik Cuadrado wil in de spits. Maar daarnaast? Wie zijn fijn? Benzema? Negredo? Bepaalde Serie A spitsen die goed zijn in combi met Cuadrado? (dus wat groter van formaat)
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Benzema is een van de beste spitsen in t spel, met hem zit je altijd goed, maar IF Higuain naast Cuadrado lijkt me ook wel leuk. Voor de rest zie ik in de Serie A niet echt iemand die naast hem past, alhoewel je er ook een sweaty duo van kan maken door Gervinho met Killer kaartje op LF te zetten:x.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oké, dan pak ik Benzema wel. :+

    Sanchez als RF moet ook heerlijk spelen denk ik. :eek:
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Sanchez als RF speelt zeker heerlijk, scoorde bij mij minimaal 2 goals per wedstrijd alhoewel hij wel met Silva en Costa voorin stond.

    Ik heb hem ook op 6/7(?) chem in de spits geprobeerd en daar vond ik hem echt een heel stuk minder, zal wel liggen aan het feit dat er dan continu 2 CB's aan z'n broek hangen en af en toe ook nog is een Linksback.

    Voor de rijke gappies heb je natuurlijk ook nog IF Sanchez, maar die kost op de PC 700k en dat heb dus echt niet voor hem over.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397

Deel Deze Pagina