@Grave @Delphiki @Kevf @Rickk @Daz Iedereen klaar voor 1900 straks? Niet dat we straks opeens met 5 man zitten
Hoe laat gaan jullie? Ik heb VoG nog niet gedaan, maar ben level 27, misschien vanavond nog 28. Oh, ben btw wel PS4, dus weet niet of jullie dat ook zijn?
Alleen jammer dat ik totaal geen raid gear heb gekregen voor mijn Hunter. Zal je zien dat ik met mijn Warlock wel spul krijg terwijl ik daar al level 30 mee kan worden... Dit was wel één van mijn meest slechte raids, alleen 1 legendary shotgun en verder enkel shards.
Tja ik heb 15 completions met alle poppetjes in totaal (10 op de lock) en nog steeds niet de gear om 30 te worden.
raid gloves, raid cloak, exotic machinegun ( of was het een sniper?) en shard plus energy. Was de derde keer geloof ik.
Ik zou ook wel een keer de Raid op normal willen proberen, ik ben momenteel lvl 28(,5) maar heb de vault nog nooit gedaan, Ik heb wel al een beetje voor onderzoek gedaan. Mocht er nog een groepje zijn die mij hiermee kan helpen, graag! Xbox One, Daedaluss. Edit: Ik heb alleen in de avonden tijd.