Dat is dus bij games met dedicated servers als Battlefield dat er problemen zijn in het begin als het druk is. Bij Cod is het iets wat gewoon niet weggaat omdat de problemen die hij meldt waarschijnlijk gewoon te maken hebben met de verbinding van de host van dat potje.
Singleplayer is fucking vet, helaas moet ik stoppen omdat ik zo moet werken. De scenes zien er echt heel gaaf uit, GFX op momenten echt duidelijk next gen. Heel gaaf hoor
Grafisch mooier dan BF4, zeker de campaign. Al kun je het natuurlijk niet echt vergelijken aangezien BF 32 vs 32 is en alles kapot kan. Bij BF zie je nog een hoop aliasing, texture pop-in, low-res textures. Daar heb je hier geen last van..
BF4 is op de Xbox One ook 720p. Terwijl COD:AW ministens 1320 x 1080 is en soms zelf gewoon 1920 x 1080. Scheelt nogal.
Plus ze hebben met deze game een jaar langer kunnen ontwikkelen op consument spec consoles, dat helpt ook wel erg mee.
Het is een leuke game tot nu toe, ik bak er echt geen reet van (nee, echt verschikkelijk zo slecht als ik ben). Ik hoop dat ik het een beetje vol kan houden om te blijven spelen, want ik moet wennen aan FPS met een controller (ik speel eigenlijk alleen maar FPS MP op de PC). Heel af en toe krijg ik een positieve score te pakken, maar vaak zit ik aan de 0,5 k/d. Dan blijft het natuurlijk niet lang leuk
Goh heb wel veel aan m'n double XP zo. 17:37 en de koerier (YourGameZone) is nog niet geweest..Tot hoelaat rijden koeriers eigenlijk?
heeft iemand anders hetzelfde probleem als dat ik heb? ik heb mn disc er nu inzitten en begint met installeren alleen stopt ie m telkens in de wachtrij en gaat drna weer verder, alleen installeert ie volgens mij niks
Speelt echt weer heerlijk weg. Ik blijf rondspringen en dashen, komt alleen soms niet m'n kd ten goede. Hoe zit het met die gear, mag je die niet houden? Ik had een helm unlocked en die was ineens verlopen. Heb nu een elite helm. Als hij blijft wil ik hem wel houden, maar als hij toch verloopt pak ik liever de xp.
Nog een vraagje, krijg je automatisch double XP of moet je die code ingeven die in het boekje staat? Ik krijg maar 100 punten per kill..