Story HALO 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jermaine, 5 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jermaine

    Jermaine game-addict

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal wellicht al vaak besproke zijn maar toch wil ik ut wel weten. Weten jullie, of wat denk dat er met de story gaat gebeuren in HALO 2(!)

    Op het einde van HALO (1) zagen we dat de ring rondom (de planeet) Halo kapot ging. The piler of Autumn (weet ef niet hoe je het schrijft) vloog er door heen blabla....Op het einde zegt the masterthief:"I think we're just getting started"

    Hoe gaat 2 verder??? Zijn er vergelijkbare planeten zoals Halo? Of doen doet de covenant + (de de nieuwe) ninja's een aanval op de AARDE?!
     
  2. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgends mij staat het hele verhaal al in een boek. Dus het is al vast gelegt volgends mij.
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn heel veel "Halo's" en ja de Covenant vallen de aarde aan en de master chief met ons redden!
     
  4. Godd

    Godd Listen to Godd

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je het niet helemaal goed begrepen, Halo IS die ring. Aan het einde is de halo vernietigt, maar de covenant gaat verder naar de aarde om die eens lkkr te vernietigen en dat proberen ze dan ook te doen, maar dit kom je ook gewoon allemaal te weten door eens een preview of iets dergelijks te lezen van het spel.
     
  5. Jermaine

    Jermaine game-addict

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja van dat boek heb ik ook gehoort, volgens mij kun je het op amazon kopen(!)

    Klinkt interessant. Aarde verdedigen en andere planeten vernietigen! Lijkt me echt super cool, of niet?
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    het word niet ineens een tactical shooter waarin je alles mot plannen hoor, je gaat gewoon een verhaal lijn af, net zoals bij halo (1)

    En halo was niet vernietigd omdat de pillar of autum er door heen vloog, maar omdat de zelfvernieteging van de piller was geactiveerd.
     
  7. Dead Angel

    Dead Angel DOOM III

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de enige zwakte van een halo is... als een groot schip er doorheen vlieg :D

    die boeken gaan trouwens over het verhaal VOOR halo
     
  8. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Whehe ga mij nou niet vertellen dat ik 't verkeerd begrijp grapjas! Let maar op als je 't spel speelt.

    "When all other instalations follow suit, this universe will be quite devoid of life. Well, life sufficient enough to sustain the flood that is."

    Ook hebben de developers zelf gezegt dat een nieuwe Halo ring in het spel zit. Why call it Halo otherwhilse!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina