Van Ghosts ook best wel genoten hoor moet ik zeggen. MP was in elk geval al een stuk leuker dan ik in jaren heb gezien. Als AW deze lijn een beetje doorzet, dan ga ik wellicht weer eens vaker online een game spelen op de console. Ik moet me alleen voorhouden niet steeds elk jaar shooters te halen, want veel lijken wel op elkaar. Battlefield bijvoorbeeld trekt mij dit jaar bijvoorbeeld totaal niet, dus die zal er ook niet snel komen. Lijkt mij echt veel te veel op Battlefield 3 & 4. Laatste BF game die ik kapot heb gespeeld was Bad Company I, laatste COD die helemaal grijs is gespeeld was Call of Duty II WW II game, Carenan ftw! 1 van de beste maps ooit, op Stalingrad uit MOHAA van de PC na.
Had de game zaterdag al Levellen gaat sowieso heel snel met dubbel xp Killstreaks zijn fucking nutteloos in deze game. Alsmaar beter
Vandaag men codbundel binnen gehad, ziet er super gaaf uit. Ben er wel blij mee. Heb nu alleen nog een download code over van cod, dus als iemand interesse heb.
Speelt lekker weg dit spel ,lekker rushen en knallen , lagproblemen moet je maar een keer voor lief nemen zit er al jaren in. Voor diegene die daar over inzitten hadden beter moet nadenken voordat ze het spel kochten
Die negatieve reacties hier zijn vooral mensen die gewoon hard geowned worden volgens mij, heb helemaal geen last van lag gehad en gespawnkilled ben ik ook nog nooit.. terwijl ik toch al bijna 8 uur in de multiplayer heb zitten..
Iemand die samen met mij groundwar of gewoon domination wilt doen? Gamertag: Ave MeaSTRo Voeg mij maar gewoon toe.
Het speelt allemaal wel anders en sneller en ik zeg eerlijk de eerste potjes werd ik ook vies geownd , daarna kwam ik eindelijk in en schoot me kd rustig omhoog
Nou ik heb de Day Zero Edition ook binnen Zit nu op installatie en update te wachten Spoiler Zombies krijg je er alleen bij met een season pass?
Blijkbaar is er nog altijd double XP. Tot welk level loopt de prestige? Wel een game waarvoor je geen xbox one nodig hebt, denk dat dit nog even goed speelt op de 360.
Die spawn kills zijn er wel degelijk, speel je alleen S&D ofzo? Ik zit ook aan 8 uur, en ik denk dat ik toch wel +- 20 deaths direct na het spawnen te pakken heb. Voor de rest bak ik er voor het grootste deel ook geen reet van, maar ik vind het gewoon een goede game.
Er zijn 50 levels als je dat bedoelt. 16 prestige ranks volgens mij. 20 hele deaths in 8 uur. Dat is gerust niet de reden geweest van je <1 kd hoor.
Absoluut niet, maar ik moet toch ergens mijn frustratie aan kwijt zien te raken . Het is gewoon irritant, hoewel... Een slechte K/D is misschien wel irritanter