Bij deze bied ik mijn xbox 360 + 25 games te koop aan vanwege aankoop Xbox One De xbox is compleet met een 250GB harddisk, controller en kabels. Op de xbox zelf staan ook nog een aantal games (skyrim, sleeping dogs, battlefield, mirror edge, ...) maar deze zijn volgens mij niet speelbaar met een nieuw account Volgende discs krijg je er (krasvrij !) bij: Halo 3 Halo 3: ODST Halo Reach Halo: Combat Evolved (Anniversary edition) Halo 4 Assassin's Creed Brotherhood Assassin's Creed II Max Payne 3 Gears of war 3 Battlefield 3 Call of Duty Ghosts Call of Duty: Modern Warfare 3 Call of Duty Black Ops Call of Duty 4: Modern Warfare The Godfather II Medal Of Honor: Warfighter Split Second Ninety-Nine Nights (N Metal Gear Solid V Need For Speed: The Run Wanted: Weapons of fate Portal 2 Payday 2 Homefront GTA IV
ik had gehoopt er nog iets van een 250euro voor te krijgen Elk bod wordt overwogen Momenteel verkoop ik Destiny appart, maar dat kan hier evt nog bijgedaan worden
Ik denk dat 250 euro wel erg hoog is. Bedoel ik heb pas een Xbox 360 Slim 250 GB en iets van 25 games en nog een boel games op de harddisk voor 120 euro gekocht. Had ook wel geluk hoor, maar ik denk alsnog dat 250 euro iets te hoog is.
120 is dan ook wel erg laag.... dan heb je een verkoper gehad die heel hopeloos naar geld opzoek was. zeker als ik Destiny er nog bij doe... Staan bij mij trouwens ook nog een 15tal games op harddisk, maar volgens mij zijn die account bound (en het account verwijder ik van de xbox bij verkoop) Een goed bod wordt trouwens ook overwogen... Maar 120 vind ik geen realistisch bod voor deze bundel