1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Sunset Overdrive

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  2. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ziet er echt grappig uit!
    Na AC ga ik deze ook maar bestellen
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij wel ja ;) choas squad kom je vanzelf wel tegen :)
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  5. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Chaos squad kun je vanuit de SP in komen door naar een van de photo booths of pin machines te lopen. Ze staan op je map aangegeven.

    Ik heb pas een anderhalf uur kunnen spelen en volgens mij binnen het eerste uur al een keer zo'n machine tegengekomen, waardoor de tutorial begon hiervoor.
     
  6. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    En hoe ziet jullie held/heldin eruit?
    Ben wel benieuwd hoe belachelijk het kan;)
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Man man wat een supergave game is dit zeg en dat had ik echt niet verwacht. Insomniac is echt terug en hoe. Ze waren de laatste tijd echt niet geweldig bezig met zelfs bepaalde Ratchet games en ook Fuse stelde erg weinig voor vond ik. Maar SO is de shit. Die respawn animaties zijn ook echt heel bruut gedaan en het is origineel. Daarnaast is het gewoon super om ziplines te gebruiken en van daaruit een wallrun of walljump te doen terwijl je allemaal baddies tegelijkertijd sloopt. Ook met het customizen ben ik lekker bezig. Heb zelf een leuke asian gemaakt en wissel zo nu en dan van kleding stijl. Niet echt een over the top character, maar juist eentje die ik gewoon nice vind. :)

    https://www.dropbox.com/s/zsll91ig5oxcmlo/20141105_011206.jpg?dl=0


    https://www.dropbox.com/s/s4t85ocwi9h7t4v/20141105_022456.jpg?dl=0


    https://www.dropbox.com/s/wklssn24p0vq5sf/20141105_022952.jpg?dl=0
     
  9. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Waarom kan ik die bundel met deze game nergens vinden online? Is die wel te koop in Nederland?
     
  10. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoe zijn de meningen een week na release?
    Want de game lijkt me echt gaaf, ben alleen bang dat het een beetje snel eentonig wordt...
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Verschrikkelijk vet. Had het echt niet verwacht, want al die video's deden mij niets, maar na een kwartiertje spelen was ik hooked en dat ben ik nog steeds. Hele gave wapens zoals we van Insomniac gewend zijn, het hele grinden is erg leuk om te doen en dan tegelijkertijd baddies slopen met je wapens. Fetch quests zijn gewoon zelfs fun vanwege de manier hoe je door die wereld manouvreert door te grinden, te bouncen op auto's en andere dingen, door te wallrunnen en walljumpen en dat allemaal in combinatie met die air-dash maakt het FUN om gewoon rond te bewegen in die game. Zelden wil ik ergens heen fast-travellen omdat het veel te leuk is om er zelf heen te gaan. Daarnaast zijn er hele toffe amps/upgrades te vinden voor je wapen en melee en de humor kan ik ook zelfs waarderen.

    Ik kan de game zelf amper wegleggen en games zoals Lords of the Fallen en Forza Horizon 2 waar ik echt mee verder moet komen er onder te lijden, haha. Grafisch prima en altijd lekker soepel, heb serieus amper een slowdown meegemaakt terwijl er wel tering veel gebeurd op het scherm, echt heel nice. Voor mij tot nu toe echt de verrassing van het jaar en eerlijk gezegd ook wel een GOTY kandidaat denk ik. Oh en ik blijf die respawns prachtig vinden, iets wat ook nog eens echt origineel is. Topper.
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat klinkt super!
    Maar is ie goed ergens tussendoor te spelen? Want a.s. dinsdag Unity en over twee weken Inquisition :p
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat vind ik absoluut wel. Echt wel een game die je even een uurtje of twee kan spelen om vervolgens met iets anders bezig te gaan. Hoewel.....misschien ga je Unity wel laten liggen man door SO. Dragon Age niet zo gauw denk ik omdat het een RPG is en als je daar eenmaal in zit.....
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe zit het eigenlijk met de exclusiviteit van deze game? Is het net zoals met Dead Rising 3 en Ryse dat die later alsnog naar de PC komt? Insomniac is geen first party developer, dus ik kan me inbeelden dat deze game niet enkel voor de Xbox One blijft. Of heeft Microsoft een deal gemaakt zoals met Rise of the Tomb Raider? Zodat die misschien op een later moment naar de PS4 komt. Ik zou deze game wel willen spelen op een gegeven moment, maar de tijd dat ik alle consoles kocht is wel voorbij. Ik wil het gewoon bij de PC en de PS4 houden.
     
  16. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Is nog onbekend!
    Rechten liggen volledig bij Insomniac, Microsoft kan een afspraak gemaakt hebben dat het eerste jaar enkel op de Xbox komt en vervolgens daarna naar Playstation 4/PC.

    Zal er niet gek van opkijken als de game ook naar de Playstation 4 gaat, Microsoft is enkel de uitgever van de game.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat MS er wel voor gezorgd heeft dat ie wel exclusief blijft, of dit ook het geval zou zijn als er een deel 2 komt is nog maar de vraag. Daarnaast hebben zij het spel uitgegeven en waarschijnlijk ook aardig geïnvesteerd in de titel.
     
  18. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat zou ook kunnen inderdaad, een game maken maar wel zorgen dat deze exclusief voor een bepaalde console blijft! ach het is zo als je de game wilt spelen dan moet je een Xbox One hebben :+
    Rest is voorlopig niet belangrijk.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik denk dat deze game wel op Xbox blijft. :)
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou het erg raar vinden als deze toch naar PS4 komt uiteindelijk. Heeft MS de game niet deels gefiancieert ook?
     

Deel Deze Pagina