1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem met werkbalken PC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door kale, 27 jul 2003.

  1. kale

    kale Robbie Williams

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi, tis mij gelukt.

    Je moet naar de help-sectie gaan onderaan die site en dan kun je ergens die uninstaller downen....
     
  2. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m nu ook weggekregen
     
  3. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand dit proggie mailen naar mij? want die site werkt niet bij mij :confused:
     
  4. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Die site is zo'n zoekmachine/linksite. Onderaan staat ergens help.
    Het lijkt gewoon op een site die je krijgt als je iets niet kunt vinden.
     
  5. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja ,het is toch de juiste site ,ik dacht dat het die niet was :) het is nu ook weg bij mij :)
     
  6. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook twee vraagjes die betrekking hebben op rare werkbalken, spyware etc. Ik zou een nieuwe thread kunnen openen, maar da's een beetje onnodig, aangezien ik ze ook hier even kan stellen... :)



    1. Ik krijg onderstaande zoekoptie elke keer als ik me aanmeldt bij Windows XP. Elke gebruiker van mijn computer krijgt dit overigens. Het is wel weg te klikken, maar 't is nogal irritant. Bovendien weet ik ook niet wat voor andere dingen het doet achter de schermen, vandaar dat ik er graag vanaf wil.

    Ik heb al Ad-Aware uitgevoerd, maar die filtert 'm er niet uit. Ik kan ook niets vreemds via msconfig vinden wat het zou kunnen zijn. Weet iemand hoe ik van dit irritante schermpje af kan komen?
    Alvast bedankt!

    [​IMG]





    2. Ik krijg de onderstaande waarschuwing van een programma genaamd n-CASE, met de vraag of ik het opnieuw wil installeren. Ik heb er nog nooit van gehoord, en heb het daarom (nog) niet geïnstalleerd. Weet iemand wat dit is, en of het inderdaad zo noodzakelijk is als dat de melding zelf zegt?
    Alvast bedankt!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2003
  8. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    1 om dat irritante ding weg te krijgen moet je msn plus deinstaleren ( startmenu> configuratiescherm> software> msg plus> verwijderen

    2 je mot gewoon op de 2e optie drukken (leave it unistalled of zo) en daarna de map ervan deleten ( of msn plus verwijderen)
     
  9. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ,dat denk ik ook. kijk ook altijd voor je met ad aware begint of je de laatste versie hebt! wat ook af en toe kan helpen (met zulke problemen) is om de windows updates te installeren (heeft bij mij vroeger al gewerkt!)
     
  10. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu we t tog over internet spyware, irritatie etc hebben , heeft er iemand hier zone alarm ? die firewall app. Want ik heb m nu geinstalleerd maar ik krijg om de minuut ofzo zo een pop-up venstertje met de mededeling dat hij een poging/port scan geblokkeerd heeft . Mijn vraag is dus heeft het echt zoveel nut om me firewall aan te laten staan , want ik had een hele tijd zonder firewall gezeten en dat ging prima, maar dit, dit zorgt alleen voor irritatie , een vriend van me zei ook dat hackers juist zoeken naar firewalls omdat ze zich daar dan op kunnen gaan concentreren omdat ze al veel kennis hebben wat firewalls betreft , omdat iedereen nu wel zo een beetje een firewall heeft .... dus zou het dan niet easy-er zijn om zonder te gaan??? mrja , ik laat m nu tog maar ff aanstaan...
     
  11. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    @ satan21 & Vivi Ornitier:
    Oké, bedankt voor de info. Jammer dan van dat vage zoekscherm, maar MSN Plus blijft er gewoon op, want dat is echt een toppertje.

    @ Tedje:
    Sorry, ik weet weinig tot niets over firewalls, dus ik heb geen flauw idee hoe die melding kunt wegkrijgen op een veilige en verantwoorde manier.
     
  12. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je via lop.com dat progje download en gebruikt gaat die irri balk weg. Wordt je startpagina gereset en houd je toch msn plus. Bij mij heeft het gewoon gewerkt.

    Je kunt aankruisen dat je die melding niet meer wilt zien bij zonealarm.
     

Deel Deze Pagina