1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Ja kan heb je een Xbox One wat is jou Gamertag ?
     
  2. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee heb een PS4, id is Sinac10.
     
  3. bt2

    bt2 New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk Fifa 15 binnen! Gister een avondje gehouden met vrienden. Vind de steekpas echt heerlijk in deze editie. Net wat preciezer.
     
  4. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo. De kogel is door de kerk. Ik ben om. Ik heb fifa 14 er weer in gedaan. Fuck Fifa 15. Helemaal klaar met dat hots en knots/flipperkast voetbal. Veel te hoge snelheid. Niks veranderd. Schijt spel. Ea moet volgend jaar met iets totaal anders komen , anders koop ik echt niet blindelings de nieuwe fifa.
    Blijf het belachelijk vinden dat ze er in next gen versiers geen creation centre hebben ingepompt. Nieuwe consoles, betere rekenkracht, sterkere weet ik veel wat allemaal, maar dan geen dingen als creation centre kunnen implenteren...
     
  5. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet je wat jij moet doen? PES een kans geven :D
     
  6. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja,weet je wat het is? Ik hecht toch net iets teveel waarde aan de presentatie van het voetbalspelletje. En dat is bij fifa gewoon dik in orde. Ik wil pes echt een kans geven,maar ben gewoon zo zwaar teleurgesteld in fifa.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, nee, ik snap het. FIFA heeft je teleurgesteld en daarom wil je PES geen kans geven? Duidelijk :+
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Natuurlijk is dit een penalty, het is Ajax in europees verband. :+
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Hij kan het emotioneel nog niet aan ;)
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Even een vraagje: is er iemand die mij Seasons Win cadeau kan doen? Degene die ik nog mag zijn EAFC level 85, 97 en 125. Zou top zijn mocht iemand 1 of meerdere van deze willen giften! Ben namelijk bezig om zonder puntverlies de titel te pakken. Heb nu een record van 46-0-0 en zit dus divisie 1 en heb 12 punten. Moet er 23. Dus zou het top vinden als er mensen zijn die kunnen/willen helpen om mij dichterbij dat doel te halen.

    Heb eigenlijk vanaf 10-0-0 geroepen dat het wel een keer mis zal gaan, maar nu ik zo dichtbij ben is het toch echt een doel opzich geworden.
     
  11. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Die van 125 heb ik sowieso niet meer nodig, weer 2x winst gepakt, waardoor ik nu aan die andere 2 genoeg zal hebben om zonder puntverlies Seasons uit te spelen! Wordt enorm gewaardeerd!
     
  12. Bas1908

    Bas1908 Xbox One

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het volgende probleem bij mijn carriere mode:
    Ik zit nu bij een EK en dan kan ik ongeveer 2 wedstrijden simuleren en dan simuleert die naar de transferperiode toe en net een dag daarvoor blijft FIFA vasthangen muziek blijft het doen en nieuwsberichten veranderen ook maar voor de rest gebeurd er helemaal niks.. iemand enig idee hoe ik verder kan?
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zojuist online Divisie 2. behaald...
    Man man man...
    Uiteraard heb je altijd wel wat frustratie punten in een spel. Ook Fifa 14 had zijn verbeter punten maar voor mijn gevoel had ik deze wel onder controle. Je wist dat bepaalde speelfuncties niet optimaal werkte en probeerde dat dan ook niet. Of je wist dit te compenseren door bijvoorbeeld gaten dicht te lopen. In Fifa 15 heb ik het voel van controle volledig kwijt te zijn. Elke wedstrijd voelt als een penalty shoot-out, een loterij waarbij de vraag is welke tegenstander aan het langste eind trekt. Waarom het mij zo frustreert is het feit dat ik soms aan het langste eind trek en dit ook merk! Fouten zijn herkenbaar, scheidsrechterlijke dwalingen zijn meer regel dan uitzondering. Ik durf geen knop meer in drukken zodra ik in duel kom in het 16 meter gebied.

    Het is de eerste Fifa game waarbij ik eigenlijk geen zin meer heb om verder te spelen. Om de aantal dagen/weken probeer ik het weer online op mijn PS14 en continue eindigt het in een teleurstelling. Nu de berichten van PES ook nogal verschillen vrees ik voor een minimalistisch jaar qua minuten die ik in een voetbal game steek. Ik wil gewoon online kunnen voetballen en wedstrijden op kwaliteit winnen of verliezen. Natuurlijk hoort een stukje mazzel binnen het voetbal en een voetbalgame. Het kan echter niet zo zijn dat dit nu bijna elke wedstrijd lijkt voor te komen. Hoe hoger ik in de Divisies kom hoe nauwkeuriger de details zijn en ik ook verwacht dat er op het scherm gebeurt wat ik vraag.

    Meer mensen die zich hierin vinden en online spelen? Ik kan mij namelijk voorstellen dat tegen de computer een andere Fifa ervaren wordt. Ik vindt ik echter het spelen tegen menselijke tegenstanders ontzettend leuk! Echter is die fun factor nu wel erg laag. Ik win mijn wedstrijden maar eindig deze vaak toch met frustratie. Ook als het makkelijk afgaat!

    Misschien binnenkort eens ergens PES 2015 proberen of hopen dat ik toch nog een stuk beter wordt in het spel ;)
    Ik ben echter wel benieuwd hoe anderen dit ervaren.
     
  14. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb mijn FIFA 15 om deze reden dus al omgeruild voor GTA V, en ga straks zeker weten PES kopen.. PES is zeker weten nog niet zoals PES wasmet deel 5 en 6, maar het PES gevoel is iig terug, en daar word ik echt een stuk vrolijker van dan die onberekenbare online wedstrijden met FIFA, zoals jij al beschrijft..
    Tegen de computer heb ik een carriere geprobeerd op world class niveau, en ik stond halverwege het seizoen wel 3e met Everton, maar ik heb geen leuke wedstrijd gespeeld.. geen één! Computer is 90% van de wedstrijd alleen maar aan het kappen, draaien, weer kappen.. vreselijk en totaal niet realistisch.. Maargoed, ik heb me frustraties al eerder uitgesproken, hier laat ik het dan ook bij.. Maar geloof mij, het zal er met dit deeltje echt niet beter op worden..
     
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Om even terug te komen op wat ik eerder zei: heb H2H Seasons afgesloten met een 50-0-0 record! Speel de rest van het jaar waarschijnlijk alleen nog maar Ultimate Team.
     
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Nice hoor! Heb je die laatste 2 wedstrijden nog cadeau gekregen?
     
  17. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Nee, had wel 2 mensen gevonden die er 1 zouden kunnen sturen, dus had gekund. Alleen vond 50-0-0 toch mooier dan 48-0-0 en daarnaast had ik wel zoiets van; het lukt met 48 wedstrijden, 2 meer zou toch niet te veel gevraagd zijn? Plus ik had er anders een paar dagen op moeten wachten tot ze FIFA weer zouden starten. :p
     
    TobiasBB vindt dit leuk.
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Netjes man! :thumbs::thumbs:
     
  19. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Eigenlijk gaat het helemaal nergens over, maar ben er best trots op. Kan het zelf nauwelijks geloven dat het gelukt was. Zo heel goed ben ik nou ook niet.
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dan wil ik wel graag een keer een potje spelen. Benieuwd hoe goed je dan wel niet bent :+
     

Deel Deze Pagina