1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    [​IMG]

    Still got it. :D
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Doe even normaal. Je doet zowat de hele raid solo. 8)
     
  4. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Warrior naar 90 geboost. Heroic SoO met de guild weer gecleared..en ja hoor, de priest begon weer te kriebelen. Maar is kijken hoe snel ik kan levelen.
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vandaag de docu Looking For Group gezien van blizzard.. Hun online monitoring centre, holy shit..

    [​IMG]
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Blizzard = Illuminati. :lol:
     
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    XP scaling is nog krom met de squish, lvlen gaat zo abnormaal snel nu.
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij hoor je niet klagen, als dit doorgaat haal ik 90 nog wel binnen een paar uurtjes!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    En dan te bedenken dat ze level 89-90 ook omlaag hebben gedaan qua XP. Eerst 27,5 miljoen, nu 18,5 miljoen. Dit kwam na de eerste grootste content patch. Ik level lekker rustig aan en ga me zeker niet haasten, want weet wel dat 99-100, net als 81-90 en 91-100 ook allemaal weer aangepast zullen worden op XP na de eerste of tweede content patch. Ik vind dat een beetje vreemd, daarom kan het ook helemaal geen kwaad een tijdje te wachten of gewoon rustig aan doen met het levelen van al je chars. Zoals jezelf al aangaf zijn de achievements waarmee je echt kon patsen er toch al uitgehaald, dus heeft het toch geen zin meer alles ADHD snel te doen. En Blizzard maakt de game toch altijd wel een stukje makkelijker/sneller. Ik speel sinds LK, 7 december 2008, en heb ook echt al teveel zien veranderen. We kunnen er toch niets aan doen zolang het Blizzard genoeg geld oplevert.
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het is juist goed dat dingen veranderen. En dat xp minder wordt is normaal, je wilt toch niet uren vast zitten op content van de vorige expansion waar je niks meer mee kan? Dus altijd aan het eind van een expansion verlagen ze xp marges zodat lvlen naar max level een stuk sneller gaat (als voorbereiding voor de nieuwe expansion). Verder is de huidige xp verandering niet vanwege dit, maar omdat alles maar dan ook echt alles veranderd is qua nummers. Damage, health, mana, xp etc is allemaal verlaagd naar 'normale' waardes.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Maar nu snap ik dan nog steeds niet hoe het dan zo belachelijk snel kan gaan allemaal? Ik bedoel, als je nu minder XP hoeft te halen voor level 100, dan is het neem ik aan toch ook zo dat je minder krijgt per kill en per quest? Ik zou niet weten hoe het nu, zelfs met al die enorme veranderingen, dan nog zoveel sneller kan gaan.

    Als je me het zou willen uitleggen, dank bij voorbaat.

    Je uitleg over de veranderingen is duidelijk.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Lvl 90-100 is helemaal niet sneller geworden. De expansion is nog niet eens uit zelfs, 99% kans dat het even lang duurt als van 85-90 destijds Mists uitkwam. XP in het ALGEMEEN is anders geworden nu alle nummers zijn aangepast. Dus NU lvlen naar max lvl (wat 90 is) is sneller als voorheen.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ok duidelijk. Het is dan ook wel begrijpelijk, als je de oude manieren nu nog zou gebruiken is het voor heel veel spelers gewoon bijna niet te doen. Mij lukt het wel, omdat ik er plezier in heb, maar de meeste geven snel op omdat het gewoon te lang duurt. Veels te veel van dergelijke spelers al gezien sinds ik speel. In ieder geval heb ik wel zin in overmorgen!
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    World firsts :)
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Alleen voor het lvlen, world firsts voor endbosses zijn er volgens mij gewoon nog. :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ja, maar die endbosses haalt sowieso 90% van de WoW spelers niet voor de 1e content patch, laat staan de achievement zelf. :+
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jawel, je hebt gewoon lfr tool...
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Je moest eens weten in hoeveel faal groups ik heb gezeten, terwijl ze niet eens zo moeilijk zijn. Mensen gaan er bij mij gewoon teveel in voor eigen succes, healen niet, tanken nog minder. Zo vaak al dood gegaan op die Sha in dat meest noordelijke gebied in Pandaria. Idioterie ten top. Lfr maakt het alleen maar erger in mijn ogen, voor de meesten is die tool alleen maar weer een extra optie om alles makkelijker te kunnen vinden en te maken. Ik blijf er bij dat je teveel voorgeschoteld word, ook op dit punt.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Onzin, het is bijna idioot proof gemaakt. Blizzard zelf zegt ook dat het gemaakt is om mensen te laten sight seeing door de content.
     

Deel Deze Pagina