1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel hem op de one ja.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Videogamer review. 8/10
    Kan ik me wel in vinden. Precies wat ik zelf ook ervaar.


    • Insane amount of mission content
    • An incredible virtual city
    • Co-op is a great addition
    • Performance issues and glitches tarnish the experience
     
  3. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu ook 1 1/2 in zitten, maar ik moet wennen aan de combat, 1 op 1 gaat prima maar zodra er 3 of meer guards komen heb ik moeite met ontwijken en counteren.
    Wat vaak resulteert in de dood :p

    Zal wel aan mij liggen ben ik bang :p

    Performance: Meh.. Voelt niet aan als 30 fps, zoals al een paar keer eerder toegelicht is.

    Graphics; Shadow of Mordor beats Unity with ease, maar bij Unity heb je weer een gigantische stad die echt leeft en dayum...zoveel npcs!!!
    Black flag 1.5 of ben ik nu te hard?

    Fun factor: Ja de game heeft issues, ja de game is grafisch minder, en combat is soms frustrerend (vind ik dan..)...maar ik heb sinds AC Brotherhood niet zoveel fun gehad met een AC game.

    And that's what counts, right?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Maar is die mission content ook wel bijzonder? Zag de map bij video van Conan en had er al meteen geen zin meer in. Reviews behoorlijk gemixt.

    Het is dat ik hem via inruil bij GM voor 19 euro uit ga proberen, maar denk dat ik er echt sneeeeel klaar mee ben.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Kan ik mijn pre-order nog annuleren in de PS Store ? :p

    Die cancel button knop is verdwenen in mijn accountbeheer op https://account.sonyentertainmentnetwork.com

    Het bedrag hebben ze vandaag uit mijn winkelwagentje gehaald.

    Reviews zien er niet zo goed uit... had al mijn twijfels. Maar ga nu liever voor Far Cry 4

    Ik zei toch dat Ubisoft ons weer gaat naaien... eerst met Watch Dogs nu dit. Nu maar hopen dat ze Far Cry en The Division niet gaan verneuken :+

    [​IMG]
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gamersyde

    Verdict

    I’ve had a great time playing through Assassin’s Creed Unity. Even though Arno doesn’t have as much character development as Ezio, the game still handles this new hero and the story quite well, especially by integrating it with the French revolution without going too far (I’m looking at you, AC:cool:. And even though the technical side struggled quite a bit to keep up with Ubisoft Montreal’s lofty ambitions, we still have a title here that without a doubt will be one of the graphical benchmarks of this generation. Add to this a rejuvenated gameplay and you get a great title, only tarnished by unacceptable loading times (on consoles).


    On the up side

    + Paris, incredibly detailed and well used by the game
    + The lighting, nothing short of amazing.
    + Back to a European major city
    + Stealth finally works as it should
    + The missions are more open ended
    + 15 hours to finish the main mission, with a lot of secondary content
    + The rifts are a nice addition


    On the down side


    - The horrible loading times
    - The unacceptable loading times
    - Just a black loading screen, really?
    - Framerate can become problematic from time to time
    - We miss Jesper Kyd's ambient music
    - Some animations are looking a bit old
    - Lots of small visual bugs, a few more major one requiring mission restarts

     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog een review waar ik het mee eens ben. :)
    Qua content ziet het gewoon goed, grafisch ook. Performance wise houdt de game helaas tegen. Wat jammer is.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wie weet is het later te patchen door Ubisoft, dat zou nice zijn. Zie wel comments op andere sites dat...''Xbox One dragging down PS4 and PC now...'' uiteraard is het nu de schuld van de Xbox One, haha. Want 900p en een tegenvallende framerate kan niet op PS4.....lmao.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Tsja, ik zei het laatst al in die post in een andere thead: Ubisoft is gewoon een zielloos game-volgens-dezelfde-formule uitpompend kutbedrijf geworden...
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2014
    Alexknl, Maddmonkey en Kevf vinden dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Vind ik geen rare conclusie hoor.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Klinkt weer als de same old boring AC met dezelfde issues. Ubisoft kan in mijn boekje al heel lang weinig goeds meer doen en dat laten ze wederom zien.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Black Flag liep prima?

    PS4 users moeten blij zijn dat het geen 1080p toch was. Was het helemaal een slidshow geworden. :p
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen idee man. Een van de ontwikkelaars zei dat het op PS4 net zo goed een draak was om de game uberhaupt op 30fps te krijgen met al die grote hoeveelheden aan NPC's. Onzin praat van hem? Wie weet...geen idee. Ik geloof zelf echter niet dat Xbox nu ineens de schuldige is.

    Lijkt mij zeer sterk dat als het mogelijk was voor Ubi om de fps soepeler te laten draaien voor de PS4 (wie weet is dat zelfs het geval....) dat ze dat expres niet hadden gedaan.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Qua alles zal er wel weer weinig op aan te merken zijn met FC4 zoals bij FC3 ook. Maar wat mij betreft is juist FC echt Ubisoft: The Game. Zo ordinair, boring en bovendien echt totaal geen ziel. FC4 lijkt daarnaasr juist helemaal op een cash in, een op een kopie van FC3.

    En nogmaals, dat is niet erg. Maar ik hoop echt dat de verkoopcijfers met AC en FC flink kelderen. Ubisoft is echt by far de meest ordinaire ontwikkelaar tegenwoordig.
     
    Rienbu en Jorrie vinden dit leuk.
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is de toegevoegde waarde van zoveel npcs als de framerate geeneens 30 is
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Jezus.. Ik loop me echt te ergeren aan die framerate.. Dit is wel erg slecht hoor.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Had dan een paar minder gedaan op die pleinen.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ubisoft is gewoon een incompetent bedrijf. Een paar dagen terug zei ik het hier al over de bugs. Blijkt die framerate ook nog eens waardeloos te zijn, wat ik een heel belangrijk element vind in een game. Ik vrees een beetje voor the Division. Daar keek ik erg naar uit, maar Ubisoft games zijn allemaal overhyped en vallen met de release tegen. Ik heb al jaren geen Ubisoft game meer gekocht.
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maakt je statement niet echt geloofwaardig...
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Blij dat ik deze nog niet gekocht heb, dan liever Rogue nog even als een herhaling van Black Flag. Vanmiddag Rogue gespeeld. Combat is wat houterig, lijkt meer op een quick time event af en toe. Grafisch duidelijk aan de oude kant, BF zag er beter uit op de 360 en minder kartelig. Zelfde kut Animus studio, andere animus hoofdpersoon. Verhaal begint goed, met een bekend personage dat als een oude man terug te zien is. Personage komt uit Black Flag waar ik het over heb. Heel, heel veel herkenning met Black Flag, voor sommigen teveel. Dit speel je alleen als fan van de serie, meer niet. Lijkt bijna compleet gekopieerd van BF. Voorlopig oordeel: 6/10.
     

Deel Deze Pagina