1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Gezien we nog 2 races hebben te gaan, Kan aub het klassement geupdate worden. Ik heb atm werkelijk geen idee wat de standings zijn :D
    Alvast bedankt
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Zit op een vakantiepark hè, buren hebben daar ook geen Wi-Fi. Enigste wat er wel is is KPN Wi-Fi hotspots, maar daar kom ik met de X1 niet op omdat je je daar moet aanmelden in een pop-up die in je browser verschijnt
     
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    En als je wanneer je ingelogd ben op WiFi hotspot naar Internet Explorer op de xbox gaat. Kan je dan ook niet aanmelden?
     
  4. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Je hebt toch een browser op de X1?
     
  5. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Geprobeerd maar lukt niet, hij meld dat ik niet ben verbonden met het interwww.
     
  6. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Even naar publieke Wi-Fi lopen en daar goed instellen?
     
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Je begrijpt me denk ik verkeerd.
    M'n X1 connect wel met het KPN hotspot, maarrrrr, ik kan niet de username en het ww invullen. Met de Laptop of met je mobiel word je in de browser naar een login scherm geleid waar je de gegevens in moet vullen en dan ben je good to go, maar dat doet de X1 dus niet.
    Iemand hier op het forum heeft al voorgesteld om het netwerk dmv m'n laptop te delen, dat moet ik dus nog even uitzoeken....
     
  8. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Zou wel leuk zijn als dit voor de race van vanvond is.
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben er een paar races niet bij geweest. Vanavond ben ik er ook niet. Volgende week mss weer of bij de nieuwe cup.
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    moet me afmelden... windows opnieuw installeren XD, altijd leuk
     
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik kom wss pas tegen 20:10 in de lobby....ga van te voren nog ff rondjes rijden...
     
  12. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Hier st maarten dus als jullie even kunnen wachten...
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Bij meer dan 14 man denk ik dat we reserbes moet wegsturen. Zoals het er nu uitziet maakt geen een reserve meer kans op aansluiting. Meer dan 2 races gemist.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Joinen lukt neit flavour.. mag ik nog een invite pls?
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ohooooh.... Het word weer zon avond vrees ik. Werd uit de sessie gedonderd..... Stond gewoon op ready. Halo vanavond de boosdoener?
     
  16. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik ben dus later, skip waarschijnlijk...
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ter ere van mijn kampioenschap krijgt iedereen (behalve Freaky want die roept steeds Gaaaaay) de mogelijkheid om een verzoekje doen voor een toevoeging aan mijn paint voor de laatste race!! :)

    [​IMG]
     
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Haha geintje
     
    B Tender vindt dit leuk.
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Fijne avond gehad. Voor zover mogelijk kunnen maximaliseren. Heat 1 blies ik kort na startfinish mn motor op, eigen schuld. 10e geworden. Heat 2 9e geworden. Zat niet meer in.

    Klein puntje van kritiek (los van het vele geouwehoer......) is het vooraf roepen bij inhalen. Met name heat 2 als de vlugge japies naar voren willen. Ik werd in heat 2 in de corkscrew uitgeremd. Niet erg, maar kort daarvoorkeek ik nog in mn spiegel en zat Pim ruimschoots achter me. In de corkscrew zit je ineens naast me en bij het uitrijden raken we elkaar waardoor ik 4 plekken verlies. Als je er kort voor effe roept, ben ik niet verrast en kan ik beter op de situatie reageren. Achteraf allemaal niet erg, want ok had niet de illusie dat plek 8 of hoger er vanavond in zat ;-)

    Cheers!

    http://xboxclips.com/video.php?uid=...stic&vid=a146d2f4-8734-4705-8b50-057d14a3d086
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Allereerst: normaal zou ik niet eens op het het contact wat tussen mij en Freaky plaatsvond ingaan, maar vanwege de geuite beschuldigingen licht ik mijn kant van het verhaal ditmaal wel alvast eventjes toe.

    Alvast terugkomend op het incident tussen @f1freaky en mij in heat 2.. In mijn ogen is het ongeoorloofd wisselen van lijn op het rechte stuk van freaky's kant, en zijn zijn beschuldigingen aan mijn adres onterecht.

    Na bocht 10 rijden we beide aan de linkerkant van de baan. Op het rechte stuk tussen bocht 10 en bocht 11, kiest Freaky om naar de midden/rechterkant van de baan te rijden. "Mooi!" was mijn enige gedachte en ik committeerde (knalpotte?) mij aan een binnenlijn, met de intentie freaky uit te remmen in de laatste bocht. Ik had vrij zicht voor me, met Freaky schuin voor me. We zouden samen door de laatste bocht gaan dacht/hoopte ik, (ik binnen, hij buiten), waarna ik vervolgens in bocht 1 van het volgende rondje ervoorbij zou zijn (want binnenlijn). Misschien dat het zelfs al in de laatste bocht zou lukken. Een relatief standaard en veilige inhaalactie op een uitdagende tegenstander, kat in het bakkie.

    Omdat Freaky verkoos om naar rechts te gaan is het harmonica-gevaar geweken, we rijden immers (schuin) naast elkaar ipv achter elkaar, en ik mag ervan uitgaan dat er niet 2x van lijn wordt veranderd (want: mag niet). Van vroeger moeten remmen is dus geen sprake en ik kan me voorbereiden op een uitremactie.

    Freaky realiseert zich zijn vergissing. Door de racelijn te rijden (naar rechts te gaan) laat hij de deur open. Maar.. wat schetst mijn verbazing: Precies wanneer we moeten gaan remmen zet Freaky hem terug voor m'n neus aan de binnenkant en begint hij direct volle bak (tegelijk met mij) te remmen. Eerder remmen dan ik deed kan ik niet, en het was in mijn ogen niet ik, maar Freaky die hier het incident(je) veroorzaakt. Het harmonica-effect treedt wel in werking en we raken elkaar.

    Conclusie.. 2x van lijn wisselen, terwiijl ik ervan mocht uitgaan dat Freaky z'n lijn zou behouden (daar anticipeerde ik op). Aan het contact valt mij niets te verwijten :)

    Filmpje ter toelichting:
    http://xboxclips.com/video.php?uid=2533274849780677&gamertag=Azt B Tender&vid=99706a5b-6fe3-45b9-ab1c-3798ec99e16d
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2014

Deel Deze Pagina