Ik en een maatje willen ook graag met zes man (in dezelfde clan) de raid doen (hele clan niet doodgaan gedurende de Raid). We hebben al een clan gemaakt waar iedereen voor deze Raid dan even bij kan komen. Zaterdag 21:00 leek ons wel een geschikte tijd! 1. FlyingSaucer xi 2. TacticalReality 3. 4. 5. 6. Als je mee wil doen kun je hier op reageren en een berichtje sturen via live!
Niet doodgaan (ondanks lastig) is te doen. Het is vooral de laatste tijd een gedoe met disconnects en bugs. Als iemand eruit geknikkerd wordt, moet je weer vanaf het begin beginnen
Niet geschoten is altijd mis. Met zes Nederlanders wordt het alweer een stukje makkelijker. Doe je mee?
Ach, het is vast wel te doen, maar iedereen moet compleet foutloos spelen. Het begin is nog wel te doen, maar vervolgens krijg je de spring puzzel, daarna de gorgons maze. Ik heb uit meer dan 10 raids nog nooit iemand niet dood zien gaan op die 2 stukken . En dan krijg je Atheon, maar dat zou op zich prima te doen moeten zijn.
Morgen avond weer van plan te raiden... Hebben al 3 mensen dus zoek er nog 3 bij voor de normal raid.. Wou ook nog dit weekend een hard raid starten aangezien ik ook ein de lijk lv30 ben dus als er nog lv30ers zijn die zin hebben in een hard raid ..?!?!
Ik wacht ook al een tijdje op mensen van dit forum voor een hard raid. Heb de hard raid zelf ongeveer 8x gecomplete maar dan vooral met amerikanen etc omdat mensen nog niet lvl 29-30 zijn. Op m'n hunters heb ik hem al gecomplete deze week (level 30) maar op mijn warlock moet ik hem nog doen (level 29). Heb daar ook al oracle checkpoint op Als er level 29-30 hardmode willen doen ben ik beschikbaar!