1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb ook de PC versie gekocht, maar ik heb moeite om in te stellen op de juiste resolutie. De ene geeft een te klein beeld, en de andere - met een goed vullende hoge resolutie speelt weer te traag.
     
  2. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    MyClub begonnen, 1e potje online... alleen de CPU speelt voor mij? Wel irritant dat dit blijkbaar op standaard staat ingesteld?

    update: ik had sim gekozen hehe
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2014
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    @HanTerp
    Je weet de settings te vinden in je steam folder?
    C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Pro Evolution Soccer 2015
     
    HanTerp vindt dit leuk.
  4. CrewPlayNL

    CrewPlayNL Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu net begonnen met een Master league, maar ik heb er nu al een enorm goed gevoel bij. Ook net een potje gespeeld, het voelt heerlijk.
     
  5. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Twee wedstrijden online gespeeld in MyClub, beide toch wat lag en het speelt gewoon jammer genoeg hierdoor wat anders dan tegen CPU. Hoop dat dit nog verbeterd :mad:
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ook ps4 ? :9
     
  7. CrewPlayNL

    CrewPlayNL Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel mij ook al op inderdaad, niet alleen bij CL, maar ook bij Masterleague. Toch een beetje jammer eigenlijk.

    Daar heb ik ook last van, terwijl ik een behoorlijke game-pc heb eigenlijk, maarja. Het is niet anders.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Even niet mee bezig geweest: Gaat option file lukken voor PS4?
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Pff wat ziet hij er op de PC beroerd uit zeg, niet normaal wat lelijk. Op de PS4 zal dit wel beter zijn, maar na al die jaren ga ik hem niet voor de volle pond halen. Ik wacht wel even...
     
  10. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is inderdaad geen pareltje op grafisch gebied, maar met de close-ups is niets mis. Maar zoals al eerder aangegeven het speelt wel echt geniaal, echt dat oude pes-gevoel terug terwijl het in bijna niets meer op dat spel van vroeger op de ps2 lijkt. De gameplay is wel totaal verschillend maar toch heb ik dat oude pes-gevoel weer te pakken.

    Even iets anders is het niet meer mogelijk de bal gewoon los te laten met de keeper? Of heb ik nog niet het juiste knopje gevonden? En kun je de bal nog door je benen laten rollen als je wordt ingespeeld?
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2014
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, gevonden. Heb heel wat resoluties geprobeerd en uiteindelijk bleek 1600X900 het beste evenwicht te geven.
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is bij mij helaas niet goed speelbaar op de pc, ondanks dat ik de systeemvereisten (ook de aanbevolen) overtref. Heel apart (en jammer).
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  14. TorbenHalverhout

    TorbenHalverhout New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax****, ik heb datzelfde probleem, kan alleen Real-Sevilla spelen....
    Hoe op te lossen??
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2014
  15. Nky88

    Nky88 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo

    Ik speel myclub maar klopt het dat ik niet zelf kan bepalen welke speler ik wil aantrekken ? Krijg namenlijk een soort loterij met een willekeurige speler.
     
  16. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik had het spel opnieuw opgestart, ik had dit ook. Dus die wedstrijd beginnen vervolgens home knop indrukken. Dan pes selecteren en op start drukken dan krijg je menu'tje en dan quit. Toen ik hem daarna opstartte werkte het gewoon.
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Het speelt tot nu toe best lekker online. Niet zoals offline, er is wel wat vertraging, maar het is zeer goed speelbaar.
    Wat ik wel jammer vind is dat je tegenstander jouw goals ook kan wegdrukken. Ik maakte een prachtige kopbal met de Luuk de Jong, drukt die gozer hem respectloos meteen weg 8)
     
    CrewPlayNL vindt dit leuk.
  18. Rick90

    Rick90 New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Na jullie positieve reacties heb ik ook maar het spel gehaald. Wat een geweldig spel, heb meteen weer de old skool pes gevoel terug.
    De maker van het spel heeft gelijk dit spel heeft Fifa ingehaald. Want wat een genot is het om te spelen. Je kan alles doen wat echt bij voetbal thuis hoort. Elk team speelt op hun eigen wijze, erg lastig als je maar op 1 manier wilt spelen.

    Meteen met de patch zijn alle transfers gedaan. Weet iemand een leuke team voor de ML want wil graag daar een carriere beginnen.

    Cheers:thumbs::cool::rolleyes::)
     
  19. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik ben zelf met Sevilla begonnen. Eerst met Laval uit de tweede Franse divisie maar de Spaanse clubs liggen me toch meer. Moest de finale van de Supercup spelen tegen Real en in de laatste seconde van extra tijd, dit keer niet elke keer 5 minuten ;), scoorde ik de 1-2. Kippenvel.
     
  20. Rick90

    Rick90 New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga straks zoeken welke club ik word, grote kans dat ik ook in spanje ga. Daar wordt er brilliant voetbal gespeeld en ik wil ook graag mooi verzorgd voetbal spelen. Met alle respect voor de andere top competities. Daar worden andere facetten vaker gevraagd ;)
     

Deel Deze Pagina