1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Mario Kart 8

Discussie in 'Games' gestart door Burt Macklin, 4 mrt 2014.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De DLC is de perfecte reden om het stof van mijn Wii U af te blazen!
    Per welke datum is die te downloaden?
     
  2. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Vanaf morgen!
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    De DLC is er!
     
    heuft vindt dit leuk.
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Die F-Zero baan. _O_
    Moet de tweede cup nog testen.
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik moest nog een update doen. Systeem update. Weet nu niet of de Dlc er ook bij zit. Maar dat zie ik vanavond/morgen wel.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Systeem update is apart, die is van gisteren of eergisteren. Die is namelijk voor oa. Amiibo support.

    Als je de game start na die update, dan krijg je de echte MK8 DLC update.
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Oh...na vanavond maar eens opstarten. En als ik nog een Nintendo gift kaart kan scoren ga ik voor de 2de dlc. Heb er nu maar eentje.
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat een heerlijke DLC en wat een geweldige banen.<3:lol::thumbs::9

    Lekker divers en de nostalgie kwam op een hoogtepunt tijdens het spelen van de SNES Rainbow Road.

    Mario Kart 8 en zeker met DLC is de onbetwiste game van het jaar voor mij. Denk dat alleen Super Smash Bros hier nog bovenuit gaat stijgen.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zou bijna een WiiU kopen, altijd vet MK! :D
     
  10. blackdevil235

    blackdevil235 Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
  11. blackdevil235

    blackdevil235 Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op hoor nintendo fanboy, wou jij zeggen dat mk8 beter is dan mk64, dd, wii en zelfs super mk? je kan nu zelfs cheaten? fire hopping?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Heb je Wii weleens online gespeeld? Dat was 1 grote boel cheaters en hackers. :lol:
    Firehoppen is gewoon een skill, die je daarnaast tijdens online races niet eens superveel helpt, bij time trials heeft het meer invloed.

    Het grootste nadeel van Mario Kart 8 is het verneuken van de Battle Modus. Niemand speelt die daarom ook ooit.
     
  13. blackdevil235

    blackdevil235 Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    de tijd dat ik online speelde heb ik geen 1 hacker gezien en heb meer online gespeeld met de wii.. ik heb mk8 met wii u gekocht op de release
    3 weken op een zondag 1 of 2 uurtjes gespeeld daarna begon het te vervelen.. moo moo farm fan boys, 1 keer zeg ik ok maar 2-3 keer achter elkaar
    is gewoon kansloos (ga je nu ook krijgen met ice ice outpost omdat die makkelijk is) heb de day one edition van de xbox one en forza horizon is pas uit.. heb er al meer uren inzitten dan mk8.

    als je een racegame speelt ga je toch niet rond huppelen als een konijn lijkt mij maar ok.

    https://www.facebook.com/pages/Game-toernooien/309200925939716
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de MK8 DLC gisteravond gespeeld en ik merkte af en toe wat lag van m'n controller input. Ik speel met een officiele pro controller. Iemand anders ook dit probleem?
     
  15. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind dit absoluut de beste Mario Kart die er is. De Ds versie heb ik niet gespeeld.

    Mario Kart 7 was mijn favoriet, maar 8 draagt voor mij nu de kroon.
     
  16. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Net mijn eerste rondjes op de nieuwe tracks gereden. Wow, dat is geen half werk geweest. Mute City, Ice, Ice outpost en Dragon Driftway zijn prachtig maar Hyrule... De track, omgeving, Master Sword, rupees, de muziek en geluidjes, alles klopt.

    Voor 12 Europa beide packs is een koopje.
     
  17. blackdevil235

    blackdevil235 Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had toch meer plezier met de snes, n64, gamecube en wii.. misschien is het de leeftijd en dat mario kart niet met de tijd meegaat
    next gen meer circuits misschien een grotere mario universum met create a circuit.
    neem nou dat circuit met die boot, heeft echt niks van mario.. vind de circuits in mk8 echt de domste keuzes ooit.
    sinds de n64 krijgen we altijd een luigi circuit, kalimary desert was ook leuk geweest en vele anderen.. maar wat
    krijgen we tick tock clock en moo moo meadows (leuk voor kinderen die geen skills hebben, 100% dat in snes rainbow road
    die kinderen niet kunnen winnen van degene die wel skills heeft)

    je wou toch niet zeggen dat je een handheld koopt alleen voor mario kart? een handheld is wel leuk voor lange aftanden..
    maar gewoon voor thuis nee dan ga ik toch echt voor een console.. dus tja die mk's ken ik niet.

    niemand houd blijkbaar van toernooien???
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de DLC gewoon ok, het is fun, maar niets waarvan je zegt...OMFG geweldig.

    Geen enkel van de banen vind ik extreem speciaal, het voelt allemaal aan alsof Ninty het safe speelt. Lastig uit te leggen, maar er zit niets in die tracks wat het echt heel speciaal maakt. Misschien moet ik ze meer spelen, maar het heeft niet die feeling en het coolness gehalte van de MK8 tracks, de nieuwe tracks van MK8 that is.
     
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Die link/zelds track is wel leuk. Hadden wel meer van die banen erin gemogen, met die rupees Enzo.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2014
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Aankomende week eens een avondje karten?
     

Deel Deze Pagina