Voelen jullie je niet genaaid met Halo?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biscuitje, 5 aug 2003.

1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    maar dat bdoel ik dat hoeft bij jouw niet zo te zijn, het is gewoon toevallig dat de fable-face (laat ik het zo noemen) er toen zo uitzag......

2. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    en check die boxshot (via aangegeven bron van 1ste post)!
    NEW: Online Action, maps, weapons and more!
    :confused::)

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk eerder dat dit een goede zet is van MS. Als mensen zien hoe goed Halo 1 kopen ze misschien speciaal een xbox voor Halo 2. You never know.

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Dat weet ik, maar ik zie dat gezicht nog wel redelijk vaak rondvliegen (*kijkt naar boven.. Yup daar is ie weer!).
    Nou moet je niet steeds terugkomen opdat je steeds een ander gezicht kan krijgen, dat weet ik! Maarja, als ik er nu nog eens over nadenk, denk ik dat het behoorlijk lastig wordt om een figuur van Fable net zo centraal te zetten als Mario van Nintendo, dan was MC now steeds het beste geweest..

Edit: Mario (2D) was vroeger trouwens ook op de PC gekomen, maar dat heeft lang niet zo'n grote impact als MC.

Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  5. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mij kan het echt geen reet schelen dat andere gamers ook halo kunnen spelen. Je heb het spel toch al gespeeld? Waar maak je je dan druk over? Ik vindt het maar een beetje kinderachtig fan gedoe. Vroeger had ik dat ook een beetje toen ik de n64 had. Maar nu kan mij het geen barst schelen of een game naar een andere consol gaat.

En trouwends, pc gamers krijgen Halo en wij krijgen Half-life 2.
    En half-life 2 ziet er 100 keer beter uit dan halo. Dus nu hebben xboxers 1 pluspunt meer.

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Nee dat is zeker zo, maar zo'n personage is er eigenlijk helemaal niet op de xbox. Maar sony heeft dat ook niet vind ik.. Alleen de cube met mario.

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    GTA is tog allang uit op de pc, en VC ook, en volgens mij kan je halo alleen op een console spelen, en de xbox heeft genoeg excl games, waar de excl games van de NGC en de PS2 een puntje aan kunnen zuigen..

dus dude, focus je niet op Halo, leuk spel, maar om het zo op te hemelen... omfg

dit is btw wel erg oud nieuws

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    kijk Sony met haar Final Fanatsy en GTA kijk straks Xbox met haar.... met haar.... met.....NIKS!

GTA gaat ook naar Xbox , is oowk op pc ....
    Final Fantasy is oowk op PC...

dus ik zie dat probleem niet echt rakker

9. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    wil xbox/ps2/gamecube exclusive niet zeggen alleen voor deze console, en niet voor een ander.......

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    het gaat tog ook niet naar een andere console :eek:, en van gta is nooit gezegt dat het excl was.. ;/

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ach, welke NGC'er of PS2'er, en laat staan buitenstaander kent PDO, SB en BF nou? Die spellen zullen ze evenveel zeggen als Furious Karting (buttspel dus:p). Maar de woorden Zelda, Mario, GTA, Final Fantasy en Halo horen gewoon bij ieders algemene ontwikkeling. Maar welk woord van die 5 hoort nou bij de Xbox; geen.
    Get my point een beetje? Ik denk dat het nooit goed kan zijn voor de Xbox. Om die console te laten lopen moet je goede redenen daarvoor hebben. En qua spellen (het belangrijkste punt), lopen NGC en PS2 gewoon voorop. Dus zo'n verdwijnertje van Halo komt ons niet ten goede.
    And don't call me a fanboy! Iedereen wilt toch het beste voor z'n doosje?

:confused: het gaat er toch niet over dat Halo naar de pc gaat, maar wat we er uiteindelijk van vinden.

edit:
    Lol, dan loop ik achter (dat van gta was wel dom ja).

12. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    nou eeeh wat we nog mee rhebben eeh nou..
    Amped
    PGR
    Shenmue2
    DOA3
    SC
    Bruteforce
    kotor
    sega GT
    JSRF
    Morrorwind
    Unreal
    MM3
    Oddworld
    Moto GP (2)
    Panzer dragoon orta
    rallysport challenge
    Mechasault

Uhh volgens mij vergeet ik er een paar en dat rijtje hier boven zijn bijna allemaal console exclusive of dat zijn ze geweest.
    Nou...ik vind dat xbox het goed doet de spellen die hier boven staan scoren allemaal gemidelt hogen dan 8 ..dus geen reden tot klagen!

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom zou het een slecht idee zijn. Als ze bij Microsoft slim genoeg zijn om Halo: CE wel uit te brengen maar Halo 2 niet dan heb je in een klap zeer veel potentiele kopers van de Xbox. Of zie ik het nu verkeerd? :{

Het is wel erg jammer dat de Master Chief nu niet helemaal meer alleen van de Xbox is moet ik toegeven.

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Als Halo op de PC een beetje succesvol is komt Halo2 uiteindelijk echt wel op de PC hoor.

Maar we hebben nu nog steeds geen karakter als symbool voor de doos.

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Precies, dat zei ik toestrax ook al. Het is juist heel slim.

16. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het niet alleen zonde... het is ook nog eens een stomme zet van MS.. HALO is een van de redenen dat mensen een Xbox kopen.. net als DOA3, en Splinter Cell... van die games is alleen DOA3 nog maar exclusive.. Mensen kopen geen Gamecube voor FIFA, maar voor Mario en Zelda...

17. Eckse_boer

Eckse_boer Life is a Fable.....

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich vind ik het ook naadje. Maar één ding verzacht het wel weer. Kijk, wat hebben wij nou nog aan HALO als over een paar maanden HALO 2 uitkomt? De verkopen van HALO 1 storten dan in elkaar. Kijk dan boeit het mij geen reet of hij op de pc uitkomt of niet. Want wij hebben de betere HALO 2. Maar ze moeten dan ook weer wachten met uitbrengen met HALO 2 voor de PC tot dat HALO 3 voor de XBOX uitkomt. Ik had het erger gevonden als hij voor de ps2 en cube uitkwam. Maar aan de andere kant vind ik trouwens wel dat XBOX meer exclusive games moet krijgen. Want uiteindelijk koop je daarvoor een xbox. Je gaat geen xbox kopen voor een spel dat je ook op de pc of op de ps2 kan spelen (die veel bekender is). En natuurlijk komt er Fable, BC en de rest van de meuk uit. Maar wie garandeert mij dat deze ook exclusive blijven?? Voor Fable lijkt het mij sterk dat ie ook op de cube of de ps2 uitkomt want die hebben immers geen hard disc. Maar voor de pc kan dit wel. En owjah degene die zeggen dat het hen niets uitmaakt of een game exclusive is of niet zijn gewoon een btje dom bezig. Want het is niet dat ik het de anderen niet gun, maar EXCLUSIEVE GAMES zorgen nou eenmaal voor het succes van een console. En hoe meer xboxen er worden verkocht, hoe aantrekkijker het wordt om er games voor te maken. Dus uiteindelijk zijn we er allemaal bij gebaat dat er meer exclusieve games komen. :D

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Juist, jou mag ik wel:p

19. Eckse_boer

Eckse_boer Life is a Fable.....

Leuk Bevonden:
    0
    en nou nog iets over DE character voor de xbox. Toen ik zo'n 2 jaar geleden over de xbox hoorde keek meteen op de website van microsoft. Ik volgde de ontwikkeling op de voet want die console MOEST ik hebben. Wat bleek, microsoft had wel degelijk een mascotte!!!!! Een gigantische robot en stoere meid moesten de xbox promoten. Ik weet hun namen jammer genoeg niet meer. Het zou tevens het eerste spel voor de box worden. En ook waren de 1e screenshots voor dit spel de aller eersten voor de box. Maar helaas, je hoort er nu helemaal nix meer over! Maar als je mij vraagt wie de mascotte van xbox gaat worden, denk ik BLINX. Die is het immers al in Japan. Ik vind het een best grappig figuurtje en een leuk spel. En trouwens, Blinx heeft niet voor niets GROENE ogen.

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Een karakter uit een spel wat niet veel mensen leuk vinden (met jou dus o.a. uitgezondert:p) kan nooit een mascotte worden. Dat werkt gewoon niet. Het moet iets of iemand zijn waar je trots op bent, waar je eer voor hebt.
    Nou, Blinx is dus niet de juiste kandidaat. De zoektocht gaat verder...

Deel Deze Pagina