1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Giovanni vind ik niet best als CAM, als spits is hij een stuk beter imo. Vind Jese verrassend goed als CAM hoor! Rest heeft met coins te maken :D
     
  2. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    FUT is voor mij onspeelbaar. Vlak na een wedstrijd krijg ik bijna altijd een foutmelding en word ik uit FUT geknikkerd. Start ik FUT weer op, staat er dat ik de vorige pot heb geaved. Oftewel: ik verdien steeds minder coins per wed en moet zelfs coins inleveren.


    Ontzettend triest.
     
  3. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is mijn team nu op dit moment:
    http://www.futhead.com/15/squads/8461501/
    Ik heb nog 60k te besteden op de PS4. Wat is/zijn volgens jullie echte versterkingen voor mijn team?
    Mag ook nog iets buiten het budget liggen.
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Modric > xavi
    Khedira > busquets
    Alba > marcelo
    James R > isco
    Ramos > pepe
    Pogba > marchisio

    je kan veel kanten op...

    persoonlijk ook; buffon > casillas
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Tjonge jonge dat EA zijn shit is fixed. Kan nog altijd geen normale match online spelen behalven tegen vrienden. Gister had ik een match en lagde zo erg dat ik niet kon verdedigen, haperen als de ziekte. Met CoD, BF4, Titanfall etc allemaal geen last van, ook FIfa 13 werkt gewoon super behalve 15... zelfs met 3 streepjes verbinding.
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    James of Modric! Allebei heerlijke spelers!
     
  7. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    En dan ipv isco zeker?
     
  8. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja, Iniesta zou ik laten staan. Ik prefereer James ook boven Modric, lekker bewegelijk en een heerlijk schot
     
  9. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Oei die CB's, pijnlijk om tegen te spelen:oops:

    Hoe speelt IF Wanyama btw? Lijkt me echt een monster
     
  11. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Hoe speelt 4-2-3-1 eigenlijk met zoveel CAM'S ??
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Zat ik me ook net af te vragen, misschien dat ik dat ook meer eens ga proberen.
     
  13. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Ikzelf vind het heel fijn spelen. Het speelt een beetje als 4-2-3-1 (2). Naar mijn gevoel staan de buitenste cam's net iets verder naar voren dan met lm en rm. Het ligt ook vooral aan je speelstijl. Het is een goede opstelling voor positiespel en balbezit houden. Enkel als je op de voorzet zou spelen is het geen ideale opstelling.
     
    Kevacez vindt dit leuk.
  14. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik speel nu 4-2-3-1 (2) met mijn bundesliga team maar vind inderdaad dat er van mijn buitenspelers niet heel veel terecht komt. Behalve Reus dat is echt een baas! Misschien ga ik deze formatie eens proberen met Gotze, Mkhytarian, en Reus op CAM.
     
  15. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Laat dan maar weten wat je er van vindt.
     
  16. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Is het ook! Heb 'm nog +3 fysics gegeven en hij is onpasseerbaar haha.

    Ik vind het heerlijk! In deze fifa vind ik buitenspelers vrij nutteloos omdat ze niet genoeg bij het spel worden betrokken. Met 3 cam's heb je altijd het overwicht op het middenveld en kun je heerlijk combineren. Ook duiken ze vaak genoeg op naast Remy waardoor je ook in de aanval geen spelers tekort komt.
     
  17. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Oke mooi ga ik straks even proberen :)
     
  18. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is echt schandalig hoe slecht deze FUT werkt, of beter gezegd niet werkt. Kan nu vrijwel niet eens meer een wedstrijd spelen. Te sneu. Net ook denk ik ach laat in eens loan players halen, doe toch niets met die EAFC coins, 20.000 stuks voor Bale, Lewa, etc etc, coins weg, spelers nergens te bekennen. Niet dat het uitmaakt kan toch geen wedstrijd spelen. Nieuw team, flikkert ie steeds al mijn spelers eruit. Oh ja wordt ik net ook uit FUT gegooid, gewoon in het hoofdscherm van FUT, kom ik terug krijg ik een 'seems you disconnected from your last game blablabla DNF reset'.

    Maja kan toch niet spelen. Als ik verbitterd klink, komt dat omdat ik dat ook ben. Kijk als je de gameplay niet fijn vindt, pace pace pace - ja kan ook wat betere balans in - soit. Maar gewoon onspeelbaar, dat kan anno 2014 toch niet meer. Ach, zal straks of morgen toch wel weer kijken of ik een potje kan doen, want Fifa is toch best leuk - als het werkt - maar voor nu maar even iets anders. Iets zonder frustraties.
     
    Sonny vindt dit leuk.
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Zoals jij het nu opnoemt is inderdaad wel verschrikkelijk erg ja. Heb dat zelf nog niet meegemaakt. Wel moeite met het vinden van tegenstanders en een paar weken geleden ook paar keer dat ik mijn punten niet kreeg na een match.
    Maar kan me voorstellen dat jij daar enorm geïrriteerd van raakt ja :/
     
  20. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja van die punten enz. is ook irritant, maar het spant nu echt de kroon. Ik zou het eigenlijk eens moeten filmen (zal je zien doet ie het dan net wel).
     

Deel Deze Pagina