1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even gechecked.

    "Yesterday via Twitter it was revealed by a 343 Industries employee, Che Chou Franchise Manager at 343 Industries, that Halo: The Master Chief Collection will support LAN (or System Link). Che Chou was responding to tweets about how the upcomming Gamescom Halo 2 Anniversary tournament would work and Che Chou replied through “Custom Games on LAN”

    Two more tweets clarified that for LAN to work there still needs to be a connection to the internet. The internet connection doesn’t have to be major, it’s just so the Xbox One consoles can make a “handshake” and ping to Xbox Live."
     
  2. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Top Hybrid thanks.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik hoor het alweer.
    *installt Xbconnect om oldschool te fraggen met Halo2 op de 360
     
  4. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Maar dat was wel cool!
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    This morning, we rolled out tweaks that should begin to further improve the Matchmaking experience, including:
    • Dedicated server stability improvements
    • Laid the groundwork for upcoming Matchmaking content updates, including improvements to the team selection process
    Details on the 11.14 Content Update:This evening, we will be releasing a content update that addresses a variety of community-reported issues. This content update addresses campaign, UI, and some Matchmaking party issues, but will not address Matchmaking performance. As we mentioned yesterday, a larger Matchmaking performance-focused content update is currently planned for release next week. We will have the full details of this update when the update goes live late afternoon (PST).Please stay tuned to this thread and official channels for this afternoon's update. We thank you for your continued patience."
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Laat maar komen die updates.
    Ze zijn nodig ;P

    Gelukkig zijn er genoeg andere games die ik nog wil spelen en daardoor kan ik Halo (betrekkelijk) makkelijk op zij leggen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, graag. Het Halo fest mag wel keertje beginnen.
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Damn ik vind Halo 1 maar pittig. Ben ook totaal niet meer gewend dat je grote stukken opnieuw moet doen. We zijn tegenwoordig echt te verwend met checkpoints 8)
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoera! De update is live!
    Althans, dat was mijn eerste gedachte tot ik de patch notes ging lezen...
    • Fixed a variety of issues that caused players within the same Matchmaking party to be placed on different teams. In rare cases, this issue may still occur, and we are investigating additional fixes.
    • Fixed a Matchmaking issue with behind the scenes team skill matching, allowing team skill matching to be more accurate in both ranked and unranked playlists.
    • Fixed an issue where the campaign HUD did not reset from level to level with scoring or time HUD enabled. This will clear out the full visualization of level segments, which was previously not reset.
    • Fixed a variety of issues with campaign leaderboards and scoring HUD, so now when scores are posted, score, kills, time, deaths, and penalties will be reported correctly for new mission leaderboard entries. We are still working on additional fixes for playlist leaderboard entries.
    • Fixed an issue with competitive HUD time split. Now, when players have competitive time HUDs on with a rival set, they will see per-segment split times for whether they are ahead or behind at each segment.
    Ennnnn dat is het.

    This particular content update addresses campaign, UI, and some Matchmaking and party issues. As we mentioned yesterday, a larger Matchmaking performance-focused content update is currently planned for release next week.

    Ik ga even verder huilen.

    Bron: https://www.halowaypoint.com/en-us/...ster-chief-collection-content-update-11-14-14
     
  10. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    In halo 4 zaten er ook coop missies in die in episodes uit kwamen. Deze zouden toch ook in de collection zitten? Ik kan deze namelijk niet vinden
     
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou top update. Heb even getest.

    - Kan nog amper matches vinden.
    - Als ik al een match vind blijft deze hangen in het vote scherm
    - Teams worden nog steeds opgesplitst.
    - Carnage Report zorgt voor vastlopen spel

    Nog geen potje kunnen doen in ongeveer een uur tijd.
    Ga wel co-op doen, dat lijkt nog wel te werken.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben ook 10x gezegd dat die patch van vandaag niet voor matchmaking was. Die komt volgende week.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    net weer 40minuten gespeeld solo op legendary. krijg ik weer een vastloper aan het einde. weer de voortgang verloren. niet te hopen dat dit zo blijft. heb vier missies gespeeld en bij twee de voortgang verloren. erg jammer, maar geniet toch nog veel van de games
     
  14. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29

    Is het nog erger geworden dan dat het al was? Want dan leg ik deze game eerst aan de kant
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat hebben ze wel, zoals in het bericht:
    "This particular content update addresses campaign, UI, and some Matchmaking and party issues.".

    Maar goed, laten we het er op houden dat er niets is veranderd aan de matchmaking en party problemen, het werkt momenteel nog slechter als voorheen.

    Wij zijn gestopt met zoeken, gisteren konden we nog spelen maar vandaag nog geen potje kunnen starten.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja Matchmaking en party. Niet de matchmaking echt zelf. Dat doen ze nu steeds server side wat het steeds iets verbeterd. En dan volgende week echt de client patch.
     
  17. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik mag het hopen voor 343, maar ook daar heb ik nog niet echt vertrouwen in gezien ze zelf het volgende zeggen:
    "a larger Matchmaking performance-focused content update is currently planned for release next week"

    Currently, dat kan nog alle kanten op dus.

    Gebruikers raken gewoon gefrustreerd. Je koopt een nieuw spel en verwacht dat het redelijk werkt. Dit lijkt gewoon op een publiekelijke alpha/beta.
    Het is zo zonde allemaal. Hopelijk dat ze het met Halo 5 toch echt wat beter aanpakken.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kortom....geen Halo MCC online dit weekend.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan maar campaign, ook goed!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net een potje Halo 2A kunnen doen, leek echt effe beter weer. Maar na de match ging ie gelijk weer spelers zoeken......en er gebeurde niks. Toen ik de game opstartte kreeg ik een melding dat ze zich ervan bewust zijn dat sommige mensen geen problemen hebben en andere juist wel. Dat ze playlists tijdelijk hebben geplaatst naar een andere server ofzo......maar met andere woorden het is gewoon nog een grote bende.
     

Deel Deze Pagina