1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Lijkt inderdaad de enige optie. Zal vandaag eens kijken of ik uberhaupt een nummer kan vinden..
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In de email die ik van Apple heb staat het volgende.

    Als u uw herstelcode bent verloren en uw wachtwoord bent vergeten , hebt u geen toegang meer tot uw Apple ID.

    De helpdesk is alleen te benaderen via de volgende website , https://getsupport.apple.com/ContactInfo.action
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Whatsapp update voor iPhone 6 is nu ook beschikbaar. Letters zijn opeens super klein nu :+
     
  4. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Beter, Tapatalk een paar dagen geleden ook. Nu heb je tenminste echt meer screen real estate i.p.v. een vergrootte iPhone 5 app :).
     
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    heb sinds 2 dagen dat mijn touchscreen van mijn 5 s het soms gewoon niet doet (kan dan bijvoorbeeld een inkomend telefoongesprek dan niet oppakken),. moet ik ff power knop aan/uit drukken dan doet die het weer....
    Voor reparatie opsturen, of iemand andere optie?
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gewoon onder garantie laten vervangen bij de Apple Store in Amsterdam.
    (Mits je garantie hebt, natuurlijk.)
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Na drieëneenhalfjaar moet ik dan vandaag hoogstwaarschijnlijk afscheid gaan nemen van de iPhone 4. Het mag wellicht ook wel eens na twee keer de aan/uit knop te hebben vervangen (en nu weer kapot is), de home-button die al anderhalf jaar kapot is, één speaker die al twee jaar niets meer doet en de andere speaker die nog maar weinig doet. Plus, de snelheid is zo ontieglijk poep op dit moment.

    Ik werd zojuist gewekt door de wekker van m'n telefoon. Ik douche even en kom terug en de telefoon reageert nergens meer op. Het beeld blijft zwart, knoppen doen niets, opladen doet niets, maar.. ik kan wel gebeld worden en hij gaat gewoon over tot aan de voicemail, alleen zie je er niets van op m'n telefoon (geen vibraties, scherm dat aangaat, etc). Vreemd, dan staat ie toch wel aan, op de een of andere manier, zonder dat ik het kan zien.

    Twee vragen:
    1. Is het het beste om een paar dagen te wachten totdat hij uitgevallen is, om hem daarna aan de lader te leggen? Zou dat helpen? Ik zou hem dan na een paar dagen bellen en kijken of ie weer over gaat.. zo niet, dan is ie 'uit', denk ik.
    2. Dit is het Apple topic, maar boeie, welke telefoons zijn momenteel 'in'? Ik spaar zelf enorm voor m'n vakantie, dus ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die dure iPhone. Maar toch... wil ik niet weg van de iPhone qua telefoons, alleen die prijs is zo gruwelijk belachelijk.. =( Heeft Samsung, Google of LG bijvoorbeeld nog een goede telefoon uitgebracht waarvan iemand mij op de hoogte kan brengen?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2014
  8. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb je je iPhone 4 al een harde reset gegeven?
    Je kan wel overstappen op een ander platform maar dan ben je al je apps kwijt.
    Is een iPhone 4s kopen een optie? Kun je al je spullen & apps blijven gebruiken.

    Samsung, Google of LG 8) Ga dan over op Windows Phone :D
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Accu van iPhone 5 vervangen is zeker ook enkel binnen garantie periode of ook erna?
    Vind dat m'n accu de laatste tijd iets te snel leeg gaat. Vooral het laatste beetje is soms vrij plots op. Hou er nog wel een dag mee vol, als ik hem niet al te intensief gebruik en anders 's avonds heel kort even aan de lader en/of 's nachts aan de lader.

    Btw, heb nu Sim Only bij Vodafone, met 4G, maar krijg geen 4G. Welgeteld een seconde even 4G in beeld gezien en toen sprong ie weer terug naar 3G. In het gebied waar ik zit zou m'n 5 ook gewoon 4G moeten hebben.

    Edit: Was vanmiddag weg en op andere locatie had ik wel 4G. Gaat best rap dat.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2014
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Thanks, dankzij jou krijg ik nu een tientje korting op m'n volgende rekening bij vodafone;)
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Graag gedaan. ;)
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hij doet nog steeds niets, dus binnenkort maar eens gaan rondkijken op de telefoon markt inderdaad. Ik ben inderdaad al m'n apps kwijt zodra ik overstap naar een ander platform, maar dat vind ik helemaal niet zo heel erg eigenlijk. Zo veel apps gebruik ik niet. En als ik een iPhone wil, wil ik wel de nieuwste versie kopen, anders loop je steeds weer achteraan als er ieder jaar weer een nieuwe versie uitkomt.

    En ja? Zijn Windows Phones populair momenteel? Ik vind ze er zelf niet echt uitzien. Bijvoorbeeld de Google Nexus (heeft m'n broer) of Samsung Galaxy S5, dat lijken me toch best prima telefoons?
     
  13. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Je iPhone 4 heb je nu ongeveer 4 jaar mee gedaan vermoed ik. En ja, ieder jaar komt er weer iets nieuws, maar dat is niet alleen bij Apple.
    Die Android telefoons, deze zitten ook in een prijsrange van €350 tot €550. Kun je ook een iPhone voor kopen.
    Wil je minder uitgeven zoals je aangaf is een Windows Phone geen slecht alternatief.
    €799 aftikken voor de nieuwste gaat mij te ver, daar kan ik een console + een pc voor kopen, verhoudingen zijn dan zoek naar mijn mening.

    In mijn ogen ziet al die handel er hetzelfde uit, een rechthoek met een scherm, paar knoppen en aansluitingen.
    Voor mij belangrijk accuduur, OS en ondersteuning periode.
     
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is inmiddels gelukt. Thanks in ieder geval :).

    Heeft iemand ervaring met het verkopen van zijn telefoon via internet? Ik wil namelijk mijn iPhone 4s verkopen. Het hoogste bedrag krijg ik bij www.sobby.nl maar vind die site er niet heel betrouwbaar uit zien.

    Iemand nog tips?

    Thanks!
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruikte altijd mijn iPhone4 als backup maar deze was met de laatste iOS onbruikbaar geworden.

    Ik heb een paar plaatselijke telefoon reparatiewinkels bezocht en daar mijn iPhone verkocht.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2014
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Is misschien niet zo'n gek idee. Eerst nog maar even rustig afwachten of ik reacites krijg via Marktplaats. Zo niet, dan ga ik eens in de buurt kijken :).
     
  17. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet precies onder welk topic dit valt, dus ik plaats het hier. Ik ben op zoek naar een JBL Charge 2 en kwam via Marktplaats een aanbieding tegen van € 150 voor € 100, deze aanbieding is geldig tot 1 december ivm Black Firday. http://www.jbl.nl/product-detail-ou...medium=cpc&utm_campaign=refurbished handmatig

    Is dit de officiele site van JBL en dus ook betrouwbaar? Ik vind het namelijk wel een mooie aanbieding. Iemand ervaring met deze site?
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    @gaizka Bedenk je wel dat het om een refurbished model gaat.
    Retour gekomen onder garantie en vervolgens gerepareerd.
    Vandaar ook de lagere prijs.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het komt van de site van JBL dus het is de originele. De reden dat hij zo goedkoop is, is omdat dit item gerefurbished is. Zelf koop ik dat nooit omdat ik liever een nieuw item heb ipv 1 die al teruggekomen is voor reparatie.
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor jullie reacties, dat had ik niet gezien!
     

Deel Deze Pagina