1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Han, het is natuurlijk niet de eerste keer dat Konami dit geflikt heeft. Ze hebben aangegeven alleen maar te finetunen, grafisch zou het hier en daar nog beter worden. We moesten geen wijzigingen verachten m.b.t. de gameplay. Toch vreemd dat mensen dat dan ervaren.

    Anyway, v.w.b. de Premier League: http://www.pesedit.com/forums/showt...ersi-0-1-(special-license-EPL-Full-kits-Logo) (jij hebt toch ook PC versie)? Succes!
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bedankt Jows, nu Spanje en Portugal nog 8)
     
  3. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb hem even van het internet gehaald, puur om even te checken of ik het volledige spel wat vind.. En ik ben toch ook wel aardig onder de indruk.. Sommige dingen die hierboven staan beschreven kan ik me ook wel in vinden, maar vind de gameplay nu al veel fijner dan FIFA..

    Paar kleine vraagjes:

    Wat is de ideale speelsnelheid? Heb hem nu op +1 staan..
    Ik heb nog regelmatig dat ik de bal krijg, en dat ik dan in 1x wil schieten.. maar dit gebeurd dan 9 van de 10 keer niet.. Is hier een speciale truc voor oid?
    Verder gaan al m'n schoten omhoog, hoe kan ik ze laag schieten?
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hangt er vanaf hoe je de persoon aanspeelt en wat zijn kwaliteiten zijn. Anyway, ideale speelsnelheid is 0. Als je FIFA gewend bent snap ik dat je hem hoger zet, maar 0 is echt de ideale snelheid. Neem rustig te tijd om op te bouwen, ga geen moeilijke passes doen als het niet kan.
     
  5. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Nou ik had het net met Andersen, lijkt me dat hij een balletje er wel in 1x in kan schieten, ipv eerst nog 2x raken..
    Oke, dan ga ik hem op 0 zetten, thanks :)
    Verder speelde ik op FIFA vrijwel alles op manual.. hoe zet ik dan de instellingen bij PES?

    En dat puntje dat al m'n schoten omhoog gaan? Net een potje tegen Barcelona, 3-1 verloren, maar ik schoot 3x in een 1op1 situatie op de lat.. ik krijg hem niet laag..
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Net even een paar potjes gedaan
    Wat speelt dit heerlijk!
    Zoveel variatie en mogelijkheden qua spel opbouw.

    Net bijna met een halve omhaal gescoord met van persie!

    En online gaat het op de late avond prima! Net een potje waar ik 50 kansen kreeg en hij komt 1 keer door penalty :mad:
    Even later 3 - 3

    Het enige waar ik mij aan stoor (maar dat zal je wel kunnen aanpassen door alles op manuel te zetten) is dat als je uit trapt (hoog) hij vaak op een tegenstanders hoof komt en hem altijd wel in jou voeten kopt. (of wel hoe kom je voor je man terecht bij zo,n uitrap.

    Grafisch vind ik m best oke (oke ik kan niet vergelijken met een xOne of ps4 ) maar zelfs in de regen is het aardig! oke de shirts worden niet vies maar je merkt wel dat het regent.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Op de ps4 zie je de shirts enzo wel vies worden.
     
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    vroeger toen ik pes4 / 5 enz speelde (playstation), had je een manier om tijdens spinten de bal een stuk vooruit te spelen en er hard achteraan te rennen langs verdediger op (R1 en R2 tegelijk indrukken). Weet iemand hoe dat nu moet?
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je kunt dit doen bij de controller opties. Als je een side kiest op vierkantje / B drukken. Schieten moet je vooral niet te lang ingedrukt houden. Hoe langer, hoe hoger de bal gaat.
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe kan ik hem op de pc full screen spelen? krijg hem nu steeds windowed.

    EDIT: Al gelukt
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2014
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Sprintknop dubbel tappen....
     
  12. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Hm, ik heb het gevoel dat ik echt maar 1 tikje geef, en nog gaat die de lucht in... (Robben schoot hem net wel in de kruising, dus het was geen probleem.. Maar ik wil ook gewoon ballen keihard kunnen strepen :D)..

    Maar ik denk dat het ook gewoon een stukje gewenning zal zijn.. zal het iig allemaal eff gaan proberen..
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Het spel unlocked geen achievements bij sommige prestaties zoals een wedstrijd spelen vriendschappelijk en die winnen of trainingsvaardigheden expert halen op silver
     
  14. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de bonus ingevoerd (PS3 -> playstation playstore) maar ik vind daarna in my club niks in mijn postvak in terug? Hoe bemachtig ik de bonus?

    Verder vind ik het zwaar irritant dat ik net 5-0 verlies gewoon omdat ik met slidingen, passen en alle andere beslissingen steeds 1 seconde te laat ben vanwege de lag (die nu ook nog eens meeviel). Keeper liet wel erg veel door maar dat is denk ik omdat mijn standaardkeeper erg zwak is, daar kan ik dan nog enigszins mee leven.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Paar potjes gespeeld (tegen de CPU) en vermaak me er tot nu toe uitstekend mee. Het gevoel van controle blijft bij PES zoveel beter dan bij FIFA imo. Het is wel even wennen na 4 jaargangen FIFA maar gaat steeds beter. Moeilijkheidsgraad straks maar even wat hoger zetten, kijken hoe dat gaat. Kreeg trouwens Reus uit de DLC voor MyClub, fijne speler :cool:
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Omdat we op Digitaalgras graag willen weten of er interesse voor PES 2015-toernooien is, heb ik HIER een peiling gemaakt.
    Deze peiling invullen is géén inschrijving voor een toernooi; het is alleen een inventarisatie.

    Graag zien we ook dat je behalve een keuze daar ook nog even een post plaatst met daarin jouw keuze. Dan weten we ook waar de stemmen vandaan komen.
    Als je PES 2015 op meerdere platformen speelt, geef dan in een aparte post aan of je bij een eventueel toernooi voorkeur hebt voor een platform waarop je meedoet.

    Je mag je keuze altijd wijzigen.
     
  17. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je thuis op de bank met een vriend samen vanaf 1 console online kunt 2vs2?
     
  18. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Top game maar mijn god wat een slechte scheidsrechters in de game, hier hebben ze blijkbaar geen aandacht aan besteed bij de game.

    Veel overtredingen worden op mij gemaakt (wat duidelijk een overtreding is) en vervolgens gewoon niet fluiten en bij het minste geringste een overtreding tegen.
    Hopelijk passen ze dit aan in een evt patch.
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kunt je schoten drukken door op (Y) te drukken vlak voordat je de bal raakt. Zo kun je ook bijvoorbeeld naar de grond koppen. Ga er maar eens mee oefenen in de training, is echt een handig middel!
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  20. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Hm, het lukt me nog niet echt.. Merk wel dat als ik de (LT) knop erbij gebruik, dat het wat meer op een strak schot lijkt..
     

Deel Deze Pagina