1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Iemand online voor coop?
     
  2. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Na een weekendje flink spelen moet ik zeggen dat ik alle negatieve geluiden over bugs en performance een beetje overdreven vind. Okay, de frame rate in dat stukje in de kerk in het begin is rukker dan ruk, maar ik heb eerder het idee dat dat een uitzondering is. De rest loopt allemaal soepel genoeg. Wellicht niet retevloeiend maar als ik geluiden hoor over dat het de game onspeelbaar zou maken, kan ik dat niet plaatsen bij mijn eigen ervaringen.
    Ik blijf de massa karakters, de lichteffecten en de schaal van de stad magistraal vinden. Vooral in de nacht in steegjes als de lantaarns aan gaan, of als de zon laag over de daken valt; prima plaatje!

    Wat mij wel opvalt is dat ik zelf persoonlijk, net als bij het spelen van té veel Lego games, nu toch uitgekeken raak op de formule... De wat meer vrijere missies zijn leuk, maar het gros is bekend terrein, evenals het hele kistjes/rozetten zoeken/investeren in gebouwen verhaal. Ik zie mezelf niet alle collectibles verzamelen... (het zijn er ook zo freaking veel!)
    Black flag was wat dat betreft net effe afwijkender...
     
    Iris en pim_smeets vinden dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is ook een nice vergelijkingsvideo. X1 op bepaalde stukken echt nice zeg.



    Is er nou duidelijkheid of Ubi die fps problemen gaat fixen?
     
    JJNL77 vindt dit leuk.
  5. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]
     
    Delphiki vindt dit leuk.
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat is vet
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou ben eruit hoe die app werkt. Heel gedoe voordat ik eindelijk een kist kon openen.
     
    Iris vindt dit leuk.
  9. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Vertel! Mij lukt het nog steeds niet. Ik heb de opdrachten gedaan. Er kwam toen een blauw kistje in beeld die ik met arno nu zou kunnen openen in de game, maar eenmaal in het spel zelf krijg ik hem nog niet open. Frustratie.
     
  10. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb je wel eerst weer gesynchroniseerd met ubi?
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nice!
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik snap ook weinig van die app. Ik heb 2 puzzels gedaan... Maar nu kan ik niks meer doen omdat ik voor de volgende puzzels op niveau 2 moet zitten ofzo. Gelukkig hoef je voor de platinum die groene kistjes niet open te maken
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    raar.
    Ik had ze beiden op staan, zowel de xbox en de app. op de app kon ik precies zien welk kistje het was. dus niet willekeurig een kistje openen. misschien moet je inderdaad even synchroniseren?
    of het spel opnieuw starten?


    met coop gister had ik wel problemen. opdrachten die er niet waren. of tijdens het wachten dat ik uit het spel wordt gegooid.

    ik merk wel dat ik rustiger aan moet doen. er is zo veel te doen. elke keer als ik naar een site missie wil gaan, kom ik wel weer iets anders tegen.
     
  14. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    zou ook wel graag willen weten hoe die app nou precies werkt... heb in de app wat puzzels gedaan en iemand op missie gestuurd maar het nut ervan ontgaat mij een beetje... :F:
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Zij er hier mensen die het gelukt is met initiates je account te syncen zodat je voor `oude games` een score krijgt?
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Voor de puzzel en missies bij de Notre Dame krijg je niks volgens mij, is training ofzo.
    Verder moet je bij een nieuwe kerk eerst drie puzzels oplossen, dan komen de drie missies vrij. Iedere missie bestaat weer uit drie onderdelen; de eerste twee unlocken een kist, het laatste onderdeel skill points (dacht ik tenminste). Een vrijgespeelde kist wordt vanzelf geopend na 24 uur, maar je kunt m ook zelf met Arno openen in de game. Dat laatste gaat schijnbaar niet altijd goed, zo had ik ook een kist die ik wel had vrijgespeeld maar niet met Arno kon openen.
     
    SjaccoPopino en Iris vinden dit leuk.
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Oh...blij dat ze vanzelf worden geopend. Dacht dat je 24 uur de tijd had om ze te openen. Heb er net weer eentje vrij gespeeld op de app. Maar ben niet thuis.
     
  18. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    oke thanks pim, wordt het iets duidelijker van! zal de app eens gebruiken naast het spel
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Die muziek..._O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De game lijkt iets beter te lopen vandaag. Was ook een patch maar die was niet voor frames. Maar misschien hebben ze iets bij uplay veranderd. Had daar ook een patch voor.
    Of ik loop in de goede wijken. :p
     
    heuft vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina