1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    idd deze morgen een update gehad en de game loopt stukken beter al had ik er al niet veel problemen mee;)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die moves blijven echt tof. Wat ik vooral goed vind is de countermove. Het is niet meer linkertrigger inhouden en je blokt alles. Nu moet je echt timen. Maar vooral de animaties van counteren is tof. Gaat altijd zo vloeiend over van aanval naar counter. Dat maakt het gelijk een stuk realistischer.

    [​IMG]
     
  3. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ja, denk dat het gewoon nog niet helemaal lekker werkt. Dat hele initiates gebeuren lukte mij eerst ook niet om bij te komen maar nu wel gelukkig.

    Inmiddels alle raadsels opgelost en clubhuizen vrijgespeeld en de daarbij horende theatermissies opgelost. Alles gerenoveerd. Lekkere inkomstenbron nu.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze is game is toch wel de eerste echte next gen game die ik gespeeld heb qua graphics.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Reckuuza en heuft vinden dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    It isn't the volume of NPCs that are leading to Assassin's Creed Unity's performance issues, but an 'overloaded instruction queue', Ubisoft has said.

    In an update on its official website, Ubisoft said that it had "received a lot of feedback on the performance of ACU over the past week and we're taking it very seriously. Ensuring that you get the best gaming experience is part of the reason we make games in the first place, so hearing that the game isn't performing as expected for some of you is cause for serious concern. We know this is a very important issue to you and we want to see it resolved as much as you do.

    "We've been investigating this since launch," it continued, "because this type of issue requires a great deal of attention and care in both finding the root causes and resolving them. It's taken us some time to make progress on this front, but we've got some promising findings to share."


    As a result of its investigation, Ubisoft says that it has "detected a distinct discrepancy between what we observed in the pre-launch versus post-launch environment. In spite of our testing, it looks like the instruction queue is becoming overloaded and impacting performance."

    "We have several fixes we are exploring right now and will continue to update you with our progress of what is working and how quickly we can implement these fixes in the game in the weeks ahead."

    The publisher says that it is also looking into the following revisions that should help "improve framerate stability":



    • Streamlining some technical aspects of navigation: We've fixed a number of edge cases with our detection system to smooth certain behaviors during parkour. We've fixed a few objects which were improperly tagged to smooth navigation.
    • Improving task scheduling: We've tuned the way the computing tasks are prioritized and parallelized by the processor cores to improve framerate in certain edge cases.
    • Tweaking performance for Reach High Points: We've optimized the reach high points, during the camera swooping sequence to improve framerate a little bit.


    "Though crowd size was something we looked at extensively pre-launch, it is something we continue to keep a close eye on," Ubisoft added. "We have just finished a new round of tests on crowd size but have found it is not linked to this problem and does not improve frame rate, so we will be leaving crowds as they are."

    Assassin's Creed Unity was heavily criticised by fans for its severe performance issues following its release last week, which included a low frame rate, clipping issues and multiple other glitches. Despite the multitude of issues, though, Jim reckons there's a great game underneath.
     
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    pfff..wat is er toch veel te doen in dit spel zeg. alleen de verbinding tussen het spel en app is volgens mij nog niet helemaal optiemaal. heb ik de app 2 kisten unlocked, en nu zijn 2 assasins die aan het ophalen wat 24 uur duurt. dus ik dacht gisteravond, ik open ze in het spel. maar dat ging dus niet.
    ook bij de outfits, kan je eer eentje unlocken (dacht van ezio) als je de app gebruikt. nou ik gebruik de app maar kan die outfit niet kiezen. die van edward wel.
    maar ik ga er vanuit dat het nog goed komt.

    en hoe zit dat met die brotherhood missies. ik zie 2 poppetjes staan, en dan kan ik een missie doen en al een naam van iemand in de club. nodig ik dan zomaar iemand uit die toevallig online is?
    ik heb dat nog niet gedaan, maar lijkt me wel leuk om te doen.
     
  7. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Hebben jullie er ook moeite mee om coop missies rustig en muisstil te doen?
    Ik gebruik meestal de tacktiek van AAAANVALLLUUUH:D

    Ben wel benieuwd of het iemand gelukt is om een heist te halen met de maximale beloning
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet met randoms nee. :p
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Gister eentje gedaan. En nee...was gewoon aanvallen het eerste stukje. Daarna ging het wat stiller.
     
  10. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Verhaal uitgespeeld, vond het redelijk okay, moet zeggen achteraf dat ik toch wel meer plezier heb gehad met Black Flag.
    Ik heb nog wel shit load aan kistjes te vinden (echt te veel gewoon) een paar CSI missies en dan kijken wat co-op is

    Verhaal +/-
    Content ++
    Grafisch ++
    Character +/-
    Klimmen klauteren +/- dit wil ik wel even toelichten, kwam te vaak bij momenten dat hij gewoon echt weigerde om af te dalen of omhoog te klimmen.
    Laadtijden -

    Overal een goede AC game maar niet episch in de zin van AC II & Brotherhood, die had echt alles top.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Brotherhood was inderdaad prima, maar de game die het voor mij deed, zeker wat betreft het einde, was Revelations. Alles liep daar bij mij zo ontzettend soepel en snel zoals ik het wilde, dat ik het jammer vind dat ze die lijn niet vast hebben gehouden. En nee, het is hier niet een kwestie van kunnen, maar van willen.
     
  12. t0mas1

    t0mas1 Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik coop doe staat er steeds verbinding verbroken, of een timer die oploopt. Zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand hoe je dit kan fixen?
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb wel 2 keer gehad dat ik uit het spel werd gegooid terwijl ik op andere spelers aan het wachten was.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe kan je echt een hele missie opnieuw opstarten of annuleren?
    Edit: Oke gewoon een nieuwe missie gestart. Kwam een bug tegen bij een missie en de gast die ik moest defenden deed helemaal niks meer.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2014
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Rogue heeft ook een leuke bug. Heb al mijn 360 gegevens op een nieuwe 360 overgezet, die oude is aan het sterven. En toen ik in game kwam, kwam ik er achter dat ik nog even fijn 2500 van elke upgrade materiaal had gekregen van Ubisoft. En bedankt! En kennelijk werkt het niet opslaan van de voortgang bij het aanzetten van cheats ook niet, want als ik afsluit, slaat die namelijk wel alles op. Ik moet dat alleen nog even verder bekijken. Wel jammer dat rogue maar 6 hoofdstukken heeft, ipv die 12 of 13 bij Black Flag.
     
  16. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Hoe werkt dat precies met die gele kistjes?
    moet je daar ook wat voor doen?
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
  18. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Gisteren opende ik die bij de schuilplaats zit en kreeg ik er een outfit uit.
    Geen idee wat ik er voor gedaan heb.

    Edit: via die website zie ik dat ik lvl 3 ben en nog 2 kistjes kan openen
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Famous bullshot vs ingame

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Iris vindt dit leuk.
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft leuk om te doen. :p

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina