1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    heb 2 missies gedaan (ook degene die je naar je eerste radiotower brengt), daarna wou ik alle radiotowers gaan bezoeken,... maar zo gauw ik buiten het begingebied kom zegt die dat ik het missiegebied verlaat :mad: moet ik nog een missie doorspelen om in alle vrijheid de radiotowers te bezoeken??
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja

    Ziet er heel goed uit vind ik zelf, de framerate is heel soms wat minder maar dat is niet heel storend.
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Gisteren ook een paar uur gespeeld en een paar missies gedaan, kampen veroverd en torens beklommen.
    Echter dat beklimmen is overdreven, je kunt bij het 1e kamp dat je gaat veroveren iets naar het oosten een Buzzer (helikopter) vinden. Hiermee kun je gewoon naar de toren vliegen en vervolgens op de bovenste etage landen, radio hijacken en op naar de volgende.:thumbs:
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Cool dan ga ik vanavond die Buzzer even zoeken.

    Moet zeggen ben nu pas in het begin ( tja heb ook nog gta5 next gen) maar game ziet er echt goed uit. De bergn op de achtergrond zijn erg mooi gemaakt. Nu de pijl en boog in bezit erg vet weer.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Al bekend hoeveel uur er in de sp zit?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kwartiertje heb je hem uitgespeeld
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha dat kan inderdaad ja, maar als je echt puur de verhaal missies doet kun je er zo doorheen zijn, schat n uur of 10.
    Maar das zonde want er is veel meer te beleven in de wereld.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Godverdomme, dat checkpoint gezeik zit er ook weer in. Lees spoiler voor degene die al een paar uur gespeeld hebben:
    Heb na dat ongeluk met de auto een checkpoint gekregen. Ik sluip die honderden meters rustig naar de toren waar ik naartoe gestuurd ben. Ik kom daar aan, krijg een checkpoint in beeld. Ik sluit de game af, start hem voor de zekerheid nog even op, begin ik verdomme weer vlak na die crash met de auto. Nou lekker dan, had verdomme het zweet in mijn handen. Waarom zit dit gezeik er nog in met die checkpoints, dat was in FC 3 ook al zo en ik meende mij zelfs FC 2 zo te herinneren. Checkpoint is gewoon opslaan, want anders doe ik het verdomme nog liever zelf Ubisoft. :mad::mad:
     
  10. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    zo, dat zijn aardig wat vloeken voor z'n klein stukje tekst.:eek:
    Game van ubi, werkt nooit in 1x 100%:+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik kan daar gewoon kwaad om worden. Als je zo'n stuk gelopen hebt in spanning, dan heeft toch niemand zin omdat direct na het afsluiten weer overnieuw te moeten doen. =(
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Demo is dus helemaal niet te spelen in je eentje? Je moet dus een code krijgen en dan met die persoon spelen? Dus geen demo zoals in normale spellen?
     
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    spel toch maar gekocht via marktplaats.

    2 uur gespeeld en moet zeggen dat ik keihard verrast ben door hoe leuk en mooi het spel eigenlijk is.

    Zeker een aanrader, vooral als je em tweedehands kan kopen.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon je console uitgegooid zeker? Met ubi spellen moet je meestal eerst maar het menu. Die bug zit in meerdere games.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nee, gewoon de game afgesloten, niet de hele console. Zo achterlijk. Er mag sowieso wel een eigen savemogelijkheid komen in dit soort grote open wereld games. Doe het gewoon zoals in MMO games, klaar, moet niet zo moeilijk zijn voor een ontwikkelaar als Ubisoft.
     
  16. galeon7

    galeon7 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan toch saven als je op start (vervanger van) drukt?
    Althans ik wel.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Er is niet zo'n savemogelijkheid als bijvoorbeeld bij Oblivion, waar je op start drukte, naar save of opslaan ging en het opslaan dus zelf regelde. Vertel mij maar eens waar en wanneer dit in FC heeft gezeten. Speel al sinds FC 2, maar dit probleem zit er ook al sinds FC 2 in. Puinhoop en ik kan weer ruim 700 meter overnieuw stealth doen, maar gelukkig kan je een hoop sprinten, al duurt het nog best lang.
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Als je een missie hebt gedaan, en je drukt daarna op start kan je toch gewoon saven in het menu... ik zie het probleem niet.

    Vanmiddag weer even gespeeld. De buzzer is wel supertof voor het eerst vliegen in far cry met een heli.
     
  19. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Haha, op een olifant een camp clearen is echt te gek.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dan moet ik dat nog even nakijken, want het was mij niet helemaal duidelijk.
     

Deel Deze Pagina