1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee

    heb 18 power over ofzo en ben al in alle gebieden geweest maar die enemies daar zijn iets te sterk. Misschien nu niet meer. Ga zo wel weer
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Recommended level staat eronder. 4-7 moet het mee lukken, maar ligt ook aan je diff settings. Nightmare neem ik aan aangezien je iedereen noob noemt?
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Gelukkig krijg je niet meteen honderd quests tegelijk anders was je het overzicht snel kwijt
     
  4. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap alleen een ding niet ik heb de deluxe versie ik heb de code ingevoerd op de xbox360 maar ik zie nergens de amor of mounts die je bij de game krijg
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk later in het spel want je hebt ook een speciale troon gekregen
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je krijgt een wapen en armor al gelijk als je de proloog gedaan hebt. De mounts zijn missies bij de war table :)
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Er is een pikzwart haar keuze? Bij mij was donkerbruin donkerder dan "zwart" want zwart was zo glossy als wat.

    Btw mijn minimap laad niet ik zie wel quest icons maar voor de rest is die transparant. Is dat omdat ik nog op het begin ben of is dit een bug?
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Missies? Krijg je de mounts niet gewoon bij de paardenstal
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    T is al gelukt Gakkie, thanks! Had idd al onbewust ooit een origin account gemaakt in 2008, en daarnaast had ik een account voor de desktop app. Mn xbl account kon dus niet gelinkt worden aan die nieuwere account, omdat ie in 2008 dus al aan een andere origin account gelinkt was. Wat een gedoe xD
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, er zit een soort 'missie' achter. Bij de war table krijg je dan van "heee, ik heb iets tofs gezien. Zal ik het ophalen?" en daarna krijg je een unicorn ofzo in je stal. Paarden zijn trouwens echt K.U.T. Wat een trage bende
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Over mensen die een custom world state hebben geïmporteerd: zie je dit bij de tarot kaarten die je ziet bij je save files (gender/class/world state)? Ik vind het beetje verwarrend omdat ik niet zo goed door heb of mijn world state in de game is nu.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het is erg zwart, maar licht glossy maar dat zijn alle kleuren in deze game helaas. Ben er nu wel tevreden over, zit nu een half uur in de game.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    [​IMG]

    :+

    Kut baarden en kapsels uit het jaar PS1. Dit viel wel mee gelukkig.
    Save ook ingeladen, hopelijk is het goed. Mijn goede save world staat wel in the Keep volgens de website.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Onder dat haar en baard it's Commander Shepard!
     
    Daz vindt dit leuk.
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Lekker aan het exploren en doen, power op 8, nog maar een stukje vd Hinterlands gezien en slechts level 4. Was net met een rift bezig, eerste twee waves vielen wel mee, maar de derde wave die slachtte letterlijk mijn party. Waren level 8 monsters btw. Speel op hard.

    Is het bij die rifts handiger om ze te weakenen (dichtbij staan en x ingedrukt houden) of gewoon die waves clearen ?
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ja, het exploren is echt tof, paar uurtjes gespeeld. Quest hier, rift daar, loot zus, objectives zo. Ik snap wel dat je hier heel veel uren in kan steken.

    Wat die rifts betreft zou ik geen advies kunnen geven... Maddmonkey vast wel.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Weakenen lukt me zelden. Wordt meestal aangevallen. Die lvl 8 zou ik vanaf blijven als level 4.

    Die power is een soort currency he. Die geef je uit om missies te doen ofzo
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup :) Power zegt niet zoveel.

    En rifts kan je beter de rit uitzitten ;) gewoon een veilige plek vinden is belangrijker. Ik probeerde het ook een keer tussen een wave door en daarna stond ik tussen de Greater terrors en demons opeens. Gelijk afgeslacht natuurlijk
     
  19. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn... 8 uur al gespeeld en heb nog maar zo weinig gedaan voor mijn gevoel :+ deze game is echt bloody huge.

    Ben ook een paar keer afgeslacht bij de Rifts, zeker in de Hinterlands, dus ben eerst maar wat andere dingen daar gaan doen want ja... dat gebied alleen al is enorm.
    Tevens: Varric :thumbs:
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dacht ik al. Ik probeer steeds die rifts te weakenen, maar dan ben je een soort sitting duck :) en level 8 greater demons enzo is misschien ook wat te ambitieus voor een level 4 party :D
    Tactical view moet ik nog wel erg aan wennen. Ik resume dan telkens weer ipv met L2 de tijd te versnellen. En ik raak volledig het overzicht kwijt, terwijl dat juist het voordeel van de tactical view moet zijn. Ach, zal vast wel wennen.

    Overigens, 8 health potions voor de hele party is niet echt dat je zegt overkill ...:confused:
     

Deel Deze Pagina