1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh snap haha.


    "A group of Far Cry 4 owners have inadvertently revealed they have pirated the game by discussing one of its glitches online.

    Ubisoft has found a way to ensure that certain Far Cry 4 torrents contain an error which remove's the game's field-of-view controls. Without those controls, which are available on legitimately purchased versions, the picture can become blurred and distorted.

    Now, after numerous players have publicised their grievances with this bug, a developer at Ubisoft has revealed the true reason for the problem.

    Alex Hutchinson, a creative director at Ubisoft Montreal, wrote on Twitter: "PC players! If you're online complaining about the lack of FOV control ... You pirated the game."
     
    MaasMaas, Servantes, PePzi NL en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En dat is iets wat al veel langer op de PC speelt, aangezien Pirate Bay bijvoorbeeld ook vol staat met dit soort developer's trolls. Lees alleen al de comments onder downloads daar maar. Dit staat nog los van de vele downloads die virussen bevatten. Eén van de redenen waarom ik geen games download via vage kanalen.
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik wil absoluut geen discussie voeren over illegale games, maar dat van die virussen is een bangmakertje. Iemand met een beetje verstand krijgt gewoon zonder enige moeite een virusvrije versie van een game te pakken. Sowieso, nemen torrents veel te veel risico met zich mee. Ik heb lange tijd alles gedownload toen ik nog op school zat (hardcore PC gamer) maar zei altijd dat zodra ik dat kon, ik games zou kopen. Ik heb al jaren geen game meer gedownload waar ik niet (legaal) voor betaald heb :+. Overigens heb ik nog nooit torrents gebruikt (ok, een enkele keer misschien, niet voor games)

    Om even wat zinnigs te zeggen:

    Strakke actie, even de piraatjes op hun plek zetten :+

    Ik heb zelf Far Cry al een tijdje gepreload, maar naast AC: Unity, GTA V en af en toe een raid in destiny nog geen tijd kunnen vinden om hem op te starten. Ondanks dat ik er erg veel zin in heb, wil ik gewoon eerst AC goed uitspelen, met GTA tussendoor (dat spel heb ik toch al uitgespeeld op de 360).
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat... is echt briljant.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, nice! Dat heeft MS toch ook een keertje gedaan met CoD (MW2?) en lopen bannen? 8)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hadden ze niet ook zo'n handige trucje met Halo 3 destijds en de leaderboards en dergelijke? Ze konden toen ook zien hoe en wie er vals speelden.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    [PS4]

    hebben andere het ook dat de ps4 ineens zwaar gaat blazen bij cutscenes?

    Niet normaal hoe hard mijn ps4 blies! Iemand anders dit ook gemerkt?
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Huh, hoe krijgen ze dat dan voor elkaar. Hebben ze die units zelf geleaked dan?
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Originele versie die ook op disc staat (en vaak dus via leaks op torrents en usenet verspreid worden) bevat geen FOV slider. Die werd toegevoegd via een Steam/Uplay update, en die update is beveiligd met Steam/Uplay DRM.
     
  10. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Dit had ik toevallig ook heel erg met Shadowfall.

    Misschien meer kracht nodig ofzo?
    Sowieso wel vaag overdreven.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, geniaal! 8)
     
  13. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmmmm story missie gedaan, en nu moest ik Amita of Sabal s missie kiezen... maar eerst ff wat andere dingen gedaan. Nu wil ik verder, en als objective staat dat ook bij de map ( chose Amita or Sabals mission), maar ik kan ze niet meer vinden, staan ook nergens aangegeven op de map...? Iemand een tip?
     
  14. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Volgens mij op de plek waar je de missie begonnen bent.
     
  15. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had nog geen missie of kant gekozen.... en dacht; doe ik later wel... Dacht dat er wel een A en een S op de map zou komen...

    Edit; ow laat maar... blijkbaar had ik na de meest recente cutscene niet gesaved de laatste keer. Ben nu naar zo n golden path icoontje gelopen en nu speelt die scene opnieuw.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2014
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
  17. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Twijfel nog om hem te kopen, had ik de demo gedownload kan ik hem niet spelen moet een Kyrat key hebben.

    Heeft er iemand toevallig een kyrat key voor mij over zodat ik de demo kan proberen?
    graag in PM
    Bedankt
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Demo downloaden en dmv van een Key to Kyrat far cry spelen in je eentje is alleen voor pc.

    Op de ps4, kan je met de key to kyrat een vriend uitnodigen om samen te spelen voor een uurtje.

    KLIK HIER VOOR UITLEG
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Aanrader deze game? Ik heb me met Far Cry 3 heel goed vermaakt namelijk.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik heb nog 10 keys dus je kan met mij meespelen als je wilt.
     

Deel Deze Pagina