Jo k heb nu een xbox one. heb al een aantal games zoals destiny en forza. krijg ook nog far cry 4 en gta 5. heb al een aantal spelers waarmee ik game, maar zoek er nog een aantal voor far cry en gta. ik zoek alleen gamers die ongeveer tussen 12 en 15 jaar zijn omdat ik zelf ook zo oud ben en ik dat gwn makkelijker vind. als je interesse hebt zet het dan in de reacties.
12Jarige ik ben hoogstens iemand van 10tegen gekomen rest minimaal 14jaar. Ik ben zelf 16. Dus je mag me toevoegen, maar ik praat ook veel met oudere mensen.
Nee, natuurlijk niet ik wil alleen contact met mensen die minimaal wel 14 zijn en niet zitten te schreeuwen, dus op een volwassen manier praten dit is ook de reden dat ik veel om ga met mensen van 28, deze praten normaal en schreeuwen niet zo. (Ik zeg niet dat iedereen dit van 14 doet maar wel aardig wat, mijn vrienden niet maar ken sommige die dit wel doen.)
Vast wel wat van 14,15 maar waarom zou je met een 12 jarige willen spelen? deze mensen die gillen als een idioot
LOL IK BEN 17 EN IK SCHRUEW OOK DE HELETIJD OMFG QUADFEED HEADSHOT JWZ ADD ME XXX---SWAGGYBOIIX---XXXX IK SPEEL COD ENZO LOOL
Oke dit gaat niks worden zie ik. @SpiniestBadge hier hebben we een thread waar je je gamertag kan plaatsten en erbij kan zetten welke gamers je zoekt. http://forum.xboxworld.nl/threads/xbox-one-gamertags.171729/page-15