1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    John Wick is altijd nog een beter alternatief dan deel 3 van Battle Royale voor tienermeisjes
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    John Wick is een heerlijke schiet film, daarnaast is verhaal ook nog wel soort van boeiend.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik had ondanks de matige recensies nog wel wat verwachtingen van Lucy want Luc Besson maakt soms best leuke films

    Maar het is echt saai, oninteressant, slap geacteerd etc etc

    Luc moet de erven van Moebius eens bellen of ze geen oren hebben naar nog een op zijn werk geinspireerde film en kappen met dit soort bagger
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Just goooo to Interstellar.
    Misschien aankomende week nog voor een derde keer. :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lucy

    Uhhhhhh. De film begint normaal maar dan gaat het echt los op een vage manier. De film zit volgens mij vol met plotholes en vragen maar ik ga geeneens beginnen met zoeken.
    Klinkt raar. Maar alsnog vond ik de film best oke. Het zag er allemaal wel cool uit. En vond Scarlett best goed acteren als een soort van "robot"

    6.5/10

    Edit: Ben niet de enige dus. :p
    "The film made no sense, the writing was pretty bad but... i really enjoyed it, somehow. i dunno "
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Boyhood en Predestination gezien. Boyhood is echt een prachtige film, het raakte me gewoon. Maar ik heb geen idee waarom, want er gebeurt eigenlijk niet zo veel. Het is gewoon een verhaal over een jongen die opgroeit. Heel tof.

    Predestination is echt een totale mind fuck. Vond het wel een leuke film en interessant verhaal.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Donderdag eerste echte trailer Jurassic Park 4. Benieuwd, hopelijk word die film beter dan 2 & 3, die waren echt kut imo. Vond 3 wel iets beter dan 2, maar Sam Neill is gewoon een baas. En het acteerwerk mag hier en dan daar ook wel omhoog. Dat meisje met die drilpudding in het origineel uit 1993, die speelde zo sterk de hele film door.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    2 is juist briljant joh, 3 was maar slappe hap.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Twee was de ergste van het stel, dat hele gedoe in die stad. En je weet van te voren dat de baddy's worden gehapt door dino's, dat was ook zo voorspelbaar aan het eerste deel.
     
  10. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    Ik had gisteravond anderhalf uur kunnen besteden aan gamen, aan breien, aan opzoeken wie Kanye West is, maar nee, ik koos ervoor om deze waardeloze prutfilm te kijken.

    Stompzinnige dialogen (zelfs voor een horrorfilm) en zwalkende scènes - wat een afrader. 1/10
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    The Babadook

    Horror/thriller

    Je denkt eerst...''oh weer zo'n haunted house film joh...'' maar dat is absoluut niet het geval. Eindelijk eens iets anders dan al die andere horror films.

    Misschien nog wel eerder een psyschologische thriller dan horror te noemen eigenlijk. Uitstekend acteerwerk van de moeder ook. Echt het kijken waard in elk geval.

    Oh en na het kijken deze post lezen

    http://www.imdb.com/title/tt2321549/board/thread/236271703

    Blijkt dus dat mijn interpretatie echt verkeerd was.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2014
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik wil tickets voor The Hobbit the battle of the five armies gaan bestellen. (Marathon avond premiere nacht)

    XD of XD + DBOX???
    weet niet of ik Dbox wat vind.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Een DBOX marathon lijkt me vrij vermoeiend, dat is toch met bewegende stoelen en zo?
     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ja, die zijn wel tof hoor. Draaien, trillen, bewegen... Afhankelijk van het soort film kan het wel echt bijdragen aan de ervaring (had die stoelen met Interstellar: als ze opstijgen of zweven etc. "voel" je dat). Maar wel wat prijzig.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja het is zelfs zo bij die bioscoop waar ik wil gaan hebben ze een bug op de site.
    Ze vragen 21 euro voor een normale stoel en 20 euro voor Dbox.

    We zijn toch voor de normale stoelen gegaan, is misschien wat te gek voor 3 films in Dbox. Kzit ook met mn rug dus ik moet niet 9 uur lang heen en weer gegooid worden..
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vrijdag dus de Star Wars trailer in bepaalde bioscopen in US. Zal toch wel lekken denk ik. Dus ben benieuwd. :)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Absoluut heel erg benieuwd ook. Paar vrienden van mij die hardcore SW fans zijn, rekenen op een fuck up van een film omdat het Disney is. Ik zie de film nog wel nice worden.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik geef je vrienden het voordeel van de twijfel. Het worden toch drie losse films onder de noemer van een trilogie? Kan imo moeilijk goed gaan.
     
  19. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Los daarvan helpt het ook dat ze niet geregisseerd worden door George Lucas, hoe hoog ik de beste man ook heb zitten.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430

Deel Deze Pagina