Prachtig deze game soms. Ik was een beetje aan het jetskiien met Franklin op de oceaan, zie ik ineens allemaal vinnen. Dus ik duik even onderwater en zie allemaal orca's op mij heen en ook nog dat geluid erbij wat ze altijd doen, gewoon echt tof.
Nu bijna een weekje GTA gespeeld (ook veel in FP). Gisteravond even Battlefield na een lange tijd weer eens opgestart, en daaamn wat voelt die FP weer lekker vergeleken met GTA Maar ook logisch ook eigenlijk, een 3rdP+FPmode vergelijken met een full FP game
Jep, had gisteren een mooie plek met zonsondergang bij dat water, en met een fontein. Echt mooi dan die belichting en details wat je ziet. Was ook een mooie plek om foto's te maken met de camera, dus heb ik meteen even wat geschoten.
Ben even in het online gedeelte aan het kijken en ik zag op Twitch dat een gast een soort van Trials achtige game speelde. Hij moest allemaal haast onmogelijke sprongen maken op bv daken. Waar kan ik dit soort jobs vinden? Bij mij zijn er bijna alleen maar races en deathmatch etc
Ik heb een vraagje omtrent Snapchat aan jullie. Als ik foto's maak en save ze dan zie ik niets op Socialclub? Moet ik ze nog ergens apart uploaden? Ik kan mijn foto's sowieso nergens terugvinden ook niet in de game na het opslaan...
Playlists downloaden via Rockstar. Daar kan je custom jobs downloaden. Dus allemaal races en jobs die mensen zelf hebben gemaakt. Je moet anders ff googlen of Youtuben. Je moet via socialclub online jobs downloaden. Als je dan de volgende keer GTA opstart dan kan je ze via online starten. Hier een uitleg: Is wel voor de 360, maar neem aan dat het voor Next Gen hetzelfde is.
Hoe krijg ik mezelf online in een wereld waar ik alleen insta? Zodat ik alleen vrienden kan uitnodigen?
Zijn er nog mensen die de digitale versie hebben en de pre order cash nog niet gehad hebben of t juist wel gehad hebben...??